Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Vitesse88:

Vond het een veredelde oefenwedstrijd. Geen emoties, geen sfeer en dat 5x wisselen. Dat laatste geeft helemaal zo’n gevoel. Nee vond het niks. Nul amusement voor de voetballiefhebber. 

Tja, de sfeer is natuurlijk minder. Maar nul amusement, daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ben als voetballiefhebber vooral blij dat ik weer wedstrijden kan kijken die me ook daadwerkelijk iets interesseren (Wit-Rusland boeit me totaal niet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Tim':

Tja, de sfeer is natuurlijk minder. Maar nul amusement, daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ben als voetballiefhebber vooral blij dat ik weer wedstrijden kan kijken die me ook daadwerkelijk iets interesseren (Wit-Rusland boeit me totaal niet).

Natuurlijk is het fijn om voetbal te zien maar dit kun je niet associëren met een competitiewedstrijd. Nu heb ik sowieso minder emotie bij een pot op tv dan in een stadion. Maar nee vond het niks, Schalke was trouwens ook tergend slecht. Zal niet snel inschakelen voor Duits voetbal.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Werder Bremen gezien maar het is echt heel pover. Zelfs in de tweede helft nog genoeg kansen op een goal, maar alles wordt zo slecht uitgespeeld. En in de omschakeling direct een tegengoal. Het geloof zakt steeds verder weg helaas :uhoh:

bewerkt door Tim'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het afgelopen weekend owel lekker om de potjes op de achtergrond aan te hebben, het trekt mij alleen niet om volledig geconcentreerd te kijken. Maar ik heb me toch nog wel redelijk vermaakt met een doorsnee pot als Köln - Mainz. En bij vlagen ook wel met Dortmund - Schalke. Wat mij betreft beter dan niets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Satyr:

Primeur in Darmstadt, 4 wissels in 1x bij St Pauli

En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting.

Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sophomore:

En dat pakte dramatisch uit, afgaande op de samenvatting.

Achjah ook zat coaches die tot de 89e minuut wachten met een wissel en ook verliezen. Dan liever ballen tonen en verliezen dan niets forceren en verliezen.

Het was geen succes, dat klopt. Mooi experiment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei 007mark:

Sinds wanneer mag er viermaal gewisseld worden dan?

Overigens knappe tweede goal bij Paderborn - Hoffenheim :D

Er mag zelfs 5x gewisseld worden in Duitsland. Echter, je mag dat in maximaal drie keer doen. Dus niet 5 losse wissels, maar 2/2/1, of 1/3/1. St Pauli koos gisteren voor 4/1 en dat pakte slecht uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites