Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

[quote name='Sophomore']Geloof jij nog in Denis Suarez @Simonsav ? Best gecharmeerd van hem nog steeds en viel goed in tegen Getafe. Kan nu niet kijken, maat mooi dat hij (meer) kansen krijgt.[/QUOTE] Veel meer dan een invaller zal het wel niet worden. Gisteren nog eens basis en buiten zijn goal eigenlijk een hele match onzichtbaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we allemaal even stil staan bij het feit dat we getuige van dit mogen zijn:

Ciyo8U5.jpg

_O__O_

Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewwldige stats man, wauw. Irriteer me altijd wel mateloos aan het feit dat mensen Messi en CR7 zo met elkaar vergelijken. Ik begrijp dat niet. Het zijn 2 fenomenen, dat gaan we voorlopig echt niet weer zien.,

Of als mensen zeggen dat zo'n Dybala de nieuwe Messi is. Dybala is bijna 24, moet je kijken wat Messi (en Ronaldo) op die leeftijd al hadden bereikt:D. Geweldige speler maar gaat mijn inziens bij lange na het niveau niet halen van deze twee, de twee beste spelers ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschil is dat Juve geen echte concurrent had. Wij moeten daarentegen opboksen tegen Barcelona. 7 punten na 5 wedstrijden is veel te veel.

Daarnaast ben ik het er niet mee eens dat we ontzettend veel pech hebben gehad. Het was vorig seizoen al zo dat er vaak met moeite werd gewonnen van kleinere ploegen. Er werd zelfs toen al thuis niet gewonnen van Las Palmas, Eibar en Villarreal. In de wedstrijd tegen Valencia begin dit seizoen mist Benzema enkele opgelegde kansen. Dat noem ik eerder onkunde.

Als het lang gelijk staat dan zie je gewoon de gebreken bij Zidane als trainer. Hij weet gewoon geen oplossingen te vinden, wat voor mij het grote minpunt is aan de trainer Zizou. Tactische ingrepen tijdens de wedstrijd kunnen en moeten veel beter. Gisteren had hij bijvoorbeeld altijd Bale of zelfs Ronaldo er moeten afhalen, vervolgens komt Mayoral erop voor Modric en die liep niet eens in de spits? Marcelo moest eraf en hij brengt Vazquez die dan rechts gaat post vatten en toevallig komt de 0-1 wel niet via een voorzet van Barragan omdat de linkerflank gewoon helemaal open lag. Naar mijn mening had Bale (omdat hij er toch nog op stond) die positie moeten overnemen na de blessure van Marcelo.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites