Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Succes Raymon!

Wij hebben zelf vanavond training en daarna een sponsoravond (gratis bier ;c). Morgen moeten we om 09:45 aanwezig zijn met de selectie voor een jeugd dag van de club en vervolgens moeten we 's middags onze laatste bekerwedstrijd afwerken. Druk programma voor de boeg, zeker gezien we vanavond wel gaan 'genieten' met z'n allen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze C2 kon geen trainer vinden en nu worden de spelers daarvan over de teams verdeeld en wordt de U14 de C2, nu krijgen wij 5 spelers erbij die 2 klassen hoger meekunnen en gaat de slechtste bij ons weer weg, lekker meegenomen maar dat wisselen (want we zijn dan met 16/17 man) wordt dan zoooo vervelend.

Morgen oefenwedstrijd, heb in de vakantie heel wat gevoetbald en de training ging ook goed dus heb er vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar weer begonnen. Geen enkele training gehad, vorige week gesprek bij een derde klasser hier in de buurt. Morgen wissel bij het eerste. Verwacht dit seizoen nog geen speelminuten, maar dat gaat ook niet na twee jaar niks doen denk :r Vanaf volgend seizoen knallen voor een plek onder de lat (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk warm kunnen draaien in de beker vandaag. 0-11 gewonnen bij SV Den Hoorn. Zelf de 0-10 gemaakt en de 0-6 (e.d.) geforceerd, door bij een corner bij de keeper gaan staan. Ik miste de bal net, maar de verdediger achter me die schrok daar zo van dat hij hem er zelf maar in werkte.

Prachtig complex trouwens, voor maar een zondag 3e klasser. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren onze eerste pot gespeeld, vriendschappelijk. Heerlijk om weer te beginnen zeg :D Uiteindelijk 5-2 gewonnen, 70 minuten voorstopper/verdedigende middenvelder gespeeld, totdat de pijp leeg was. Vrije trapje van een meter of 30 er nog bijna ingelegd, maar ging helaas net over. Nu alweer zin in komende zaterdag :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf begonnen met zaalvoetbal in een vriendenteam en afgelopen vrijdag de eerste wedstrijd gespeeld. 5-2 verloren helaas, nog wel een goaltje gemaakt. Zitten een hoop vrienden bij die niet of maar een paar jaar hebben gevoetbald en een hele slechte conditie hebben dus dat maakt het wel een stuk moeilijker om mee te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf begonnen met zaalvoetbal in een vriendenteam en afgelopen vrijdag de eerste wedstrijd gespeeld. 5-2 verloren helaas, nog wel een goaltje gemaakt. Zitten een hoop vrienden bij die niet of maar een paar jaar hebben gevoetbald en een hele slechte conditie hebben dus dat maakt het wel een stuk moeilijker om mee te spelen.

Bij de interne competitie van de UvA/HvA?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag eerste competitiewedstrijd gehad, moesten tegen MOC'17 A1. Drie keer op achterstand gekomen maar alsnog 3-3 gespeeld wat ook wel een terechte uitslag was. In de laatste seconden zelf ook nog een bal uit een vrije trap uit de kruising gehaald dus dat was extra lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste wedstrijd van het seizoen weer gehad en zeer waarschijnlijk ook de laatste. Na een kwartier spelen wou ik een bal met rechts uit de lucht halen, maar ging door mijn linkerknie heen. Einde wedstrijd en toen door naar het ziekenhuis. Daar konden ze uiteraard niets doen en werd ik weer naar huis gestuurd. Nu moet ik met mijn been omhoog zitten en eind van de week door naar de dokter. Vanuit daar doorverwezen worden naar het ziekenhuis en dan zien we wel weer verder. Maar ik vrees het ergste en denk dat ik de boel heb afgescheurd. Heb het 7 jaar geleden aan mijn rechterknie gehad en nu voelt het weer hetzelfde dus denk dat het klaar is. Als het daadwerkelijk zo is dan stop ik met voetballen en wordt ik wel leider ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste wedstrijd van het seizoen weer gehad en zeer waarschijnlijk ook de laatste. Na een kwartier spelen wou ik een bal met rechts uit de lucht halen, maar ging door mijn linkerknie heen. Einde wedstrijd en toen door naar het ziekenhuis. Daar konden ze uiteraard niets doen en werd ik weer naar huis gestuurd. Nu moet ik met mijn been omhoog zitten en eind van de week door naar de dokter. Vanuit daar doorverwezen worden naar het ziekenhuis en dan zien we wel weer verder. Maar ik vrees het ergste en denk dat ik de boel heb afgescheurd. Heb het 7 jaar geleden aan mijn rechterknie gehad en nu voelt het weer hetzelfde dus denk dat het klaar is. Als het daadwerkelijk zo is dan stop ik met voetballen en wordt ik wel leider ofzo.

Ai.. Sterkte man! Ik weet wat je doormaakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites