Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lijkt me toch lastig, een blunder maakt iedereen, maar een mollenstreek niet. Heel veel dingen vallen dus al heel snel op, waardoor het logisch is dat de mol al redelijk snel boven komt. Ook al moet het een blunder lijken, een expres gemaakte fout gaat sneller opvallen. Je moet het wel heel goed spelen als je echt niet boven komt drijven. Tegenwoordig ook veel meer op follow the money, dan moet je haast als mol ook geld gaan verdienen etc. Vind er bij Klaas wel leuke acties tussen zitten. Die kist op het strand was bijvoorbeeld erg gewaagd. Iets van beste stuurlui staan aan wal. Wij kunnen wel een hoop roepen, maar ik denk dat als jij daar de mol was, je diegene ook wel redelijk snel door hebt.\

Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd naar voorbeelden van acties die de mol nog meer uit zou kunnen halen, zonder dat hij echt meer verdacht zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk zat ik ook eena vanaf het begin het juiste pad. Sommige molacties hadden we dus ook al door, zoals het verschuiven van de tafel en dat er op dat strandje wel meer geld in die kist zat.

Vond de hint 'het spel verandert achter je rug' uiteindelijk wel heel mooi uitgewerkt. Gek ook eigenlijk dat niemand zich heeft omgedraaid na die zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch raar dat Art aan het begin tegen de mol zei dat die hem pas weer bij de laatste aflevering in Amsterdam zou spreken maar in aflevering 1 neemt hij hem toch al apart?

Hij zou hem op het eind pas weer als mol spreken, tussendoor was hij kandidaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch raar dat Art aan het begin tegen de mol zei dat die hem pas weer bij de laatste aflevering in Amsterdam zou spreken maar in aflevering 1 neemt hij hem toch al apart?

Hij zou hem op het eind pas weer als mol spreken, tussendoor was hij kandidaat

Ja zag net de uitzending terug.
Ik dacht dat ie iets zei als 'laatste keer dat ik je alleen spreek'. Toen was het ook 'o ja hij sprak Klaas alleen op het station dus hij is het niet blabla', maar zei toen al (niet dat ik toen zei dat hij de mol was hoor) dat je niet bepaald alleen bent op een vol perron.

Wel tenenkrommend van die mensen die, omdat ze toevallig een keertje goed zitten, nu ineens gaan lopen roepen dat het vanaf het begin al zo duidelijk was.

Elk jaar is dat zo joh, laat gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites