JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Nee. Not my cup of tea (haha!). -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Nee hier kan ik niks mee. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geen orgineel ''two step ritme'', -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 (bewerkt) Dat je dit als grap in de studio verzint snap ik nog, maar dit breng je toch niet uit? Ken Akwasi van zijn spoken word in (oa) DWDD en geloof dat binnen de Nederlandse hiphop ook best hoog aangeschreven staat. Verwachtte dus heel iets anders, iets kwalitatief hoogstaands. -1. 15 mei 2016 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ik hoop dat deze inzending als grap bedoeld is, hoewel ik niet weet of ik hiermee moet lachen of huilen. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 'me' -10000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 wat slecht zeg.... -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geweldig. Prachtig nummer. +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geweldig. Prachtig nummer. +1. Sterke productie ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 man man man man........... -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Dit is het dus echt even niet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Sterke productie ook Krijg je er al dorst van met je oude bakkes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Krijg je er al dorst van met je oude bakkes? Correctie: elitaire oude bakkes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ik begrijp niet goed hoe mensen dit als 'grap' kunnen zien. Het is mijn ding niet en daarom geef ook ik een -1, maar ik kan me best voorstellen dat dit een echte meezinger is binnen de doelgroep van carnavalsgangers of whatever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Is dit dezelfde Akwasi als van hier? :o I8YsD4Jch3Y Nee erg zonde, talent weggooien is dit -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Late reactie, maar heel erg bedankt voor Wax, Dreamin vind ik echt een super nummer nu! [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Late reactie, maar heel erg bedankt voor Wax, Dreamin vind ik echt een super nummer nu! @De Stroot; Haha jaman Wax is wel één van mn favorieten, niet de beste stem maar hele intelligente en sympathieke raps. Dat liedje ken ik niet maar je moet deze liedjes ook ff checken. en de volgende is fucking grappig:D [video=youtube;mAobW-gj1KE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 [YOUTUBE]v0aRb4rAq0I[/YOUTUBE] Ken wel deze van hem, klinkt ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Haha ja de opperhit, was nog vergeten te vermelden dat ie ook heel grappig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Blijft wel lekker in je kop hangen haha, wat is dit nou weer -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Liedje maakt me toch best vrolijk. Hoorde het laatst live op de radio, toen klonk het slecht. Geef het lekker een 0. Ergens vind ik het trouwens jammer dat Nothing But Thieves bovenaan staat. Volgens mij heeft die zoveel stemmen omdat mensen het inderdaad wel een mooi nummer vinden, maar het nummer al wel kenden. Voor mij is het doel om nieuwe muziek te ontdekken, dus zou de grootste ontdekking bovenaan moeten komen te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Haha zal ze sowieso luisteren [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; ! Rosana kwam ik ook inderdaad tegen die kende ik ook nog haha [MENTION=26412]JanVertonghen[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik heb geluisterd tot 'aha mag ik me drank, dit is bitter of een rose'. Het toverde wel een glimlach op m'n gezicht want ik zat echt zo te kijken van :r is dit echt? Randstadrap. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Liedje lijkt ook vooral zo slecht door die lelijke lyrics op de achtergrond, kuiperina... :-D Wel -1 trouwens, maar niet alle rap hoeft zo serieus te zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Akwasi altijd +1. Geeft wel een verkeerd beeld dit nummer natuurlijk, als je het hele album luistert kom je erachter wat een genie Akwasi is. Al hoop ik wel dat we binnenkort weer een Zwart Licht reünie gaan zien want dat is gewoon echt fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten