LouisPSV Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Met Xavi op 10 ipv Til krijg je toch echt veel meer voetbal in de ploeg. Ik vond hem echt goed, heeft vgm geen één verkeerde bal gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 8 uur geleden zei LouisPSV: Met Xavi op 10 ipv Til krijg je toch echt veel meer voetbal in de ploeg. Ik vond hem echt goed, heeft vgm geen één verkeerde bal gegeven. Speelde een prima pot ja. Enige is wel dat Emmen natuurlijk nogal veel ruimte weggaf. Laat je hem tegen Monaco starten dan ben ik benieuwd wat hij dan kan. Daarmee bedoel ik niet dat hij dan niks kan, maar is oprechte interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Sangaré verlengd tot 2027 . Gaat dus ook niet meer vertrekken. Wil zelf graag blijven, wat een held! Nu Gakpo nog aan boord houden. Daarvoor zal alleen CL groepsfase nodig zijn ben ik bang.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 10 uur geleden zei LouisPSV: Met Xavi op 10 ipv Til krijg je toch echt veel meer voetbal in de ploeg. Ik vond hem echt goed, heeft vgm geen één verkeerde bal gegeven. Joh, met iedere willekeurige speler uit de selectie op 10 krijg je veel meer voetbal dan met Til. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Prima zet hoor om met Sangare te verlengen! En behoorlijk ook trouwens, tot 2027! 7 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Clausule van 37,5 die in zijn contract zat gaat in het nieuwe contract volgende zomer weer gelden. Hij wil naar een club die speelt om de prijzen. Hij wil volgende zomer wel een transfer maken. Verdient nu bij PSV hetzelfde als hij bij Palace zou kunnen verdienen. Zaakwaarnemer net bij Goedemorgen Eredivisie. 7 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei MetalMichael: Clausule van 37,5 die in zijn contract zat gaat in het nieuwe contract volgende zomer weer gelden. Hij wil naar een club die speelt om de prijzen. Hij wil volgende zomer wel een transfer maken. Verdient nu bij PSV hetzelfde als hij bij Palace zou kunnen verdienen. Zaakwaarnemer net bij Goedemorgen Eredivisie. Nja prima toch. Heb je hem er nog een heel seizoen bij. Hij speelt veel wedstrijden (als hij niet geblesseerd of iets raakt). Kan zich prima door ontwikkelen en kan dan vervolgens de stap maken naar een grote competitie. Als PSV vervolgens die 37,5M voor hem kan ontvangen volgend jaar dan tekent iedereen daarvoor denk ik. En met het vertrek van Zahavi en Götze zal er op de loonlijst wel ruimte zijn om hem dit salaris te bieden. Ik ben er blij mee! 7 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Toch jammer dat die clausule erin zit. Hij staat er gewoon goed op en die €37miljoen is eind komend seizoen gewoon kleingeld als hij deze vorm vast kan houden + leuk presteert op WK. Wat dat betreft kan en mag PSV wel wat harder zijn in onderhandelingen om gewoon iedere keer de absolute hoofdprijs te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 11 uur geleden zei The Saint: Toch jammer dat die clausule erin zit. Hij staat er gewoon goed op en die €37miljoen is eind komend seizoen gewoon kleingeld als hij deze vorm vast kan houden + leuk presteert op WK. Wat dat betreft kan en mag PSV wel wat harder zijn in onderhandelingen om gewoon iedere keer de absolute hoofdprijs te krijgen. Tjah, als je de keuze hebt tussen dit seizoen verkopen voor 37 miljoen of nog 1 jaar houden en dan voor 37 miljoen verkopen, snap ik het wel. Overigens wel grappig hoe die zaakkwaarnemer van Sangaré doodleuk alles op tafel gooit bij Goedemorgen Eredivisie. Denk dat ze dat bij PSV niet per se heel leuk vonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) 51 minuten geleden zei LouisPSV: Tjah, als je de keuze hebt tussen dit seizoen verkopen voor 37 miljoen of nog 1 jaar houden en dan voor 37 miljoen verkopen, snap ik het wel. Overigens wel grappig hoe die zaakwaarnemer van Sangaré doodleuk alles op tafel gooit bij Goedemorgen Eredivisie. Denk dat ze dat bij PSV niet per se heel leuk vonden. - 8 augustus 2022 bewerkt door Erwin. Onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 21 minuten geleden zei Erwin.: Het was niet de zaakwaarnemer zelf (Jean Musampa) maar zijn broer Kiki op tv. Alsnog niet bepaald chique natuurlijk Nee hoor, was Jean zelf via facetime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: Nee hoor, was Jean zelf via facetime. Ah my bad, dan was het nieuwsbericht waar ik er over las fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 54 minuten geleden zei LouisPSV: Tjah, als je de keuze hebt tussen dit seizoen verkopen voor 37 miljoen of nog 1 jaar houden en dan voor 37 miljoen verkopen, snap ik het wel. Overigens wel grappig hoe die zaakkwaarnemer van Sangaré doodleuk alles op tafel gooit bij Goedemorgen Eredivisie. Denk dat ze dat bij PSV niet per se heel leuk vonden. Wellicht gebruikt hij dit als tactiek om er volgend seizoen nog wat meer salaris uit te halen? Wanneer PSV mogelijk meer geld voor Sangaré wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Vermoedelijke opstelling van vanavond; Benitez, Mwene, Teze, Obispo, Max, Sangaré, Veerman, Til, Saibari, L. de Jong, Gakpo. Hoop echt dat we beter beginnen als de afgelopen wedstrijden en dat we door zullen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Waarom begint Ramalho niet? Is al fit, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 30 minuten geleden zei Thierryvane: Waarom begint Ramalho niet? Is al fit, toch? Goeie vraag, mogelijk vindt Ruud hem nog te weinig ritme hebben en ze verder in kwaliteit dicht bij elkaar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 32 minuten geleden zei Thierryvane: Waarom begint Ramalho niet? Is al fit, toch? 1 minuut geleden zei Erwin.: Goeie vraag, mogelijk vindt Ruud hem nog te weinig ritme hebben en ze verder in kwaliteit dicht bij elkaar zitten. Zou het niet te maken hebben ook met een rechtsbenige en linksbenige CV? Obispo is momenteel de enige beschikbare linkspoot centraal achterin. Doet het an sich goed. En waarschijnlijk vindt hij Teze op dit moment beter/fitter en heeft hij inderdaad ook meer ritme. Laten we niet vergeten dat Ramalho heel sterk begon, maar de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure was hij ook vrij zwak. @PJHoutman; Sterke bijdrage haha. Feitelijk juist, inhoudelijk zwak . #nohate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Weet iemand of Joey Veerman op tijd naar bed kon zaterdag, zodat hij vandaag een beetje fit is? Zonder gekheid. Lijkt mij een goede opstelling en in eigen huis vermoed ik wel dat PSV Monaco moet kunnen pakken. Word zeker geen gemakkelijke wedstrijd, maar ongetwijfeld een boeiende strijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 53 minuten geleden zei Michaelinho*: Zou het niet te maken hebben ook met een rechtsbenige en linksbenige CV? Obispo is momenteel de enige beschikbare linkspoot centraal achterin. Doet het an sich goed. En waarschijnlijk vindt hij Teze op dit moment beter/fitter en heeft hij inderdaad ook meer ritme. Laten we niet vergeten dat Ramalho heel sterk begon, maar de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure was hij ook vrij zwak. @PJHoutman; Sterke bijdrage haha. Feitelijk juist, inhoudelijk zwak . #nohate Ramalho is tweebenig. Met Teze en Luckassen hebben we twee pure RCV's, Boscagli en Brainwaith zijn de linksbenige. Ramalho kan dus flawless beide plekken benutten. Teze en Obispo behoren 100% de voorkeur de genieten boven de vier genoemde namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Jij vindt dus Teze en Obispo beter dan Ramalho? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Waarom begint Ramalho niet? Is al fit, toch? Fit wel, maar afgelopen weekend krap aan 30 minuten in het veld gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 44 minuten geleden zei Thierryvane: Jij vindt dus Teze en Obispo beter dan Ramalho? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 52 minuten geleden zei PatjePauw: Ja. Ik vind Ramalho in vorm beter dan Teze. Teze heeft de 'hype' een beetje mee, maar die vind ik voetballend veel minder sterk dan Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Een goeie risicovolle pass geven vind ik nochtans een van zijn sterke punten. Probleem is alleen dat ie ook een goeie ziekenhuisbal durft te geven. Ramalho kan wel dat beetje extra geven op momenten dat je het zwaar hebt en dat zie ik bij geen van de andere verdedigers momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten