Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

Gaat top in München.

Ik snap werkelijk waar ook weinig van het besluit om Nagelsmann op non-actief te stellen om er vervolgens zo'n onruststoker voor terug te halen. Ze werden echt geveegd door City en hoop eigenlijk gewoon dat ze ook de deksel op de neus krijgen in de Bundesliga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kelvin:

Dortmund: 'Give the cup to Bayern'

Een 2-0 voorsprong bij de nr.17 weggeven tegen 10 man, dan alsnog 3-2 voorkomen in blessuretijd en die ook verspelen. Met zulke tegenstand maakt de coach van Bayern ook niets uit.

Klopt. Verdediging is al jaren een gigantische achilleshiel. Guerreiro valt enkel aan. Hummels heeft het niet meer, Süle is ook een domoor en dan houd je alleen Schlotterbeck (deed niet mee, weet ik) over. Of zo’n Coulibaly die de 3-3 even heel knullig cadeau doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Er wordt flink aan de stoelpoten van Oliver Kahn gezaagd. De voorzitter van Bayern München wordt voor een belangrijk deel verantwoordelijk gehouden voor de huidige sportieve malaise en zou binnen afzienbare tijd het veld moeten ruimen. De uitschakeling in de Champions League tegen Manchester City en het ontslag van Julian Nagelsmann hebben ertoe geleid dat hij de mensen binnen de club tegen zich in het harnas heeft gejaagd.

Altijd maf hoe de voetbalwereld werkt en hoe je in een tijdsbestek van amper een maandje (of max 2 maanden) van prima voor mekaar naar algehele malaise en dikke sportieve en bestuurlijke crisis kunt gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lazy:

Altijd maf hoe de voetbalwereld werkt en hoe je in een tijdsbestek van amper een maandje (of max 2 maanden) van prima voor mekaar naar algehele malaise en dikke sportieve en bestuurlijke crisis kunt gaan.

Dat komt deels ook omdat in de voetbalwereld slecht bestuur heel makkelijk gecoverd wordt met goede resultaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei FlyD:

Dat komt deels ook omdat in de voetbalwereld slecht bestuur heel makkelijk gecoverd wordt met goede resultaten.

Bij elke willekeurige andere club geef ik je groot gelijk, maar bij Bayern was dat toch wel anders. Club werd de afgelopen jaren steevast geroemd om de bestuurlijke rust en de strakke organisatiestructuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lazy:

Bij elke willekeurige andere club geef ik je groot gelijk, maar bij Bayern was dat toch wel anders. Club werd de afgelopen jaren steevast geroemd om de bestuurlijke rust en de strakke organisatiestructuur.

Ik bedoelde het ook vooral in het algemeen. De specifieke situatie in Bayern heb ik te weinig zicht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lazy:

Heerlijke sportieve crisis in München. Natuurlijk samen met Salihamidzic verantwoordelijk voor het ontslag van Nagelsmann + aanstellen Tuchel. Tuchel en Bayern is geen match, gaat het nooit worden en kon je van mijlenver zien aankomen. Hij is nu zes (?) potten bezig en daarmee twee van de drie prijzen kwijt. 

Zodra Dortmund fans blij zijn met de coach van Bayern weet je dat het fout zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-4-2023 om 13:26 zei Thierryvane:

Heerlijke sportieve crisis in München. Natuurlijk samen met Salihamidzic verantwoordelijk voor het ontslag van Nagelsmann + aanstellen Tuchel. Tuchel en Bayern is geen match, gaat het nooit worden en kon je van mijlenver zien aankomen. Hij is nu zes (?) potten bezig en daarmee twee van de drie prijzen kwijt. 

Zodra Dortmund fans blij zijn met de coach van Bayern weet je dat het fout zit.

En dat terwijl Tuchel schijnbaar al 2-3 jaar hun droomkandidaat was om de ploeg te trainen

Link naar opmerking
Deel via andere websites