Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei AntiChrist7:

Dat spelers als een Lewandowski/kounde/kessie/ etc... naar een club willen die er zo'n maffiapraktijken opna houdt tov hun eigen spelers, zegt ook wel veel over hen natuurlijk. Die kleedkamer kan toch niet gezond zijn?

Die spelers hadden toch al getekend voordat dit over Frenkie z'n contract naar buiten komt? Ja dat het een zooitje is weten ze allemaal, maar om nou te zeggen "dit zegt wat over hen" gaat me ook een beetje te ver..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Jotew:

Die spelers hadden toch al getekend voordat dit over Frenkie z'n contract naar buiten komt? Ja dat het een zooitje is weten ze allemaal, maar om nou te zeggen "dit zegt wat over hen" gaat me ook een beetje te ver..

iemand als Lewandowski is toch niet achterlijk? Ik neem aan dat als hij zijn dik contract tekent, een van zijn eerste vraag was "hoe gaan jullie me betalen, gezien de financiele perikelen waarover ik zoveel hoor?"

-"Ah, we gaan andere spelers vragen loon in te leveren dat we gebruiken voor jouw transfersom, en als ze dat niet doen verkopen we ze"

Als hij dan niet heeft gevraagd "wat als die spelers niet willen inleveren of willen vertrekken, wat hun goed recht is?", dan lijkt het mij idd een eikel met 0 collegialiteit. 

En het verhaal over FDJ is niet nieuw he, maar dat weerhield een kounde bv er niet van om te tekenen.  Socrates heeft gelijk, het is een club met wanbeleid dat in niets lijkt op waar het vroeger voor stond. Als je daar naartoe wilt zegt dat wel iets over je vind ik ja.

Eigenlijk zou FDJ ze gewoon moeten aanklagen voor goed veel geld, dan kunnen ze niemand meer registreren

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Socrates:

Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

De club is wel écht op een absoluut dieptepunt aanbeland. Ongekend zeg. Overigens vind ik Laporta niet bepaald een positievere invloed hebben op de club en de sympathie ervoor dan zijn voorganger. Het is echt aan het uitmonden in een vreselijk slechte Spaanse soap zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei AntiChrist7:

iemand als Lewandowski is toch niet achterlijk? Ik neem aan dat als hij zijn dik contract tekent, een van zijn eerste vraag was "hoe gaan jullie me betalen, gezien de financiele perikelen waarover ik zoveel hoor?"

-"Ah, we gaan andere spelers vragen loon in te leveren dat we gebruiken voor jouw transfersom, en als ze dat niet doen verkopen we ze"

Als hij dan niet heeft gevraagd "wat als die spelers niet willen inleveren of willen vertrekken, wat hun goed recht is?", dan lijkt het mij idd een eikel met 0 collegialiteit. 

Wat Azpi erover plaatste is natuurlijk al een klap in het gezicht van Laporta ;) Ze hadden verwacht door allerlei boekhoudkundige trucs en verkopen van toekomstige inkopen de omzet te kunnen verhogen, om op die manier het salarisbudget vanuit La Liga te kunnen ophogen. Dat lukt voorlopig echter nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden deze situatie ook gewoon op een nettere manier kunnen oplossen

als in geen spelers kopen en met de jonge talenten spelen (die goed genoeg zijn voor de top 4 in La Liga). Een aantal spelers verkopen en wat zuiniger aan doen. 

maar ze kunnen het niet uitstaan dat ze zo inferieur zijn ten opzichte van Madrid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Azpi:

Ze hadden deze situatie ook gewoon op een nettere manier kunnen oplossen

als in geen spelers kopen en met de jonge talenten spelen (die goed genoeg zijn voor de top 4 in La Liga). Een aantal spelers verkopen en wat zuiniger aan doen. 

maar ze kunnen het niet uitstaan dat ze zo inferieur zijn ten opzichte van Madrid 

Al hadden ze alleen deze zomer al niemand gekocht. Bespaard je al geld en salaris en hadden ze inderdaad gewoon CL gehaald. Nu graaf je alleen maar een dieper gat, waar je bijna niet meer uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, timpy00 said:

Al hadden ze alleen deze zomer al niemand gekocht. Bespaard je al geld en salaris en hadden ze inderdaad gewoon CL gehaald. Nu graaf je alleen maar een dieper gat, waar je bijna niet meer uit komt.

Het is de grootheidswaanzin van die Laporta. Die kan het gewoon niet uitstaan dat hij zelf niet in het middelpunt van de belangstelling staat. 

Wat ik ook vreemd beleid vind is om spelers te kopen en daarna pas de spelers die je hebt proberen weg te jagen. Die andere spelers worden gewoon bij het grof vuil gezet met een bordje te koop om hun nek

wat is dit nou weer 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites