Thierryvane Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 ArrDee - Flowers (Say My Name) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Holy. Direct haar nieuwe LP in het winkelmandje gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 34 minuten geleden zei Dansmeister: Holy. Direct haar nieuwe LP in het winkelmandje gedaan. Wat een fangirl ben je toch ook Ik draai 'm nu ook, omdat je zo positief bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Ik vond het te zoetsappig dus nu spoel ik het weg met deze absolute banger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Gidge- Seems To Be Getting Closer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 1 uur geleden zei Bolderbast: Wat een fangirl ben je toch ook Ik draai 'm nu ook, omdat je zo positief bent. Echte swiftie ouwe reus. Had gehoopt in '22 een concert van haar te bezoeken in USA, maar zij heeft haar tour nog niet aangekondigd helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Op 14-10-2021 om 10:57 zei Arezo: Vooral de stem van Ninet Tayeb is zo fantastisch. Ninet is een geweldig wijf ja, ontzettend goede vocalist. Uit diezelfde show overigens, dit vind ik altijd zo goed: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 54 minuten geleden zei Socrates: Ninet is een geweldig wijf ja, ontzettend goede vocalist. Uit diezelfde show overigens, dit vind ik altijd zo goed: Dit vind ik heel vet. Toen mijn vader ziek was heeft hij veel over Steven Wilson verteld. Ik ben vrij autistisch en niet zo toegankelijk als het gaat om nieuwe muziek. Heb er best spijt van dat ik niet eerder naar hem geluisterd heb. Luisterde dit liedje heel vaak toen hij net overleden was. Zit wel een goede vibe in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 november 2021 Auteur Share Geplaatst 13 november 2021 Beach House - Pink Funeral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Tramp van Otis Redding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 november 2021 Auteur Share Geplaatst 18 november 2021 Radiohead - Lucky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 De eerste keer dat ik echt luisterde naar deze tekst had ik in eerste instantie behoorlijk warm. (Was afgelopen zomer en het was iets van 25 graden). Na het luisteren had ik het koud.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Nog steeds met eeuwige dank aan @Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Nog steeds met eeuwige dank aan @Karlo Toen Anna er nog bij zat Ik heb ze ooit ook één keer live gezien in de Melkweg. Een avond om nooit te vergeten. Zit nu nog regelmatig hun website te checken, maar ze komen maar niet naar Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 10 uur geleden zei Karlo: Toen Anna er nog bij zat Ik heb ze ooit ook één keer live gezien in de Melkweg. Een avond om nooit te vergeten. Zit nu nog regelmatig hun website te checken, maar ze komen maar niet naar Nederland. Ik zat ook nog te kijken ja, hopelijk komen ze nog eens, dan ben ik van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Dit is zo waanzinnig goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 (bewerkt) 26 november 2021 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten