Lazy Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 Wat is dat Schalke achteruit gegaan zeg de laatste paar jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 Thorgan Hazard en Brandt mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 Vond het een veredelde oefenwedstrijd. Geen emoties, geen sfeer en dat 5x wisselen. Dat laatste geeft helemaal zo’n gevoel. Nee vond het niks. Nul amusement voor de voetballiefhebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 1 uur geleden zei Vitesse88: Vond het een veredelde oefenwedstrijd. Geen emoties, geen sfeer en dat 5x wisselen. Dat laatste geeft helemaal zo’n gevoel. Nee vond het niks. Nul amusement voor de voetballiefhebber. Tja, de sfeer is natuurlijk minder. Maar nul amusement, daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ben als voetballiefhebber vooral blij dat ik weer wedstrijden kan kijken die me ook daadwerkelijk iets interesseren (Wit-Rusland boeit me totaal niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 24 minuten geleden zei Tim': Tja, de sfeer is natuurlijk minder. Maar nul amusement, daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ben als voetballiefhebber vooral blij dat ik weer wedstrijden kan kijken die me ook daadwerkelijk iets interesseren (Wit-Rusland boeit me totaal niet). Natuurlijk is het fijn om voetbal te zien maar dit kun je niet associëren met een competitiewedstrijd. Nu heb ik sowieso minder emotie bij een pot op tv dan in een stadion. Maar nee vond het niks, Schalke was trouwens ook tergend slecht. Zal niet snel inschakelen voor Duits voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 Een grap maken over Vitesse/Gelredome is nu wel heel verleidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 5 uur geleden zei Sophomore: Een grap maken over Vitesse/Gelredome is nu wel heel verleidelijk Ja maar dat begint ondertussen slaapverwekkend en niet origineel te worden Ik denk dat je m’n punt begrijpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Op 17-5-2020 om 08:06 zei Vitesse88: Ja maar dat begint ondertussen slaapverwekkend en niet origineel te worden Ik denk dat je m’n punt begrijpt. Zou je toch gewend moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Heb het ook na 10 minuten afgezet. Voetbal zonder publiek is geen voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 (bewerkt) Net Werder Bremen gezien maar het is echt heel pover. Zelfs in de tweede helft nog genoeg kansen op een goal, maar alles wordt zo slecht uitgespeeld. En in de omschakeling direct een tegengoal. Het geloof zakt steeds verder weg helaas 18 mei 2020 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Op 18-5-2020 om 19:18 zei PJHoutman: Zou je toch gewend moeten zijn Spelen de laatste jaren meer attractief voetbal dan heel Rotterdam samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Vond het afgelopen weekend owel lekker om de potjes op de achtergrond aan te hebben, het trekt mij alleen niet om volledig geconcentreerd te kijken. Maar ik heb me toch nog wel redelijk vermaakt met een doorsnee pot als Köln - Mainz. En bij vlagen ook wel met Dortmund - Schalke. Wat mij betreft beter dan niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Op Sporza stond er een quiz over de Bundesliga. Een van de vragen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Mooie pot voetbal in Darmstadt. Het regent ook nog, dat hoor je nu goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Primeur in Darmstadt, 4 wissels in 1x bij St Pauli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Petertje heeft het goed voor elkaar he bij Leverkusen? Wat spelen die lekker en wat een spelers. Was het wel eens met de column van Kieft, Leverkusen 1 van de uitzonderingen iig. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=372191 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Leverkusen Bij winst plek drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 10 uur geleden zei Satyr: Primeur in Darmstadt, 4 wissels in 1x bij St Pauli En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting. Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 9 uur geleden zei Sophomore: En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting. Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen. Het was geen succes, dat klopt. Mooi experiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Sinds wanneer mag er viermaal gewisseld worden dan? Overigens knappe tweede goal bij Paderborn - Hoffenheim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 56 minuten geleden zei 007mark: Sinds wanneer mag er viermaal gewisseld worden dan? Overigens knappe tweede goal bij Paderborn - Hoffenheim Er mag zelfs 5x gewisseld worden in Duitsland. Echter, je mag dat in maximaal drie keer doen. Dus niet 5 losse wissels, maar 2/2/1, of 1/3/1. St Pauli koos gisteren voor 4/1 en dat pakte slecht uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Leipzig maakt gehakt van Mainz, geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Mainz 0-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Zin in vanavond zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 10 uur geleden zei cimbomcu: Zin in vanavond zeg Ja mag je opblijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten