La Pulga Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Citaat Volgens het Israëlische Sport1 is de transfer van Eran Zahavi naar PSV wat dichterbij gekomen. De spits van het Chinese Guangzhou R&F zou zijn zinnen hebben gezet op een overstap naar Eindhoven. Het is wachten op goedkeuring van de Chinese club. Sport1 meldde dinsdag dat PSV en Zahavi met elkaar in gesprek zijn, net als een andere Israëlische krant en het Chinese Sina Sports. Voetbal International en het Eindhovens Dagblad meldden even later dat PSV inderdaad met de Israëlische topschutter in gesprek is, maar dat er nog zeker geen deal is. Sport1 schrijft een dag later dat Zahavi de knoop heeft doorgehakt en voor PSV wil spelen. De krant rept verder over een jaarsalaris van 2,5 miljoen euro, exclusief bonussen. Dat is bij lange na niet het salaris dat Zahavi in China verdient (volgens het Eindhovens Dagblad ongeveer tien miljoen euro), maar hij zou in Eindhoven wel meteen aan van de bestbetaalde spelers worden. Het is, nog steeds volgens Sport1, wachten op Guangzhou R&F, de club van trainer Giovanni van Bronckhorst. Zahavi heeft in China nog een contract tot het einde van dit jaar. Als de Chinese club toestemming geeft, reist Zahavi af naar Nederland om de deal met PSV rond te maken, zo klinkt het. Dat is wel weer gelijk een stukje duurder, neem aan dat Lammers dan wel rond is naar Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 18 uur geleden zei La Pulga: Dat is wel weer gelijk een stukje duurder, neem aan dat Lammers dan wel rond is naar Atalanta. Twee jaar tekenen, 33 jaar. Is dan 5 miljoen in totaal voor Zahavi. Niet slecht vind ik zelf, al laat ik dan ook nog tekenbonus en zaakwaarnemersgeld eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Nou. Haal er maar uit die Mvogo. Wat een blunder van jewelste weer. Verdediging heeft zo toch 0 vertrouwen in zo’n gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Heerlijk die Mvogo.. en dan ook gewoon boos zijn op Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Top voorspeller, die @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Zojuist zei Richarð.: Top voorspeller, die @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Kwam PSV goed weg zeg. Was echt bedroevend wat die lieten zien. Thuis; zo weinig creëeren tegen Emmen. Mazzel dat Emmen de kwaliteit niet heeft om er dan echt goed door te voetballen en de eindpass vaak ontbrak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2020 Share Geplaatst 24 september 2020 Nog een keepertje erbij! Een ding is zeker, Schmidt kan nu in ieder geval kiezen uit 3 Duits sprekende keepers. Nu Zahavi ook binnen is zal er wel niet heel veel activiteit meer zijn. Tenzij er toch nog ineens een club is die zich voor bijv. Dumfries meldt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 september 2020 Share Geplaatst 24 september 2020 Ik hoop toch echt nog op een centrale verdediger. Teze is toch geen oplossing. Romero er met een blessure af. Neverending story Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 september 2020 Share Geplaatst 24 september 2020 Interview Schmidt ergens te zien van voor de wedstrijd? Lekker gedaan wel PSV Denk wel dat die moet oppassen met dat gewissel maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2020 Share Geplaatst 24 september 2020 Prima resultaat, in het nabije verleden verloren we dit soort potjes nog vrij kansloos. Centrum met Teze en Boscagli blijft wat armoedig, maar er zal wel niets meer bij komen. Romero lijken we inmiddels toch wel echt af te kunnen schrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 Zonde, begon eigenlijk goed in die tien minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 Schmidt vreest voor een ernstige blessure van Romero.. Zit die jongen in dat opzicht ook helemaal niet mee. Hopen dat het toch mee valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 Citaat In Slovenië liet Schmidt opnieuw Ihattaren op de bank zitten. 'Ik denk aan het team. Ik heb 21 spelers en ik koos voor anderen. Ze hebben het goed gedaan tijdens de training en in de wedstrijd. Ik heb verder geen problemen met Ihattaren. Hij is een groot talent, maar ik moet de beste elf kiezen voor een wedstrijd. We moeten hem nog verder ontwikkelen. Hij is pas 18 jaar, we kunnen niet doen alsof hij al heel veel ervaring heeft.' Schmidt benadrukte dat Ihattaren bij hem niet zeker is van een basisplek, puur omdat hij een groot talent is. 'Hij moet net als iedereen het tactische idee eigen maken. Ik heb veel aandacht voor hem en hij wordt hier hoog aangeschreven, maar ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is. Waar hij over vier jaar kan staan en wat hij kan bereiken. We zijn PSV, we moeten voor de titel gaan en Europees meedoen. Dan moet ik de beste elf opstellen. Ihattaren krijgt geen speciale behandeling.' Mooie, duidelijke woorden van Schmidt over Ihattaren. Ook eens speler die niet echt binnen zijn voetbal past natuurlijk, maar zou willen dan een Ten Hag wat meer van dit soort pit had en duidelijk grote talenten/spelers gewoon durft te slachtofferen als ze niet brengen wat ze moeten brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 9 uur geleden zei Michaelinho*: Schmidt vreest voor een ernstige blessure van Romero.. Zit die jongen in dat opzicht ook helemaal niet mee. Hopen dat het toch mee valt Rest van het seizoen uitgeschakeld. Lijkt me toch wel einde carrière voor die jongen. Wel op dit niveau in ieder geval... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 PSV schijnt dichtbij Ibrahim Sangaré te zijn. Zou 9 miljoen kosten. Nou Feyenoord en AZ, vergeet plekken 1 en 2 maar, die zijn bij dezen vergeven. Geweldige aankoop. Vraag me wel af waar het geld vandaan komt, maar dat is weer een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 5 uur geleden zei Rogier.: PSV schijnt dichtbij Ibrahim Sangaré te zijn. Zou 9 miljoen kosten. Nou Feyenoord en AZ, vergeet plekken 1 en 2 maar, die zijn bij dezen vergeven. Geweldige aankoop. Vraag me wel af waar het geld vandaan komt, maar dat is weer een ander verhaal. De bedragen verbazen ook wel enigszins moet ik zeggen. Het is een wat gekke manier om hem te beoordelen, maar in de afgelopen editie van FIFA was het echt een beest met flink wat potentie. Als dat in werkelijkheid ook zo is dan juich ik deze transfer toe! Een dergelijk type past natuurlijk perfect in dit systeem van Schmidt. Twee werkpaarden met de nodige voetbaltechnische kwaliteiten centraal op het middenveld. Ryan Thomas doet het redelijk, maar dat zou wat mij betreft niet veel meer dan reserve garnituur moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 9 uur geleden zei Rogier.: Vraag me wel af waar het geld vandaan komt, maar dat is weer een ander verhaal. Denk dat er nog een potje ligt van Bergwijn en Lozano? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 59 minuten geleden zei StanleyW: Denk dat er nog een potje ligt van Bergwijn en Lozano? Lozano lijkt me sterk. Vanwege constructies om hem überhaupt binnen te halen hebben ze daar niet heel veel aan overgehouden. Daarnaast gewoon weer geïnvesteerd in andere spelers (Bruma, Baumgartl). Het geld van Bergwijn hebben ze lijkt me gebruikt om gaten te dichten vanwege niet-Europees voetbal en coronaperikelen. Denk dat dit geld voornamelijk van Lammers' transfer komt. 5 uur geleden zei Michaelinho*: De bedragen verbazen ook wel enigszins moet ik zeggen. Toulouse gedegradeerd natuurlijk afgelopen jaar, en nog een eenjarig contract. 5 uur geleden zei Michaelinho*: Een dergelijk type past natuurlijk perfect in dit systeem van Schmidt. Vooral dit inderdaad. Sterke presser met de nodige vooruitvoetballende kwaliteiten. Zou goed passen naast zowel Rosario als Thomas denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Jorrit Hendrix is ook interesse voor en mag ook vertrekken icm de Lammers transfer is er dan wel weer een potje om wat te doen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Hendrix zal inderdaad vertrekken. Zat afgelopen donderdag niet bij de selectie voor EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Wat vinden we hier van de ‘commotie’ rondom Ihatarren? Ben het vooralsnog eens met Schmidt. Mo is een uitzonderlijk talent, maar heeft vorig seizoen ook weer niet heel veel bijzonders laten zien nog. Dit seizoen te zwaar terug gekomen van vakantie en vervolgens schijnbaar onvoldoende inzet op de training. Daarbij past hij ook (nog) niet in het systeem dat Schmidt wil spelen. Dan sta je er natuurlijk al snel naast.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Schmidt kijkt niet naar een selectie. Beetje zoals Bosz. Interesseert hem allemaal geen fluit, wil gewoon zijn eigen spelletje erin krijgen. Volle pressie, snel omschakelen, kantelen etc. Doet dat ook standaard in een 4-2-2-2. Bij Salzburg destijds met Mané en Kampl op de flanken. Ihattaren is te frivool, te laks en te eigenwijs. Voor op de flanken en al zeker voor op het middenveld past hij niet. Nu kan je zeggen: dat is dan maar zo, maar ik vind dat je als trainer in eerste instantie toch ook moet kijken naar de beste spelers uit je selectie. Die bepalen toch je systeem normaliter. Wat dat betreft vind ik het wel enigszins dom van Schmidt (en PSV), want hiermee gooi je voorlopig toch een groot talent weg. Nu zal het uiteindelijk wel goed komen, want zo'n Bruma is ook niks natuurlijk. Voorts weet ik niet hoe Ihattaren in elkaar steekt. Geloof zo dat het een gevoelig en stoer ego'tje is. Dan is dit misschien maar goed voor hem. Beetje karakter kweken, vechten voor je plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 22 uur geleden zei Michaelinho*: Wat vinden we hier van de ‘commotie’ rondom Ihatarren? Ben het vooralsnog eens met Schmidt. Mo is een uitzonderlijk talent, maar heeft vorig seizoen ook weer niet heel veel bijzonders laten zien nog. Dit seizoen te zwaar terug gekomen van vakantie en vervolgens schijnbaar onvoldoende inzet op de training. Daarbij past hij ook (nog) niet in het systeem dat Schmidt wil spelen. Dan sta je er natuurlijk al snel naast.. Het is wat dubbel. Mo'tje is natuurlijk de hemel ingeprezen vorig jaar, dus dit zal hem wat rauw op zijn dak komen. Aan de andere kant: Hij wordt nu gepasseerd voor o.a. Gakpo die ik dan weer niet zo heel erg speciaal vind. Maar verder is het vooral wat Zeus zegt: Als het aan schmidt zelf lag en de middelen waren er dan had hij gewoon 4/5 spelers aangetrokken die prima bij zijn idee van voetballen zouden passen en was hij er helemaal niet aan te pas gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Sadilek, Mauro en Ihatarren ook gewoon alle drie gewisseld in de rust. Opvallend wel dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten