Mouko Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Zit weer een zwikkie op geld beluste zaakwaarnemers bij die Romero hoor. Door het mislopen van Stuttgart en het uitblijven van een officieel akkoord terwijl die er al zou zijn had ik alweer zo'n gevoel. Al lijkt het alsnog gewoon rond te komen gelukkig, want ben nu wel benieuwd geworden naar Romero. Ik vraag me af hoe deze transfer betaald gaat worden, afgelopen zomer was er namelijk geen geld voor een nieuwe linksback. Het lijkt er sterk op dat deze transfer betaald gaat worden met het geld dat volgend jaar zomer (verkoop Lozano en/of Locadia) pas ontvangen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Kan me dat eigenlijk niet voorstellen aangezien Brands en zeker Gerbrands toch wel verstandig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Ik vraag me af hoe deze transfer betaald gaat worden, afgelopen zomer was er namelijk geen geld voor een nieuwe linksback. Het lijkt er sterk op dat deze transfer betaald gaat worden met het geld dat volgend jaar zomer (verkoop Lozano en/of Locadia) pas ontvangen wordt. Tuurlijk niet gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Tuurlijk niet gast. Oké gast. Volgens Bild gaat Romero naar Dortmund. Akkoord voor 12 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Oké gast. Volgens Bild gaat Romero naar Dortmund. Akkoord voor 12 miljoen euro. Ja Bild is de enige die dat roept zover ik heb gelezen. Berichten uit Argentinië zelf zijn dat de leiding van de club onderweg naar Nederland is voor de ondertekening van de overeenkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Tjah Dortmund is een minuut of twintig verder vliegen, dus dat geeft me niet heel veel vertrouwen Erwin ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Tjah Dortmund is een minuut of twintig verder vliegen, dus dat geeft me niet heel veel vertrouwen Erwin ;c Dit beter? [twitter] [/twitter] [twitter] [/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Haha wat een kneus is die Maurice Steijn toch. :r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Lekkere goals weer van PSV;e. Bij die tweede goal was er toch ook zeer weinig aan de hand. Pereiro voelt een handje en gaat als een echte Zuid-Amerikaan naar de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Zal Luuk de Jong nog weg gaan denken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Zal Luuk de Jong nog weg gaan denken jullie? Ik zie het wel gebeuren, maar vind het wel onverstandig. Als je bovenaan staat in de winterstop dan laat je niet je de speler die het meest in de spits heeft gespeeld vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Ik zou er niet echt rouwig om zijn, wel hoop ik dan dat Locadia niet te lang nog weg blijft. Met Romero/Malen/Lammers kan je gerust als back-up spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Ik zie het wel gebeuren, maar vind het wel onverstandig. Als je bovenaan staat in de winterstop dan laat je niet je de speler die het meest in de spits heeft gespeeld vertrekken. Ja dan moet je hopen dat Romero een succes gaat worden.. Maar van mij mag die wel verkocht worden, gunstig voor De Graafschap. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Ik zou er niet echt rouwig om zijn, wel hoop ik dan dat Locadia niet te lang nog weg blijft. Met Romero/Malen/Lammers kan je gerust als back-up spelen. Locadia is inderdaad afwachten. Van Lammers en Malen kun je niet verwachten dat ze back-up kunnen zijn, want te weinig vlieguren gemaakt. Van Romero mag je dat wel verwachten, want prijskaartje. Als Locadia fit is heb je met Romero inderdaad genoeg achter de rug. De vraag is of eerstgenoemde fit genoeg is en blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Ik hoop er wel op maar zie het niet gebeuren. Na het Bordeaux verhaal juich ik pas als het officieel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Die twee Amerikaanse dames mogen er zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 De Jong mocht niet vertrekken want die hadden ze nodig in de titelstrijd. Maar Locadia wel. PSV had weer eens geld nodig dus. Jammer, ik hoop dat hij het daar gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 16 miljoen voor Locadia man. Dat kun je toch niet jammer vinden. De wedstrijden waar hij indruk maakte in de spits kun je op een hand tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Natuurlijk een prima bedrag. Maar Locadia was op Lozano na je beste aanvaller en persoonlijk mijn favoriete speler. Dan vind ik het jammer dat hij vertrekt ja. Zeker midden in het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Locadia wordt de nieuwe Van Dijk. Niet gewaardeerd in NL, wel in PL. Mijn favoriete PSV speler sinds Reis. Hadden we voor 40+ moeten verkopen nadat hij drie keer topscorer in de Eredivisie was geworden als Cocu hem eindelijk consequent op zijn positie opstelde. Nee kan wel janken. Vrij blind daarmee, net als Andres op zes ;e Kijk nu eens ff hoeveel doelpunten en assists hij al heeft als hij op een normale positie speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Locadia, was gewoon ontzettend overschat. Mag blij zijn dat die PL clubs veel blinde in de scouting hebben zitten en met geld smijten. 16 miljoen :r wat een bedrag man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 De Jong mocht niet vertrekken want die hadden ze nodig in de titelstrijd. Maar Locadia wel. PSV had weer eens geld nodig dus. Jammer, ik hoop dat hij het daar gaat maken. Zeven miljoen voor De Jong of zestien miljoen voor Locadia... Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dit de jackpot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Die Tosun ging voor het dubbele naar Everton. Zeker geen jackpot dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Zeven miljoen voor De Jong of zestien miljoen voor Locadia... Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dit de jackpot is. Daarom zeg ook: 'PSV had weer eens geld nodig dus'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten