Glenn08 Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 4 uur geleden zei FlyD: Waarom? Leoni, Riemer, lelijk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 13 uur geleden zei glennix: Had liever Lommel naar 1ste zien gaan, al maken ze nog een kans met de play offs. Ik totaal niet, liever Deinze of Patro nog dan. Lommel ook gewoon 0 sfeer en heb niet veel met die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 12 minuten geleden zei Netzwerk: Ik totaal niet, liever Deinze of Patro nog dan. Lommel ook gewoon 0 sfeer en heb niet veel met die club. Wil jij echt Stijn Stijnen in de Pro League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Zojuist zei Bogatyr: Wil jij echt Stijn Stijnen in de Pro League? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Op 20-4-2024 om 09:06 zei FlyD: Waarom? Totaal geen fan van. Ik zie ze als de club van Belgie, wat Bayern in Duitsland is , PSG in Frankrijk en Ajax over het algemeen in Nederland. Clubs die meestal beste coaches, spelers en verruit meeste geld uitgeven.(hoewel dat laatste laatste seizoenen en jaren aan het veranderen is met steevast positieve netto transfer balans, maar als nog) ik ben geen fan van, e heb er weinig mee. Ik hoop op andere teams als Union, Genk, Gent etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 uur geleden zei Kyrill: Totaal geen fan van. Ik zie ze als de club van Belgie, wat Bayern in Duitsland is , PSG in Frankrijk en Ajax over het algemeen in Nederland. Clubs die meestal beste coaches, spelers en verruit meeste geld uitgeven.(hoewel dat laatste laatste seizoenen en jaren aan het veranderen is met steevast positieve netto transfer balans, maar als nog) ik ben geen fan van, e heb er weinig mee. Ik hoop op andere teams als Union, Genk, Gent etc Anderlecht is de laatste jaren toch wel door een redelijk diep dal gegaan. Volgens mij hebben ze toch al een jaar of 6 a 7 geen prijs meer gepakt. Vind het wel mooi dat een club met zo'n historie dit jaar eindelijk weer eens kans maakt op de landstitel. Uiteindelijk wil je toch zoveel mogelijk grote clubs om de prijzen zien spelen toch? Er zijn zo 6 clubs die kampioen kunnen worden als ze een keer een goed seizoen hebben. In Nederland is dat vrijwel ondenkbaar. Los van dat is Anderlecht de laatste jaren ook echt wel ingehaald als we het hebben over uitgaven. Oa Club Brugge, Genk en Antwerp hebben de nodige centen uitgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Op 20-4-2024 om 14:38 zei Bogatyr: Wil jij echt Stijn Stijnen in de Pro League? Absoluut, zou alleen maar sfeer zijn. Daarbij zouden er met Simons en Stijnen twee opkomende Belgische trainers bijkomen, wat me ook nooit slecht lijkt als je ziet wat er nu allemaal trainer is in eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) 8 minuten geleden zei Netzwerk: Absoluut, zou alleen maar sfeer zijn. Daarbij zouden er met Simons en Stijnen twee opkomende Belgische trainers bijkomen, wat me ook nooit slecht lijkt als je ziet wat er nu allemaal trainer is in eerste. Ik vroeg het maar omdat Stijnen in mijn ogen één van de grootste boeren naast een voetbalveld is. Zijn uitspraken, manier van doen. Staat er precies altijd als een halve dronkenlap langs de zijlijn te roepen. Niet meteen een figuur dat je in de hoogste klasse van het voetbal verwacht, maar eerder in het cafévoetbal. (Hopelijk heeft hij hier geen account) 21 april bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 30 minuten geleden zei Netzwerk: Absoluut, zou alleen maar sfeer zijn. Daarbij zouden er met Simons en Stijnen twee opkomende Belgische trainers bijkomen, wat me ook nooit slecht lijkt als je ziet wat er nu allemaal trainer is in eerste. Als Patro niet gaat promoveren zal Stijnen nooit een Belgische eersteklasser trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 12 minuten geleden zei Glenn08: Als Patro niet gaat promoveren zal Stijnen nooit een Belgische eersteklasser trainen. Net daarom dat ze moeten promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 uur geleden zei Netzwerk: Absoluut, zou alleen maar sfeer zijn. Daarbij zouden er met Simons en Stijnen twee opkomende Belgische trainers bijkomen, wat me ook nooit slecht lijkt als je ziet wat er nu allemaal trainer is in eerste. Als je zelf Stijn Stijnen bent moet je dat eerlijk zeggen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 uur geleden zei PJHoutman: Als je zelf Stijn Stijnen bent moet je dat eerlijk zeggen he Neehoor ik kan gewoon ook naast zijn gedrag kijken. Vorig jaar kampioen en pas na verlenging verloren van Club Brugge in de beker, dit jaar ging de bekerwedstrijd tegen Gent ook lang gelijk op en meteen promotie play-offs. Dan ben je geen koekenbakker of wel? Ik maak er ook geen toptalent van als trainer maar mensen denigreren die vent wel iets te vaak imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Volgens mij is die Stijn Stijnen wel een hele goede coach. Gr Stijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april @Frigo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Op 20-4-2024 om 14:25 zei Netzwerk: Ik totaal niet, liever Deinze of Patro nog dan. Lommel ook gewoon 0 sfeer en heb niet veel met die club. Patro zou wel leuk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 uur geleden zei Djurovski: Patro zou wel leuk zijn Kan je die beter in 2de houden, kan je ze gaan bewonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april (bewerkt) 13 minuten geleden zei Glenn08: Kan je die beter in 2de houden, kan je ze gaan bewonderen. Genk zien verliezen doe ik dan liever in Maasmechelen. Jong Genk is nu niet een wedstrijd waar ik naar uit kijk 22 april bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Het is officieel. We gaan kampioen spelen met Anderlecht. Dreyer is uitgevallen en we gaan vanaf nu met 11 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Pff wat een triestige vertoning van Genk, terug met de voetjes op de grond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Nog mensen die ook naar de bekerfinale gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Nu moet iemand mij toch eens uitleggen hoe we op Genk een handsbal van Sardella een penalty tegen krijgen en nu op Cercle geen penalty krijgen voor de handsbal van Daland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 5 uur geleden zei TomFsoccer: Nu moet iemand mij toch eens uitleggen hoe we op Genk een handsbal van Sardella een penalty tegen krijgen en nu op Cercle geen penalty krijgen voor de handsbal van Daland? Omdat Sardella de bal rechtstreeks tegen zijn hand/arm getrapt krijgt en omdat bij Daland de bal eerst via zijn bovenbeen passeert. Om dezelfde reden kreeg ook Cercle in een eerdere fase geen strafschop (ik weet niet meer wie van Anderlecht de bal met de arm raakt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 22 uur geleden zei DGremlin: Omdat Sardella de bal rechtstreeks tegen zijn hand/arm getrapt krijgt en omdat bij Daland de bal eerst via zijn bovenbeen passeert. Om dezelfde reden kreeg ook Cercle in een eerdere fase geen strafschop (ik weet niet meer wie van Anderlecht de bal met de arm raakt) Zeker over dit? Dat zie ik toch niet terug hoor. Ik vind het 100% hands omdat hij eerst met armen achter de rug staat en wanneer er getrapt wordt hij zijn armen licht uitstrekt aan doelkant (dus daar waar de bal logischerwijze zal worden gelegd). Dan ga je dus de bal blokkeren met de arm. De Cercle fase kan ik mij niet meteen herinneren dus geen idee. Was it na de 1-1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) 3 uur geleden zei TomFsoccer: Zeker over dit? Dat zie ik toch niet terug hoor. Ik vind het 100% hands omdat hij eerst met armen achter de rug staat en wanneer er getrapt wordt hij zijn armen licht uitstrekt aan doelkant (dus daar waar de bal logischerwijze zal worden gelegd). Dan ga je dus de bal blokkeren met de arm. De Cercle fase kan ik mij niet meteen herinneren dus geen idee. Was it na de 1-1? Fase van Cercle was in minuut 74 geloof ik bij een corner, waar Angulo em tegen zijn eigen arm wegwerkt. Bal raakt trouwens 100% het been van Daland. https://gyazo.com/0c077403af8f4777934dbd1f527cde52 Heb dit filmpje gemaakt voor nog zo'n ongelovige. Is op pauze gezet, en dan zelf 'doorgespoeld'. 1 mei bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 3 uur geleden zei Glenn08: Fase van Cercle was in minuut 74 geloof ik bij een corner, waar Angulo em tegen zijn eigen arm wegwerkt. Bal raakt trouwens 100% het been van Daland. https://gyazo.com/0c077403af8f4777934dbd1f527cde52 Heb dit filmpje gemaakt voor nog zo'n ongelovige. Is op pauze gezet, en dan zelf 'doorgespoeld'. Nog zo'n ongelovige Je zag het gewoon niet zo duidelijk in de herhaling, nu zie ik het hier wel inderdaad. Dank, kameraad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten