sennid Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Eredivisie Live flashbacks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november @007mark Ken jij Isabel al? Ik kan mij herinneren dat jij wel eens naar meiden luistert/optredens bezoekt die nog niet mainstream bekend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 1 uur geleden zei sennid: @007mark Ken jij Isabel al? Ik kan mij herinneren dat jij wel eens naar meiden luistert/optredens bezoekt die nog niet mainstream bekend zijn. Ja, ergens op een video 3FM wel eens gehoord. Dit album stond nog op mijn lijstje om te luisteren, thx voor herinnering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Zojuist zei 007mark: Ja, ergens op een video 3FM wel eens gehoord. Dit album stond nog op mijn lijstje om te luisteren, thx voor herinnering. Zeker een aanrader. Ben nooit zo'n fan geweest van wat vrouwelijke artiesten maken maar dit was zeer goed. Ook gelijk haar nieuwe vinyl maar besteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Nog maar een paar uurtjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Dit album gisteren op de kop getikt, dus deze staat nu aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november Lily Allen - Smile Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Op 24-11-2024 om 14:23 zei Urbeto: Dit album gisteren op de kop getikt, dus deze staat nu aan Top ja! Vooral Sirius en Eye in the Sky meteen erachteraan! Soms heb je wel eens nummers die je in eerste instantie helemaal niks vindt en waarvan jaren later dan eindelijk het kwartje valt, en hard ook! Dit is er een van, helemaal weg ervan, terwijl ik vroeger de stemmen en effecten maar raar vond. Mogelijk helpt het mee nu dat ik Japan, de taal en hun cultuur wat beter begrijp. 26 november bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Typhoon - Bommenwerper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november Kendrick Lamar - GNX [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Zo idioot goed dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 8 uur geleden zei 007mark: Dit mannetje komt dus ergens volgende jaar in Afas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november TV Priest - Decoration Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Morad - De Nada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november jammer dat ze een wacko scientologist is, want ik hou wel van de stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten