De Stroot Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Hmmm matige eerste twee wedstrijden, al stond het verdedigend wel weer erg goed vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Het was weer niet overtuigend maar met 3 punten tegen AZ ben ik blij. De Jong was opnieuw erg matig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Locadia .... Kan toch niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Locadia .... Kan toch niet meer. Ik snap nu wel waarom ze er toch nog een buitenspeler bij willen hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 (bewerkt) PSV in de markt voor Ramselaar, maar onhaalbaar volgens VI. Eigenlijk 1 van de weinige spelers in de Eredivisie die ik in de toekomst best een basisplek bij PSV zie ik veroveren. Samen met Amrabat bij FCU spelers met potentie. Ik hoop stiekem dat ze ff over de grens bij Belgie gaan kijken, Anderlecht heeft een aantal goede middenvelders rondlopen; maar die zijn wel fucking duur. Nouja er zijn 3 namen waarvan 1tje al bekend is namelijk Ramselaar. De andere 2? Siem de Jong? Verdere moeten ze echt een beslissing maken omtrent Locadia - de Jong. Ze kunnen echt niet samen spelen omdat het allebei spitsen zijn. Maak een keuze, als een vd twee er niet tevreden mee is dat ie moet banken; lekker verkopen. Ik irriteer me echt wekelijks aan dat domme gedoe daar voorin. Locadia kan gewoon niet linksbuiten spelen, heeft ie de kwaliteiten niet voor. Die jongen moet in de 16 lopen. Luuk de Jong speelt tot nu toe dit seizoen echt dramatisch, gewoon geen enkel goed duel gespeeld. Heeft elke match wel een 100% kans gemist. Heeft natuurlijk heel wat krediet opgebouwd maar als die zo blijft spelen mag ie zich zorgen maken. Pereiro zelfde verhaal, leuk en aardig al dat technische shit maar hij mag nu wel eens meer aanwezig zijn. Staat ook op de zijkanten terwijl die daar niet hoort te spelen, gaat alleen maar zwerven. Daar is helemaal niets mis mee als je aan de andere kant echt een buitenspeler hebt rondlopen, dan kan je er zelfs als team op inspelen. Nu zie je Cocu ingrijpen omdat Pereiro niet goed speelt; Bergwijn niet goed speelt. Tsja, wat verwacht je als aan de andere kant Loca staat die alleen maar naar binnen komt. Verder verdedigend irriteer ik me nu al een seizoen aan Willems. Die jongen heeft me een attitude gekregen, gewoon niet leuk meer. Er zijn gelukkig ook positieve punten, Zoet is echt een heerlijke keeper aan het worden. Moreno, Isimat en Schwaab groeien beter in hun rol. Vooral Schwaab heeft me verrast na z'n debuut. Arias en Brenet zijn 2 goede backs. Guardado en Propper geen woorden voor, die staan bij elke team ter wereld in de basis (behalve top-12 vd wereld) [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Henriksen. :mrg: Die wilde PSV voordat ie naar AZ ging maar ze gingen toen voor iemand anders. Ging net ook met een brancard van het veld, en hoef hem eerlijk gezegd niet bij PSV te zien spelen. [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; Zivchenko is idd een speler die ze erbij willen maar daarnaast moet er nog een middenvelder komen zegt Brands. 14 augustus 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 PSV in de markt voor Ramselaar, maar onhaalbaar volgens VI. Eigenlijk 1 van de weinige spelers in de Eredivisie die ik in de toekomst best een basisplek bij PSV zie ik veroveren. Samen met Amrabat bij FCU spelers met potentie. Ik hoop stiekem dat ze ff over de grens bij Belgie gaan kijken, Anderlecht heeft een aantal goede middenvelders rondlopen; maar die zijn wel fucking duur. Nouja er zijn 3 namen waarvan 1tje al bekend is namelijk Ramselaar. De andere 2? Siem de Jong? En Henriksen van AZ dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Zinchenko dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Even een brainfart, deels geïnspireerd door wat PSV real life uitspookt en een vleugje whisky. Ik vond PSV beter spelen met drie verdedigers dan met vier, omdat je zo de defensieve kwetsbaarheden van de backs ondervangt en ze gebruikt op hun sterke punten, namelijk naar voren draven en voorzetten geven. Qua middenvelders zou dat ook moeten kunnen en dan hoef je voorin ook niet geforceerd met Locadia hangend op links te gaan klooien. Het oogt best aardig op papier, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Als er geen buitenspeler bijkomt die er direct staat is bovenstaande opstelling inderdaad de best denkbare voor het huidige PSV. Probleem is echter dat Willems nog vertrekt en ik totaal geen idee heb wie ze voor die (cruciale) positie gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Is er concrete interesse voor Willems dan? Gedraagt zich de laatste wedstrijden als een debiel imo. Continue betrokken bij opstootjes. Heel onnodig allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LucPSV Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik hoop het... Op die assist na een dramatische wedstrijd gespeeld... AZ had zomaar 1/2 goals kunnen maken door de fouten die achterin gemaakt werden door hem.... Locadia op de flanken kan ook echt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Als er geen buitenspeler bijkomt die er direct staat is bovenstaande opstelling inderdaad de best denkbare voor het huidige PSV. Probleem is echter dat Willems nog vertrekt en ik totaal geen idee heb wie ze voor die (cruciale) positie gaan halen. Buttner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Buttner? Is volgensmij in onderhandeling met een Championship-ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 En die hoef ik ook echt niet in een PSV shirt te zien :cab: Overschat en nog een kneus ook(zoals hij over komt dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Volgens NOS bijna akkoord tussen FCU en PSV. 7 mln voor Bart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 En die hoef ik ook echt niet in een PSV shirt te zien :cab: Overschat en nog een kneus ook(zoals hij over komt dan) Inderdaad. Zo'n tokkie past beter in Rotterdam. Volgens NOS bijna akkoord tussen FCU en PSV. 7 mln voor Bart. 7 mjn? :cab: Ik vind 4 al royaal. Leuke speler, maar ben nog niet ondersteboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Hij heeft wel die diepgang, die drive naar voren toe die Van Ginkel vorig jaar als extraatje meebracht. Ik denk dat hij wel van waarde kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Helft aan bonussen wss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Misschien ook eens bij Porto gaan informeren naar Martins Indi? Kan die maffe Fransman terug naar de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dat juich ik toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Heeft hij zich bij Porto zo goed ontwikkeld dan? Werd bij Feyenoord niet voor niets ook op LB gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Die kerel is zo onbetrouwbaar als wat man. Was toentertijd ook blij dat hij vertrok voor een aardige prijs. Echt nooit wat gevonden die Martins Indi. Is wel een toffe gozer natuurlijk;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ramselaar naar PSV, zou ik dan weer een hele rare aankoop vinden. Vind hem geen haar beter dan een Maher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 PSV Eindhoven #19 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten