Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Poh dat kan je toch nooit meer repareren als Schouten ook weggaat? Los van de versterkingen (wil een goede speler wel komen als hij/zij de enige is?), gaat je het inslijpen van de speelwijze ook zoveel punten kosten. Bizar als ze allemaal weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schouten is juist naar PSV gekomen om zich meer in de kijker te spelen voor Oranje en Champions League te kunnen spelen, zou krom zijn als hij een seizoen later al naar een club vertrekt die geen Champions League speelt.

Denk overigens niet dat Napoli de vraagprijs van PSV kan betalen, de transfer van Lukaku moet uberhaupt nog afgerond worden en dat is prioriteit een voor Conte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei joostmakaay:

Schouten is juist naar PSV gekomen om zich meer in de kijker te spelen voor Oranje en Champions League te kunnen spelen, zou krom zijn als hij een seizoen later al naar een club vertrekt die geen Champions League speelt.

Het in de kijker spelen voor Oranje is hem gelukt, dat plaatsje heeft hij nu voor de komende jaren denk ik wel en als je bij Napoli speelt, dan blijf je denk ik eerder op de radar dan bij Bologna. 

In de afgelopen 8 jaar ofzo was Napoli natuurlijk wel bijna altijd deelnemer in de CL. Dan zou je daar, waarschijnlijk, 1 jaartje CL missen. Daar staat dan tegenover dat je wel beter salaris pakt en in een hogere competitie speelt. Het is net wat in je afweging zwaarder weegt. Een beter salaris of CL voetbal en wat het kantelpunt daarin is.

Daarnaast spelen natuurlijk ook wel meer dingen zoals het kindje dat hij net heeft gekregen etc. Ik zou de stap zelf gewoon begrijpen en ook begrijpen als die CL voetbal belangrijk vindt. Het is meer dat ik de stelligheid waarmee Thierry het zei niet echt begreep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Hij komt al

Waarom is hij dan bij Bologna vertrokken?

Ik zeg ook nergens dat hij niet om o.a. CL voetbal naar PSV is vertrokken. Ik zeg alleen dat er meer factoren in het voetbal zijn dan Europees voetbal waarom een speler naar een bepaalde club vertrekt. Zo stellig als Thierry het aangaf is dan gewoon te makkelijk gedacht :) Maarach, is ook maar mijn simpele mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een belangrijkere reden die mee gaat spelen is vooral de staat van de huidige selectie. Ik schat Schouten in als een verstandige jongen. Dus normaal gezien zou hij niet voor Napoli kiezen (op dit moment). Maar met alles wat er nu speelt zou ik me die stap wel kunnen voorstellen. Een groot deel van je sterkhouders vertrekt en/of wil weg. Adequate vervangers lijken (nog) niet aangetrokken te kunnen worden. 

Schouten zal hoe dan ook weinig zin hebben om continu als centrale verdediger te moeten opdraven. Daarnaast is de kans dat je normale resultaten boekt in de Champions League ook vrijwel uitgesloten met deze groep (vanwege de defensie). Ook kampioen worden is allang geen uitgemaakt zaak meer. 

Als ik Schouten was zou ik toch wat twijfels hebben.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Jotew:

Ik zeg ook nergens dat hij niet om o.a. CL voetbal naar PSV is vertrokken. Ik zeg alleen dat er meer factoren in het voetbal zijn dan Europees voetbal waarom een speler naar een bepaalde club vertrekt. Zo stellig als Thierry het aangaf is dan gewoon te makkelijk gedacht  Maarach, is ook maar mijn simpele mening.

Dat van mij ook hoor. In een eerder stadium heeft PSG zich gemeld, volgens mij hebben zij nog steeds interesse. Daarnaast inderdaad al in Italië gespeeld + geen Europees voetbal. Goed, ik kan niet in Schouten's koppie kijken maar denk dat hij op een andere club hoopt/gokt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites