Bogatyr Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Ik hoop eerlijk gezegd op een overwinning van Antwerp op Genk. Je kan er nu al geld opzetten dat Brugge Union zal laten winnen. Puur omdat de Antwerp-haat hoger zit dan het sportieve. Achja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 @Michiel RAFC Succes vandaag! Den enige Antwerpfan die ik et zou gunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ik hoop op Union. Wel echt zin in deze ontknoping straks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ik hoop op Union maar het heeft voor mij een wrang gevoel omdat ik denk dat Club Brugge het gewoon gaat gunnen aan Union. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Nou daar gaan we, wat een ontknoping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Voorlopig Genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 9 minuten geleden zei Djurovski: Voorlopig Genk Voorlopig Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Genk weer kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Verkloot het nu niet genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 6 uur geleden zei Lensherr: Ik hoop op Union maar het heeft voor mij een wrang gevoel omdat ik denk dat Club Brugge het gewoon gaat gunnen aan Union. U zei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Op 28-5-2023 om 20:35 zei Bogatyr: Ik hoop eerlijk gezegd op een overwinning van Antwerp op Genk. Je kan er nu al geld opzetten dat Brugge Union zal laten winnen. Puur omdat de Antwerp-haat hoger zit dan het sportieve. Achja. Kenner hoor hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Lekkere pegel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Krankzinnig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 7 minuten geleden zei AntiChrist7: Verkloot het nu niet genk ffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wat een ontknoping geef die man een standbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Standbeeld voor Toby! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Toby Die mascotte van Genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wauuuuuuuuuuw wat een slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Die voorzitter en bestuur van Genk elkaar al aan het knuffelen in de tribune. It ain't over till it's over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wtf, dit is echt een van de meest knettergekke eindes van een seizoen dat ik ooit heb gezien. Proficiat aan de Antwerpenaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Toby legend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wat een laatste speeldag zeg wauw. Wel pijnlijk voor Genk dit, maar wat een goal van Alderweireld. Een klein "Vinnie, don't shoot" momentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Voor diegene die de goal nog niet gezien hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Geweldige speeldag voor de neutrale kijker en gefeliciteerd Antwerp fans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Zo dat is even exact het doelpunt als wat die maakte tegen Ado toen. Zelfde minuut ook waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten