Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

PSV in de markt voor Ramselaar, maar onhaalbaar volgens VI. Eigenlijk 1 van de weinige spelers in de Eredivisie die ik in de toekomst best een basisplek bij PSV zie ik veroveren. Samen met Amrabat bij FCU spelers met potentie. Ik hoop stiekem dat ze ff over de grens bij Belgie gaan kijken, Anderlecht heeft een aantal goede middenvelders rondlopen; maar die zijn wel fucking duur. Nouja er zijn 3 namen waarvan 1tje al bekend is namelijk Ramselaar. De andere 2? Siem de Jong?

Verdere moeten ze echt een beslissing maken omtrent Locadia - de Jong. Ze kunnen echt niet samen spelen omdat het allebei spitsen zijn. Maak een keuze, als een vd twee er niet tevreden mee is dat ie moet banken; lekker verkopen. Ik irriteer me echt wekelijks aan dat domme gedoe daar voorin. Locadia kan gewoon niet linksbuiten spelen, heeft ie de kwaliteiten niet voor. Die jongen moet in de 16 lopen. Luuk de Jong speelt tot nu toe dit seizoen echt dramatisch, gewoon geen enkel goed duel gespeeld. Heeft elke match wel een 100% kans gemist. Heeft natuurlijk heel wat krediet opgebouwd maar als die zo blijft spelen mag ie zich zorgen maken. Pereiro zelfde verhaal, leuk en aardig al dat technische shit maar hij mag nu wel eens meer aanwezig zijn. Staat ook op de zijkanten terwijl die daar niet hoort te spelen, gaat alleen maar zwerven. Daar is helemaal niets mis mee als je aan de andere kant echt een buitenspeler hebt rondlopen, dan kan je er zelfs als team op inspelen. Nu zie je Cocu ingrijpen omdat Pereiro niet goed speelt; Bergwijn niet goed speelt. Tsja, wat verwacht je als aan de andere kant Loca staat die alleen maar naar binnen komt.

Verder verdedigend irriteer ik me nu al een seizoen aan Willems. Die jongen heeft me een attitude gekregen, gewoon niet leuk meer. Er zijn gelukkig ook positieve punten, Zoet is echt een heerlijke keeper aan het worden. Moreno, Isimat en Schwaab groeien beter in hun rol. Vooral Schwaab heeft me verrast na z'n debuut. Arias en Brenet zijn 2 goede backs. Guardado en Propper geen woorden voor, die staan bij elke team ter wereld in de basis (behalve top-12 vd wereld)

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Henriksen. :mrg: Die wilde PSV voordat ie naar AZ ging maar ze gingen toen voor iemand anders. Ging net ook met een brancard van het veld, en hoef hem eerlijk gezegd niet bij PSV te zien spelen. [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; Zivchenko is idd een speler die ze erbij willen maar daarnaast moet er nog een middenvelder komen zegt Brands.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV in de markt voor Ramselaar, maar onhaalbaar volgens VI. Eigenlijk 1 van de weinige spelers in de Eredivisie die ik in de toekomst best een basisplek bij PSV zie ik veroveren. Samen met Amrabat bij FCU spelers met potentie. Ik hoop stiekem dat ze ff over de grens bij Belgie gaan kijken, Anderlecht heeft een aantal goede middenvelders rondlopen; maar die zijn wel fucking duur. Nouja er zijn 3 namen waarvan 1tje al bekend is namelijk Ramselaar. De andere 2? Siem de Jong?

En Henriksen van AZ dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een brainfart, deels geïnspireerd door wat PSV real life uitspookt en een vleugje whisky.

a1a8511e79e4ec395fec8571b967ae00.png

Ik vond PSV beter spelen met drie verdedigers dan met vier, omdat je zo de defensieve kwetsbaarheden van de backs ondervangt en ze gebruikt op hun sterke punten, namelijk naar voren draven en voorzetten geven. Qua middenvelders zou dat ook moeten kunnen en dan hoef je voorin ook niet geforceerd met Locadia hangend op links te gaan klooien. Het oogt best aardig op papier, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er geen buitenspeler bijkomt die er direct staat is bovenstaande opstelling inderdaad de best denkbare voor het huidige PSV. Probleem is echter dat Willems nog vertrekt en ik totaal geen idee heb wie ze voor die (cruciale) positie gaan halen.

Buttner?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die hoef ik ook echt niet in een PSV shirt te zien :cab:

Overschat en nog een kneus ook(zoals hij over komt dan)

Inderdaad. Zo'n tokkie past beter in Rotterdam.

Volgens NOS bijna akkoord tussen FCU en PSV. 7 mln voor Bart.

7 mjn? :cab: Ik vind 4 al royaal. Leuke speler, maar ben nog niet ondersteboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites