Erwin. Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Is in Spanje de transferdeadline een dag later? Want hoe kan Barca eventueel nog Coutinho binnen halen vandaag? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 [TWITTER] [/TWITTER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Geloof jij nog in Denis Suarez @Simonsav ? Best gecharmeerd van hem nog steeds en viel goed in tegen Getafe. Kan nu niet kijken, maat mooi dat hij (meer) kansen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Laten we allemaal even stil staan bij het feit dat we getuige van dit mogen zijn: _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 [quote name='Sophomore']Geloof jij nog in Denis Suarez @Simonsav ? Best gecharmeerd van hem nog steeds en viel goed in tegen Getafe. Kan nu niet kijken, maat mooi dat hij (meer) kansen krijgt.[/QUOTE] Veel meer dan een invaller zal het wel niet worden. Gisteren nog eens basis en buiten zijn goal eigenlijk een hele match onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Laten we allemaal even stil staan bij het feit dat we getuige van dit mogen zijn: _O__O_ Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ziek hoor. Gaat lang duren voordat we een Messi of een Ronaldo weer gaan zien op de voetbalvelden als ze gestopt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien., Of als mensen zeggen dat zo'n Dybala de nieuwe Messi is. Dybala is bijna 24, moet je kijken wat Messi (en Ronaldo) op die leeftijd al hadden bereikt:D. Geweldige speler maar gaat mijn inziens bij lange na het niveau niet halen van deze twee, de twee beste spelers ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Dybala 8 uit 4, Messi 9 uit 5 Dybala > Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Carvajal, Isco, Marcelo en nu heeft ook Benzema verlengd : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Waarom speelde Ronaldo eigenlijk niet de afgelopen wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Waarom speelde Ronaldo eigenlijk niet de afgelopen wedstrijden? Schorsing uit de Spaanse SuperCup geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Waarom speelde Ronaldo eigenlijk niet de afgelopen wedstrijden? Wegens die duw tegen de scheidsrechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Dybala 8 uit 4, Messi 9 uit 5 Dybala > Messi Messi 11 in zijn laatste 4 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Over Messi/Ronaldo gesproken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ronaldo is beter dan Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Hohoho, wat een goal van Atletico. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Wat is er met Real aan de hand? 8 uit 5 is niet echt een goed begin zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 2 punten in 3 thuiswedstrijden, bizar begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Wat is er met Real aan de hand? 8 uit 5 is niet echt een goed begin zeg maar Verwacht hetzelfde scenario als Juventus twee jaar geleden. Alle cijfers zijn prima, hebben gewoon al echt ontzettend veel pech gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 (bewerkt) Verschil is dat Juve geen echte concurrent had. Wij moeten daarentegen opboksen tegen Barcelona. 7 punten na 5 wedstrijden is veel te veel. Daarnaast ben ik het er niet mee eens dat we ontzettend veel pech hebben gehad. Het was vorig seizoen al zo dat er vaak met moeite werd gewonnen van kleinere ploegen. Er werd zelfs toen al thuis niet gewonnen van Las Palmas, Eibar en Villarreal. In de wedstrijd tegen Valencia begin dit seizoen mist Benzema enkele opgelegde kansen. Dat noem ik eerder onkunde. Als het lang gelijk staat dan zie je gewoon de gebreken bij Zidane als trainer. Hij weet gewoon geen oplossingen te vinden, wat voor mij het grote minpunt is aan de trainer Zizou. Tactische ingrepen tijdens de wedstrijd kunnen en moeten veel beter. Gisteren had hij bijvoorbeeld altijd Bale of zelfs Ronaldo er moeten afhalen, vervolgens komt Mayoral erop voor Modric en die liep niet eens in de spits? Marcelo moest eraf en hij brengt Vazquez die dan rechts gaat post vatten en toevallig komt de 0-1 wel niet via een voorzet van Barragan omdat de linkerflank gewoon helemaal open lag. Naar mijn mening had Bale (omdat hij er toch nog op stond) die positie moeten overnemen na de blessure van Marcelo. 21 september 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 [TWITTER] [/TWITTER] Gary Neville :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Gary Neville :-D ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Hij heeft zeker goede analyses, maar blijft een speciale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Waarom heeft Atleti gewacht met het vastleggen van Diego Costa? Nu moeten ze wachten tot januari om hem op te kunnen stellen? :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten