PJHoutman Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Het is er nog niet beter op geworden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Het is er nog niet beter op geworden ;c Er zijn wel meer aanvallende intenties nu, maar het niveau van beide teams is wel weer minder dan Costa Rica en Paraguay. Je kan niet alles hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Leuke pot :D Haiti : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Ga dit niet volhouden. Mag er straks om 05.00 uur uit om een logee wakker te maken om zijn vliegtuig te halen. Misschien dan tweede helft Brazilië tegen Ecuador kieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Goal gemist door dat geklooi met die streams. Zucht. Kijk morgen Brazilië wel terug, dan mis ik zeker niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 [twitter]739264047040856065[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Volgens mij staat er een doodstraf op die opstelling in Brazilie. Ik tel 4 middenvelders die verdedigend spelen, of Willian moet net zoals in de volgende Copa America opeens aanvallend gaan beesten. Als ik hem zo zie spelen dit seizoen zegt ie eerder tegen Dani Alves dat hij zelf wil verdedigen en dat die gozer van Barca naar voren mag denderen. Troep dit, ga niet eens kijken overigens. Geen een speler die ik wil zien behalve Filipe Luis. Fuck dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Niet echt van een bijsterend niveau, en wat een inspiratieloze opstelling van Brazilie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Waar is Neymar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Volgens mij staat er een doodstraf op die opstelling in Brazilie. Ik tel 4 middenvelders die verdedigend spelen, of Willian moet net zoals in de volgende Copa America opeens aanvallend gaan beesten. Als ik hem zo zie spelen dit seizoen zegt ie eerder tegen Dani Alves dat hij zelf wil verdedigen en dat die gozer van Barca naar voren mag denderen. Troep dit, ga niet eens kijken overigens. Geen een speler die ik wil zien behalve Filipe Luis. Fuck dat. Idd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Wat een armoedige vertoning van Brazilië zeg :cab: Zelfs zonder Neymar moeten die toch een veel beter team kunnen opstellen dan dit, waar is Douglas Costa bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Waar is Neymar Speelt alleen de Olympische Spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Wat een armoedige vertoning van Brazilië zeg :cab: Zelfs zonder Neymar moeten die toch een veel beter team kunnen opstellen dan dit, waar is Douglas Costa bijvoorbeeld? Geblesseerd, vlak voor het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Jezus, 6 uur in bed :r Ecuador deed het wel prima imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Jezus, 6 uur in bed :r Ecuador deed het wel prima imo. Fantastisch toernooi die Copa. Wat een niveau :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Je zei dat je geen enkele wedstrijd had gekeken toch? Sowieso een heerlijk toernooi ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Je zei dat je geen enkele wedstrijd had gekeken toch? Sowieso een heerlijk toernooi ja. Ik blijf er niet meer voor wakker in ieder geval :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Vannacht Mexico - Uruguay joh, kan me geen lekkerder affiche bedenken van de laatste maanden. Dat word echt een knallende pot. Wie spelen er centraal bij Uruguay? Godin - Gimenez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Mexico geeft toch geen fuck om de Copa? Kan me herinneren dat het voorgaande jaren heel matig was iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Haha ik kijk zelf persoonlijk altijd veel meer uit naar wedstrijden van die b/c landen. Jamaica - Venezuela vanavond (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Mexico geeft toch geen fuck om de Copa? Kan me herinneren dat het voorgaande jaren heel matig was iig. Ja vorige editie wel maar dat was omdat zij voor die Gold Cup gingen, dit jaar is die er niet, volgend jaar pas. Dus sterkste selectie van die Mexicanen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Net Brazilië-Ecuador gekeken. Tja. Het was leuker dan Costa Rica-Paraguay, maar dat zegt ook niet zoveel natuurlijk. Zie wel waarom Ecuador het zo goed doet, staat verdedigend prima en kunnen wel counteren. Brazilië echt wel armoedig inderdaad. Hadden zelfs moeten verliezen eigenlijk, wat deed die keeper :cab: Een WK '98 Zubizereta'tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Hoe speelde Tapia vannacht eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Hoe speelde Tapia vannacht eigenlijk? Best veel ballen veroverd volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Okay dan. Ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen tegen de sterkere ploegen, Brazilië en Ecuador. Misschien dat ik dan ook maar een keer wakker blijf ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten