Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei cimbomcu:

Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent.

Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden.

Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu:

Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent.

Dat is dan zeker zorgwekkend en zoiets kan ook de enige verklaring zijn voor wat nu gebeurt. Wat denkt iedereen nou? Dat PSV de technische kwaliteiten van die jongen niet ziet? Er is nu een aantal keer naar buiten gekomen via losse - ingehouden -  opmerkingen dat hij geen werk verzet. Zelf Dumfries geeft gewoon in een interview aan dat Ihattaren niet genoeg brengt. 

Dus het is waarschijnlijk dat niet alleen de speelwijze niks vindt, te vermoeiend, maar ook tegengas geeft en actief niet mee doet. Als die knop niet om gaat, wordt het hem bij PSV iig niet. Misschien dat hij wel voor zn miljoen bij een andere club wil werken. Best vervelend ook, om te zweten. 

Vind het verder ook vrij frappant. Ik heb Zahavi excellente steekballen zien geven. Als Mo ergens op die plek staat is hij een briljant wapen. Alleen je moet wel ff de voetjes aan het werk zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk wel uit naar de wedstrijd tegen Zwolle zondag. Niet omdat PSV zo geweldig gespeeld heeft de afgelopen weken. Maar ik hoop eigenlijk wel weer een fitte Max en wellicht ook Sangaré te zien. In de combinatie met Gakpo, Malen en Zahavi kan dat natuurlijk een hele leuke wedstrijd opleveren. Nu Bruma weg is zou Madueke van mij ook best mogen starten. Wellicht een debuut van Fein (vanaf de bank?)? 

Götze zal nog niet starten verwacht ik en Van Ginkel zal er überhaupt nog niet bij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu:

Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Niels:

Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( 

Klopt bij Ajax die ontwikkeling doorgemaakt onder Bosz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei The Saint:

Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken :-D 

Beide kanten zo slordig. 

Dat Rosario vandaag nog op het veld staat is eenzelfde wonder als Strootman bij Oranje. Die heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. 

Die was weer dramatisch als altijd. Vond Sangaré ook nog niet heel gelukkig vandaag. Paar goede dingen gezien, mooie overwinning. Maar heb ook genoeg dingen gezien die echt onwijs slecht waren. Die overtreding van Baumgartl was ook weer typisch ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze commentator ook al. Gewoon al de hele wedstrijd heeft hij een vergrootglas op die jongen. Schmidt is schijnbaar fan. Is na zes keer nu wel duidelijk bevestigd voor de twijfelaars :-D

Maar deze wedstrijd jongens. Niet te hopen dat dit de standaard is. Zit geen idee in de ploeg. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat centrale duo gaat ons opbreken dit seizoen, dat valt nu al te zien. Boscagli en Baumgartl zijn het gewoon niet, Teze nog erg onervaren. En Ihattaren mag klagen wat hij wil, maar tot aan de 60e minuut was het erg zwak van zijn kant. Daarna was er lichte verbetering.

Granada overigens kwalitatief en tactisch gewoon stukken beter dan PSV vandaag. Dat is toch erg zorgwekkend naar mijn mening, gezien het al eind oktober is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites