JordiAFCA1 Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Vermoedelijke opstelling: Zoet; Arias, Isimat, Moreno, Brenet; Pröpper, Schwaab, Ramselaar; Zinchenko, de Jong, Pereiro. Meningen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Zinchenko en Pereiro is iets teveel van hetzelfde op de flank. Op dit moment zou ik Pereiro er toch afhalen ten koste van Narsingh of Bergwijn, of je moet er een middenvelder (Schwaab) afhalen en dan Cinquecento naar het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Ik zou misschien De Jong er nog afhalen voor Bergwijn en dan Pereiro in de spits. De Jong kan enkel dingen die ze bij Rostov goed verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Wel vertrouwen in dat Psv gaat winnen. Hoop het ook echt voor het NL voetbal. Maar vreemde ploeg dat Rostov. Hoop niet dat Psv met Narsingh speelt. Omdat Rostov toch geen ruimte laat maar inzakt. Dan heb je meer aan een Zinchenko lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Vermoedelijke opstelling: Zoet; Arias, Isimat, Moreno, Brenet; Pröpper, Schwaab, Ramselaar; Zinchenko, de Jong, Pereiro. Meningen? Bah, dat middenveld. Kan niet wachten totdat Hendrix en Guardado weer terug zijn. Lekkere do-or-die wedstrijd vanavond. Ik hoop dat de sfeer in het stadion beter is dan tegen Atlético en Bayern, want dat was me toch een partijtje negatief. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Als de sfeer van PSV netwerk overeenkomt met die in het stadion dan zal het waarschijnlijk nog negatiever zijn. Daar mag Cocu al meer dan een maand oprotten samen met de halve selectie (broertjes de Jong voorop) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Als de sfeer van PSV netwerk overeenkomt met die in het stadion dan zal het waarschijnlijk nog negatiever zijn. Daar mag Cocu al meer dan een maand oprotten samen met de halve selectie (broertjes de Jong voorop) Ik kan bijna geen enkele wedstrijd van PSV zien, maar is het ontbreken van de balans op het middenveld niet het grootste probleem? Vorig jaar hadden we met Guardado, Hendrix en Schaars drie spelers die op '6' konden. Momenteel zijn de eerste twee geblesseerd en speelt Schaars bij Heerenveen. In de kampioensjaren was het middenveld veruit de sterkste linie van PSV. Eerst met Guardado-Maher-Wijnaldum, later met Guardado-van Ginkel-Propper. De kritiek op Cocu en Luuk de Jong vind ik nergens op slaan. Cocu heeft vaak zat laten zien een goede trainer te zijn, zowel in de competitie als in de Champions League. Luuk de Jong ramde er vorig seizoen in de competitie 26 in, het seizoen ervoor volgens mij 20. Dan ben je gewoon een prima spits. Ik denk dat die zogenaamde vormcrisis van 'm ook mee valt. Hij is misschien minder scherp dan vorig seizoen, maar als ik zie wat voor voorzetten hij dit seizoen krijgt... Daar kan Lange Jan uit de Efteling niet eens bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Ja dit ben ik volledig met je eens hoor. Dacht eerst dat de blessure van Hendrix stiekem mooi zou zijn om een betere voetballer op het middenveld erbij te hebben maar daar moet ik toch van terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Ja dit ben ik volledig met je eens hoor. Dacht eerst dat de blessure van Hendrix stiekem mooi zou zijn om een betere voetballer op het middenveld erbij te hebben maar daar moet ik toch van terugkomen. Nadeel van Hendrix is dat hij opbouwend inderdaad niet sterk is. Buiten dat ben ik fan van 'm. Geen speler die op valt, maar dat hoeft op z'n positie ook niet. Hoop dat hij nog een paar jaar bij PSV speelt en dat daarna Dante Rigo z'n plek over neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Ja ik denk dat de meeste supporters wel fan zijn, een jongen van de club en hij kleunt er altijd in. De jeugd geeft weer het goede voorbeeld voor vanavond, staat 6-0 na 75 minuten. Bizar hoeveel makkelijker PSV het heeft tegen hun jeugd dan Bayern en Atletico. PSV -19 nu ook groepswinnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Nou heb het maar op shotjes Gin gezet zodat ik deze vreselijke wedstrijd vergeet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 [twitter]806253432319463425[/twitter] Cocu wéét toch dat je ook centraal mag spelen hé? Heb de wedstrijd niet gezien maar met achteraan rondtikken=>bal naar buiten=>voorzet speel je Rostov natuurlijk enorm in de kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Wat een kutwedstrijd weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Diep trieste vertoning de hele CL. 4de worden is Ajax nog niet gelukt in de CL met De Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 [twitter]806253432319463425[/twitter] Cocu wéét toch dat je ook centraal mag spelen hé? Heb de wedstrijd niet gezien maar met achteraan rondtikken=>bal naar buiten=>voorzet speel je Rostov natuurlijk enorm in de kaart. Ja het is vrij bizar hoe weinig idee er aanvallend achter zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Wat moet je er van zeggen? Een overwinning was gezien het spelbeeld de laatste weken, en de kwaliteit van de tegenstander (verdedigen kunnen ze wel) maar miniem aanwezig. Dat het zo pijnlijk zou worden had ik toch ook niet gedacht. Ik vond Arias nog wel vrij behoorlijk spelen, zonde dat hij er af moest. Snapte de keuze voor Bergwijn voorin ook niet. Mannetje van 1,50m tegenover 2-3 bonken van 2,10m. Kon beter direct de technische Pereiro staan. Vanuit deze vorm gezien zou je tegen Ajax ook 0-0 verwachten. Verdedigend is het wel redelijk solide (nog nooit zo weinig tegengoals gehad?), maar dan wel elke wedstrijd er eentje in prikken. Ik blijf er toch bij om niet een te kortetermijnvisie te hebben. Al deze wedstrijden waren een uitstekende reeks geweest met een extra goaltje. Naturlijk, als - als, maar vergeet dat niet. Hoeft maar 1 aanvaller in vorm te komen en het komt alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Wat moet je er van zeggen? Een overwinning was gezien het spelbeeld de laatste weken, en de kwaliteit van de tegenstander (verdedigen kunnen ze wel) maar miniem aanwezig. Dat het zo pijnlijk zou worden had ik toch ook niet gedacht. Ik vond Arias nog wel vrij behoorlijk spelen, zonde dat hij er af moest. Snapte de keuze voor Bergwijn voorin ook niet. Mannetje van 1,50m tegenover 2-3 bonken van 2,10m. Kon beter direct de technische Pereiro staan. Vanuit deze vorm gezien zou je tegen Ajax ook 0-0 verwachten. Verdedigend is het wel redelijk solide (nog nooit zo weinig tegengoals gehad?), maar dan wel elke wedstrijd er eentje in prikken. Ik blijf er toch bij om niet een te kortetermijnvisie te hebben. Al deze wedstrijden waren een uitstekende reeks geweest met een extra goaltje. Naturlijk, als - als, maar vergeet dat niet. Hoeft maar 1 aanvaller in vorm te komen en het komt alweer. Denk dat het probleem toch dieper ligt dan een aanvallertje uit vorm. Gisteren was het echt niet om aan te gluren, sowieso snap ik Cocu niet met zn 5-3-2. Je MOET winnen om door te gaan in Europa kom je met een 5-3-2 aan tegen een enorm verdedigende ploeg. Vervolgens ga je toch weer terug naar 4-3-3 haal je een van je beste spelende speler/back (lees Arias) er af om vervolgens met Siem oa. te gaan spelen. Nou schiet mij maar lek maar dat wordt hem natuurlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 (bewerkt) Wat moet je er van zeggen? Een overwinning was gezien het spelbeeld de laatste weken, en de kwaliteit van de tegenstander (verdedigen kunnen ze wel) maar miniem aanwezig. Dat het zo pijnlijk zou worden had ik toch ook niet gedacht. Ik vond Arias nog wel vrij behoorlijk spelen, zonde dat hij er af moest. Snapte de keuze voor Bergwijn voorin ook niet. Mannetje van 1,50m tegenover 2-3 bonken van 2,10m. Kon beter direct de technische Pereiro staan. Vanuit deze vorm gezien zou je tegen Ajax ook 0-0 verwachten. Verdedigend is het wel redelijk solide (nog nooit zo weinig tegengoals gehad?), maar dan wel elke wedstrijd er eentje in prikken. Ik blijf er toch bij om niet een te kortetermijnvisie te hebben. Al deze wedstrijden waren een uitstekende reeks geweest met een extra goaltje. Naturlijk, als - als, maar vergeet dat niet. Hoeft maar 1 aanvaller in vorm te komen en het komt alweer. Bergwijn is juist technisch sterk, dus dat lijkt me logisch. Ik had denk ik Pereiro in plaats van De Jong laten spelen. Edit: er zit gewoon totaal geen idee achter zo lijkt het. Dan wordt het lastig. 7 december 2016 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 [quote name='Bakkes12'] Denk dat het probleem toch dieper ligt dan een aanvallertje uit vorm. Gisteren was het echt niet om aan te gluren, sowieso snap ik Cocu niet met zn 5-3-2. Je MOET winnen om door te gaan in Europa kom je met een 5-3-2 aan tegen een enorm verdedigende ploeg. Vervolgens ga je toch weer terug naar 4-3-3 haal je een van je beste spelende speler/back (lees Arias) er af om vervolgens met Siem oa. te gaan spelen. Nou schiet mij maar lek maar dat wordt hem natuurlijk niet.[/QUOTE] Je mag het verbuigen tot 'een aanvallertje' uit vorm, maar het punt is juist dat het hele team uit vorm is. En één lichtje wat weer gaat branden kan wonderen doen. Dat er meer aan de hand is, is logisch. Maar ik kan daar niet de vinger op leggen, dus doe ik het met wat ik wel kan. Overigens is de kritiek op de 5-3-2 veel te simpel, maar ik heb geen zin in discussies over systemen. Het zijn je intenties ermee en hoe dat positioneel vervolgens staat. Had een mooie analyse (op voorhand) gelezen die de verwachtte 4-3-3 afbrandde omdat dat Rostov JUIST in de kaart speelde. Liepen ze zo in het mes. Dus ook dat was niet goed geweest, kritiek is er altijd. @Boeruh! Mwa, zo sterk vond ik hem niet. Hij kan een redelijke aanname koppelen aan een mooie startsnelheid, maar zo technisch als Pröpper, Ramselaar en Pereiro is hij lang niet. Daar komt bij dat PSV leek te spelen op voorzetten van de backs / wingers (Brenet en Arias) en wat heb je dan in godsnaam aan Dwergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Benieuwd wie onze Marcel Ritzmaier vandaag weer uit de wedstrijd gaat schoppen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Volgende week op gelijke hoogte met Ajax. :D!: 11 december 2016 bewerkt door Mouko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) *pakt een halve liter uit de koelkast* Overigens totaal geen vertrouwen in volgende week 500 krijgt een 4,5 van VI, maar een 6,5 van het AD en Whoscored. Blijft toch opvallend die cijfers. 12 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/12/het-beloofde-salarisplafond-van-psv-blijkt-boterzacht-5760656-a1536319 Wat vinden jullie hiervan jongens? Tl;dr: PSV heeft officiëel een salarisplafond van 1M, maar gaat daar vaak ruim over met speciale bonussen. Ook de makelaarskosten zouden niet gedaald zijn, hoewel dit wel was beloofd aan de gemeente na de redding in 2011. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 @Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Verbaast toch niemand hoop ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten