Ilias. Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Schitterende treffer van De Jong :< Kijk je? Ik heb er geld op staan dus dan kijk ik em meestal live. Wat is Lammers ijzersterk aan de bal zeg. Wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Lammers is net De Jong ;c Ik kijk schakelkanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Lammers is net De Jong ;c Ik kijk schakelkanaal. Zodra je een hele match van hem dit seizoen gaat kijken ga je me gelijk geven. Is een kopie van Vincent Janssen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Ramselaar basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Zat op de VIP tribune zo ongeveer naast Willy van der Kuijlen :) Na afloop kwamen ook de PSV spelers en staff nog even langs in de lounge. Voelde me te oud voor een foto dus heb het bij wat tactische tips gehouden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Volgens het AD kiest Cocu morgen voor een 5-3-2, met voorin Pereiro en De Jong. Vorig jaar in Madrid pakte dit goed uit, ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Nog meer mensen die er morgen bij zijn trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Hmm, heb liever een andere buitenspeler ipv Pereiro. Luuk de Jong wel veel verdedigend werk natuurlijk, maar zou hem nooit opstellen anders. Gaat geen enkel duel winnen, deed ie vorig jaar in vorm namelijk ook niet; nu zelfs uit vorm. Narsingh moet je wel laten spelen eigenlijk vanwege z'n snelheid. Wel chill dat er 3 verdedigers opgesteld gaan worden, is wel hard nodig met Griezmann. Misschien dat Ramselaartje in plaats van Pereiro kan spelen, en dan een 541; waarin Ramselaar en Propper over de Jong heen moeten gaan. Nja, liever Narsingh denk ik. Of die Zinchenko moet echt zo goed zijn als Cocu zegt. Jammer dat Siem de Jong niet fit is, anders had ie ipv z'n broer kunnen spelen; kan namelijk beter meevoetballen enzo. Denk zelf wel dat we kans hebben om de winst te pakken, Atletico is echt niet zo goed als ze tegen een heel verdedigend elftal moeten spelen. Zal wel een schaakspel worden, maar ik ga ervanuit dat Atletico dit niet op een 0-0 wilt laten. Ben ook benieuwd naar het niveau van Rostov weetje, niemand weet precies wat ze kunnen en of ze ook verassen tegen een veel betere ploeg like Bayern ipv Ajax.. Die zijn namelijk qua naam en alles de grootste underdog die er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Wel Hector als meest linkse centrale man dan mag ik hopen. Met Schwaab of Isimat daar is het echt drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Hmm, heb liever een andere buitenspeler ipv Pereiro. Luuk de Jong wel veel verdedigend werk natuurlijk, maar zou hem nooit opstellen anders. Gaat geen enkel duel winnen, deed ie vorig jaar in vorm namelijk ook niet; nu zelfs uit vorm. Narsingh moet je wel laten spelen eigenlijk vanwege z'n snelheid. Wel chill dat er 3 verdedigers opgesteld gaan worden, is wel hard nodig met Griezmann. Misschien dat Ramselaartje in plaats van Pereiro kan spelen, en dan een 541; waarin Ramselaar en Propper over de Jong heen moeten gaan. Nja, liever Narsingh denk ik. Of die Zinchenko moet echt zo goed zijn als Cocu zegt. Jammer dat Siem de Jong niet fit is, anders had ie ipv z'n broer kunnen spelen; kan namelijk beter meevoetballen enzo. Denk zelf wel dat we kans hebben om de winst te pakken, Atletico is echt niet zo goed als ze tegen een heel verdedigend elftal moeten spelen. Zal wel een schaakspel worden, maar ik ga ervanuit dat Atletico dit niet op een 0-0 wilt laten. Ben ook benieuwd naar het niveau van Rostov weetje, niemand weet precies wat ze kunnen en of ze ook verassen tegen een veel betere ploeg like Bayern ipv Ajax.. Die zijn namelijk qua naam en alles de grootste underdog die er is. In een 5-3-2 is er toch überhaupt geen buitenspeler? ;c Arias en Jetro zullen de flanken bestrijken. Pereiro zwervend om Luuk heen lijkt me juist prima. Dat is toch wat Pereiro al het liefste doet. Ben erg benieuwd naar vanavond. Een stuntje zou mooi zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Ik reken wel op een stuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Ik reken wel op een stuntje. Op basis van wat? Hoop het van harte, maar PSV is nog niet de machine die het vorig jaar wel was. Daarentegen atletico ook niet natuurlijk, maar goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Heb er niet heel veel vertrouwen in, maar meer dan de boekies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Fack, ik heb vanavond de verjaardag van mijn schoonmoeder :moop: Hopelijk krijg ik er niks van mee en kan ik de wedstrijd ergens terugzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Fack, ik heb vanavond de verjaardag van mijn schoonmoeder :moop: Hopelijk krijg ik er niks van mee en kan ik de wedstrijd ergens terugzien. Daar kan de TV toch ook gewoon aan :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Deze arbitrage, man man :r En je zag aan z'n aanloop al dat 'ie ging missen. Jammer hoor dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Deze scheids :-D Dit kan echt niet :r Oblak pakt die pinhen trouwens wel erg netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Eindelijk, komt 'ie, Rams! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 En nu zien ze een overduidelijke pingel niet :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Die scheids is slecht zeg :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Brenet voor mij beste man aan de kant van PSV. Ontwikkelt zich erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Toch genoten van PSV. Ongelooflijk veel strijd geleverd, zeker aan het einde. Jammer van die idiote arbitrage. Willems was voor mij de beste man. Hendrix viel tegen. Ramselaar en Bergwijn vielen prima in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Kan PSV dus eigenlijk nu al wel afschrijven voor de volgende ronde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Zonde dat er geen punt gepakt is. Arbitrage was hopeloos.. Over het geheel wel gewoon 'goed' gespeeld. Onze huid weer duur verkocht, jammer dat die penalty's een probleem blijven. Er moet er snel weer een in, anders gaan ze nog geloven in dat penalty syndroom ook ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Zonde dat er geen punt gepakt is. Arbitrage was hopeloos.. Over het geheel wel gewoon 'goed' gespeeld. Onze huid weer duur verkocht, jammer dat die penalty's een probleem blijven. Er moet er snel weer een in, anders gaan ze nog geloven in dat penalty syndroom ook ;c Niet alles kunnen zien, maar voor zover mee eens. Overigens ook de eerste keer ooit dat ik Cocu een analyse zie geven waar z'n emotie in naar voren komt. Zegt toch ook wel wat. Hoe kan het trouwens dat Waterreus nog werk heeft als analist? xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Vond het overigens zeer knap, tegen een top 5 club uit Europa het gewoon spannend houden. Ben zeer benieuwd wat het tegen Bayern gaat worden. In principe kan je daar gewoon 5-0 op de bek gaan zonder schaamte, dus minder druk en grotere kans op een stunt. Wel erg knap van Bayern. Tegen Ajax was de analyse iig telkens dat dat Rostov zo'n blok was waar je niet doorheen komt. Doen ze dan toch maar ff met speels gemak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten