JanVertonghen Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Bij deze wil ik het volgende nummer van Zeus alvast een plusje geven voordat ik weer als dom en bekrompen neergezet word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Je kan het ook typeren als een andere mening. Prima. Reacties als die van sennid/Ajaciedje/grotendeels de jouwe zijn wat mij betreft ook oké; hoor je mij niet over. Wanneer je je echter gaat wagen aan een objectief oordeel - dus niet smaak/subjectief, maar ook echt muzikaal en kwalitatief gaat beoordelen - en vervolgens met argumenten die misplaatst of totaal niet van toepassing zijn, zeg ik daar wat van. En met recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Jeetje maar om je er dan ook echt zo over op te winden lijkt me niet echt te bedoeling van dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Jeetje maar om je er dan ook echt zo over op te winden lijkt me niet echt te bedoeling van dit topic I beg to differ, maakt het spelletje net geanimeerd en boeiend om door de reacties heen te scrollen. GOOOO Zeug !!! en blijven gaan ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik wind mij er niet over op. Ik ga enkel in discussie, zoals gebruikelijk op een forum. Jij zei ook alweer dat ik jou zou 'wegzetten' als dommig en bekrompen, maar dat is je eigen zeer persoonlijke interpretatie, welke niks met mijn intenties te maken heeft. Ik had het puur over de argumenten. Alleen dat het sommigen klaarblijkelijk 'de pet te boven zou gaan' is een enigszins persoonlijke opmerking, maar geen bijzonder harde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Word er niet warm van. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 I beg to differ, maakt het spelletje net geanimeerd en boeiend om door de reacties heen te scrollen. GOOOO Zeug !!! en blijven gaan ! Spelletje? Kan je wat winnen dan? Lekker je nummertjes insturen, stemmen op andere nummers, en kijken of men de dingen die jij instuurt ook kan waarderen. Laat gaan joh. Als iemand straks een nummertje van mij afbrandt dan lach en knik ik en zet ik hem lekker nog eens op repeat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Kan deze wel waarderen +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 april 2016 Auteur Share Geplaatst 26 april 2016 Spelletje? Kan je wat winnen dan? Lekker je nummertjes insturen, stemmen op andere nummers, en kijken of men de dingen die jij instuurt ook kan waarderen. Laat gaan joh. Als iemand straks een nummertje van mij afbrandt dan lach en knik ik en zet ik hem lekker nog eens op repeat. Dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 (bewerkt) De eerste paar minuten klinken nog wel redelijk (stem vond ik een beetje klinken als een combinatie van de zanger van RHCP en de zanger van Pearl Jam voor mijn gevoel). De opbouw in het begin was prima, alleen in de laatste minuten verliest het nummer mijn stem. Hele vage overgangen, waardoor het liedje voor mij zijn kracht verliest. -1 voor mij Overigens helpt de clip ook niet bij het beoordelen van dit liedje, wat een vage clip zeg. 26 april 2016 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Spelletje? Kan je wat winnen dan? Lekker je nummertjes insturen, stemmen op andere nummers, en kijken of men de dingen die jij instuurt ook kan waarderen. Laat gaan joh. Als iemand straks een nummertje van mij afbrandt dan lach en knik ik en zet ik hem lekker nog eens op repeat. Hier geef ik een gigantisch dikke +1 voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Voor mij is de opbouw te langdradig: deze had een stuk korter gemogen of in zichzelf al meer dynamiek kunnen bevatten. Daar komt dan nog eens bovenop dat de stem van de zanger niet echt lekker bij mij in de oren ligt. Een iets voller geluid was me beter gevallen bij dit nummer denk ik zo. Al met al zal ik deze zeker niet nog een keer opzetten -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 De opbouw in het liedje kon mij zeker bekoren al vond ik het al met al wat aan de lange kant. Maar ik ben geen liefhebber van de stem later. Die verveelt na een tijdje. -1 maar een leuke afwisseling dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Geef die BM nu niet de aandacht. :D Die wil altijd alleen overdreven controversieel doen. Dat zo'n post nu nota bene van jou moet komen :huhu: De ironie Wat de muziek betreft, ben zelf ook niet per se fan van dat gezever van Zeus, maar daar moeten we maar mee leven. Als muziekpurist kan ik hier natuurlijk geen nee tegen zeggen. Is zeker niet mijn favoriete genre maar zolang de zang clean is kan ik het goed hebben en het nummer zit uitstekend in elkaar. Vandaar een duidelijke +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Dat zo'n post nu nota bene van jou moet komen :huhu: De ironie Wat de muziek betreft, ben zelf ook niet per se fan van dat gezever van Zeus, maar daar moeten we maar mee leven. Als muziekpurist kan ik hier natuurlijk geen nee tegen zeggen. Is zeker niet mijn favoriete genre maar zolang de zang clean is kan ik het goed hebben en het nummer zit uitstekend in elkaar. Vandaar een duidelijke +1 Daarom staat Kerft ook wel bekend als 'De Hypocriet' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Dat zo'n post nu nota bene van jou moet komen :huhu: De ironie Wat de muziek betreft, ben zelf ook niet per se fan van dat gezever van Zeus, maar daar moeten we maar mee leven. Als muziekpurist kan ik hier natuurlijk geen nee tegen zeggen. Is zeker niet mijn favoriete genre maar zolang de zang clean is kan ik het goed hebben en het nummer zit uitstekend in elkaar. Vandaar een duidelijke +1 Mwah vind dat ik de laatste tijd daar wel in geminderd ben. Hoop ik tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Mwah vind dat ik de laatste tijd daar wel in geminderd ben. Hoop ik tenminste. Zeker, daarom durfde ik hem ook te maken :D Maar je snapt hopelijk wel dat je een tijd geleden precies zo aan het posten was, toch? Vandaar het gebbetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Even A Perfect Circle geluisterd. Las hier en daar wat negatieve reactie over overgangen en dergelijke, daar heb ik mij niet aan gestoord en vind ik juist iets toevoegen. Vind het heftigere gedeelte in het midden wel net iets té en wat emogehalte hebben. Het is beter dan een Sam Hunt of een Gers Pardoel, maar zou het niet zo snel nog een keer opzetten. Een -1 zou ik iets te streng vinden, vandaar een 0. Vind de reactie van Zeus daarentegen wel een soort van misplaatse arrogantie hebben. Ook de reactie van Kyrill op sennid vind ik onnodig en zinloos. Misschien dat mijn reactie ook wel zinloos is, maar dat kan me verder niet zoveel schelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Zoals ik al zei: het is voor mij allemaal fijn, iedereen mag zijn mening hebben en -/+ boeit me zoals Magikarp prima zei geen reet, maar ik vind het ergerlijk wanneer men zich waagt aan een objectieve oordeel (anders dan smaak/subjectief) en zodoende gaat beargumenteren terwijl men eigenlijk te weinig muzikale kennis paraat heeft om daadwerkelijk tot een goede argumentatie te komen. Wanneer ik dan mensen argumenten aan zie dragen die gewoon niet kloppen, zeg ik daar wat van, zoals ik dat ook al eerder deed wanneer iemand sprak over een goede 'productie' bij een jam-achtige hiphop-sessie. Corrigerend is niet per definitie arrogant, dat zou nogal apart zijn. Daarmee zeg ik niet dat ik over geen greintje arrogantie bezit, maar in deze context is dat niet of nauwelijks van toepassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Wilde trouwens in eerste instantie dit topic maar links laten liggen, omdat het in het verleden altijd een vrijbrief voor mensen was om zonder reden lekker nummers af te kraken, maar laat ik eens het goede voorbeeld geven om te laten zien dat hier zeker wel iets van gemaakt kan worden. Ik kende A Perfect Circle al, heb dit album blijkbaar zelfs al eens geluisterd in het verleden. Ken ze als een supergroup met de Tool frontman en een van de gitaristen van Qotsa, al is die net voor dit album vertrokken, werd daarna vervangen door gitarist van Smashing Pumpkins. Mja het nummer zelf, lekkere baslijn begint het mee, sound in het begin is redelijk gelijk aan Tool. Kan Tool altijd nog wel waarderen, al luister ik ze de laatste tijd vrij weinig nog. Gitaariffjes zijn ook fijn in het begin, overgang vind ik itt de meesten hier ook fijn, al had die van mij nog iets harder en ruwer gemogen, blijft een beetje te gepolijst. Maar al met al gewoon een prima nummertje hoor +1. Zal zelf ook een nummer insturen nog. Hoef overigens nog steeds niet in de mentions. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Eerste minuten van het nummer getwijfeld over een plus of min, maar de overgang geeft mij in dit geval niet het 'JUUUIIIISTTT!!!'-gevoel, maar ik ervaar het meer als herrie die niet helemaal lekker binnenkomt. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Normaal gesproken is dit niet mijn smaak, maar kan dit nummer zeker waarderen. Zit goed in elkaar, +1 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Bijzonder, de helft van het nummer interessant. Andere helft totaal niet, stem komt ook niet goed over op mij -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Kan t waarderen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Deprimerende muziek, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten