Michaelinho* Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 21 uur geleden zei cimbomcu: Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent. Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 12 uur geleden zei Michaelinho*: Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden. Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu: Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent. Dat is dan zeker zorgwekkend en zoiets kan ook de enige verklaring zijn voor wat nu gebeurt. Wat denkt iedereen nou? Dat PSV de technische kwaliteiten van die jongen niet ziet? Er is nu een aantal keer naar buiten gekomen via losse - ingehouden - opmerkingen dat hij geen werk verzet. Zelf Dumfries geeft gewoon in een interview aan dat Ihattaren niet genoeg brengt. Dus het is waarschijnlijk dat niet alleen de speelwijze niks vindt, te vermoeiend, maar ook tegengas geeft en actief niet mee doet. Als die knop niet om gaat, wordt het hem bij PSV iig niet. Misschien dat hij wel voor zn miljoen bij een andere club wil werken. Best vervelend ook, om te zweten. Vind het verder ook vrij frappant. Ik heb Zahavi excellente steekballen zien geven. Als Mo ergens op die plek staat is hij een briljant wapen. Alleen je moet wel ff de voetjes aan het werk zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Kijk wel uit naar de wedstrijd tegen Zwolle zondag. Niet omdat PSV zo geweldig gespeeld heeft de afgelopen weken. Maar ik hoop eigenlijk wel weer een fitte Max en wellicht ook Sangaré te zien. In de combinatie met Gakpo, Malen en Zahavi kan dat natuurlijk een hele leuke wedstrijd opleveren. Nu Bruma weg is zou Madueke van mij ook best mogen starten. Wellicht een debuut van Fein (vanaf de bank?)? Götze zal nog niet starten verwacht ik en Van Ginkel zal er überhaupt nog niet bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Ik verwacht van Ginkel dit hele kalenderjaar eigenlijk nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu: Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent. Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 https://www.youtube.com/watch?v=q2Ha3JaZKEw Leuk filmpje over de transferperiode. Beelden van de training waren ook wel leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 12 uur geleden zei Niels: Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( Klopt bij Ajax die ontwikkeling doorgemaakt onder Bosz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Götze meteen in de basis . Zal ook mede komen door de afwezigheid van Zahavi, maar nog steeds best opvallend. Ook benieuwd om Sangaré te zien. Rosario staat er helaas nog steeds in, maar gezien de huidige beschikbare namen is dat nog niet eens heel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken Beide kanten zo slordig. Dat Rosario vandaag nog op het veld staat is eenzelfde wonder als Strootman bij Oranje. Die heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 28 minuten geleden zei The Saint: Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken Beide kanten zo slordig. Dat Rosario vandaag nog op het veld staat is eenzelfde wonder als Strootman bij Oranje. Die heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. Die was weer dramatisch als altijd. Vond Sangaré ook nog niet heel gelukkig vandaag. Paar goede dingen gezien, mooie overwinning. Maar heb ook genoeg dingen gezien die echt onwijs slecht waren. Die overtreding van Baumgartl was ook weer typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigel_ Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Eerste helft was gister top. Sangare nog wat slordig. Gotze leuk. Mauro blijf ik net niet vinden. Hopelijk Gotze lekker op rechts straks en dan mooi tandem Zahavi - Malen weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Wie was er na Malen de 2de spits tegen PEC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Wie was er na Malen de 2de spits tegen PEC? Mauro Junior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Aha, leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Gakpo, Rosario en Delanghe positief getest. Dat zouden er morgen zomaar eens meer kunnen zijn Eens zien of het middenveld zonder Rosario beter loopt tegen Granada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 3 uur geleden zei The Saint: Gakpo, Rosario en Delanghe positief getest. Dat zouden er morgen zomaar eens meer kunnen zijn Eens zien of het middenveld zonder Rosario beter loopt tegen Granada. Rosario er niet bij (De reden is natuurlijk minder tof, hopen dat hij goed hersteld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Voor hetzelfde geldt krijg je nu Jorrit Hendrix nou niet bepaald een vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Fein zou wel fijn zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Das ook nog maar afwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Vi over Ihattaren https://www.vi.nl/pro/mario-gotze-als-inspiratie-kwartje-lijkt-gevallen-bij-mohamed-ihattaren/share/6dd348d5f8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Sommige media hebben echt een obessie met deze speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 1-0 voorsprong toch knap weggegeven in het begin van de wedstrijd.. zonde zeg. Benieuwd wat er met Götze was, anders echt een volstrekt onverklaarbare wissel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 (bewerkt) Deze commentator ook al. Gewoon al de hele wedstrijd heeft hij een vergrootglas op die jongen. Schmidt is schijnbaar fan. Is na zes keer nu wel duidelijk bevestigd voor de twijfelaars Maar deze wedstrijd jongens. Niet te hopen dat dit de standaard is. Zit geen idee in de ploeg. 22 oktober 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Zit wel een idee in, maar valt niet uit te voeren met deze vleugelspelers. Hendrix is ook te min en Götze, Ihattaren en Mauro zijn er eigenlijk twee te veel voor deze speelstijl. Misschien zelfs wel drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Dat centrale duo gaat ons opbreken dit seizoen, dat valt nu al te zien. Boscagli en Baumgartl zijn het gewoon niet, Teze nog erg onervaren. En Ihattaren mag klagen wat hij wil, maar tot aan de 60e minuut was het erg zwak van zijn kant. Daarna was er lichte verbetering. Granada overigens kwalitatief en tactisch gewoon stukken beter dan PSV vandaag. Dat is toch erg zorgwekkend naar mijn mening, gezien het al eind oktober is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten