PJHoutman Gepost September 19, 2015 Author Share Gepost September 19, 2015 Heerlijke eerste pot gespeeld, 6 - 1 tegen Borssele 2. Speelde zelf laatste man, geen moment in de problemen geweest. Onze nieuwe spits legde er gelijk maar even 4 in. Scoorde vorige week in de gestaakte wedstrijd ook al, en met 5 goals uit twee wedstrijden staat hij nu al gelijk met onze topscorer van vorig seizoen (en hoger dan de topscorer uit ons eerste seizoen). Misschien gaat GPC6 dit jaar wel stunten :whistle: Volgende week Spui 4, de cijfers zijn bemoedigend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost September 19, 2015 Share Gepost September 19, 2015 Eerste winst sinds jaren zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 19, 2015 Author Share Gepost September 19, 2015 Vorig jaar afgesloten met een overwinning, vorige week na 15 minuten gestaakt bij een 0 - 1 stand voor ons, en vandaag weer gewonnen. 'Een serie neerzetten'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost September 20, 2015 Share Gepost September 20, 2015 Zwaarbevochten 0-1 overwinning vandaag. Kwamen al vrij vroeg op een 0-1 voorsprong: kregen een corner, ik verlengde hem en bij de 2e paal werd hij simpel ingetikt. Daarna ging die aanvoerder van de tegenstander bijdehand doen, dus ging er even stevig in, lag hij geblesseerd. Paar minuten later komt de bal tussen ons in, ik tik de bal weg, schopt hij echt vol met zijn voet onder mijn schoen :D Die zagen we niet meer terug tot de 80e minuut. Helaas net daarna kregen we zwaar onterecht rood, speler van ons pakte met een sliding de bal, maar deed daarna een been omhoog. Was wel een overtreding, maar geen kaart waard. Scheidsrechter zag het als natrappen (:cab:) en dus gaf hij rood. Stonden we dan, 60 minuten met 10 man tegen een ploeg die vorige week met 7-0 won. Echter keihard geknokt voor iedere meter en uiteindelijk alsnog de overwinning binnen gesleept. Kregen beiden nog genoeg kansen, maar wij hebben voorin 2 man staan die er geen klote van kunnen en bij de tegenstander waren het vooral egoïsten die de verkeerde keuzes maakten. Volgende week tegen een ploeg die al met 7-0 en 7-2 verloren heeft, dus lijkt me dat we daarvan wel moeten kunnen winnen, liefst met overtuigende cijfers. Denk dat we, ondanks de nederlaag van vorige week, met wat geluk wel kampioen kunnen worden. Hebben een aantal hele goede spelers voor ons niveau, maar ook een paar spelers die er echt helemaal niks van kunnen. Als die zich echter gewoon elke week voor de volle 100% inzetten (zoals vandaag) en de goede spelers spelen op hun kunnen, dan voorzie ik een mooi seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost September 20, 2015 Share Gepost September 20, 2015 2e en laatste bekerwedstrijd uit de poulefase. Onderling resultaat gaat voor doelsaldo, dus moesten minstens gelijkspelen. Tegenstander had maar 9 man, dus bij rust al 10-0 voor. Toen een verdediger van ons bij hen mee laten doen (10 tegen 10 dus) en uitgelopen naar 17-0. Hadden er wel 25/30 kunnen maken als je alle gemiste 1000% kansen zag. Zelf 20 minuutjes voorin gespeeld, 1x gescoord en een helft op linksback (;e), omdat onze linksback liever thuis Feyenoord wilde gaan kijken... ;e;e;e Wel een leuke eindstand in de poule: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yackeau Gepost September 20, 2015 Share Gepost September 20, 2015 7-1 winst afgelopen wedstrijd, na de eerste helft stond het 5-0 en toen hebben we het gewoon uitgevoetbald, waren gevaarlijke tegenstanders die er nog best vaak (bijna) door kwamen Na twee wedstrijden een doelsaldo van 18-3, volgende week tegen een team dat 16-2 als doelsaldo heeft na twee wedstrijden dus dat wordt waarschijnlijk meteen onze moeilijkste tegenstander. Het gaat bijzonder soepel, 2/3 van de wedstrijd verdedigend middenveld gespeeld, tot ik met krampen aan m'n kuit aan de kant moest. Zin in aankomende week in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giroud Gepost September 22, 2015 Share Gepost September 22, 2015 Vanavond een oefenwedstrijd tegen Brabant United onder 19 in het FC Den Bosch stadion. Vind dat altijd wel iets hebben, in zo'n stadion spelen. Mag weer eens mee doen met het 1e. Krijg steeds meer gevoel dat ik er wel tegenaan zit zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 Vandaag de derby tegen Udi, altijd beladen wedstrijden. Zelf niet in de selectie waar ik enorm van baal, 3 trainingen gemist en ook de vorige wedstrijd was ik er niet bij, vanwege dat niet opgenomen in de selectie van dit weekend. Ondanks dat hopen op een overwinning, dan zouden we een gat slaan, momenteel 9 uit 3. (Udi 7 uit 3). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 [MENTION=26412]JanVertonghen[/MENTION]; zoeken jullie nog een snelle aanvaller zonder rendement? Ik wil weer voetballen man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 dubbel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 Speel je dan gewoon een weekend niet? Of bij het derde? Dan speel je inderdaad een heel weekend niet, het is dan je eigen keuze om bij het team te blijven of een wedstrijd mee te doen met een lager team, echter is er onder het tweede niets meer 'serieus' en is dit een wedstrijd waar iedereen het hele jaar naar uit kijkt, dus wil ik erbij zijn voor het team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 [MENTION=26412]JanVertonghen[/MENTION]; zoeken jullie nog een snelle aanvaller zonder rendement? Ik wil weer voetballen man. Je moet al bij de senioren toch dan? Helaas hebben we al 1 snelle aanvaller zonder rendement :D Gisteren 3-2 gewonnen trouwens. Moesten tegen een dramatisch elftal dat een soort van 6-2-2 speelde, stonden binnen 5 minuten al met 2-0 voor. Toen werden we wat nonchalanter, scoorden ze de 2-1 en binnen 10 minuten had het zo 2-3 kunnen staan. In de tweede helft op 3-1 gekomen, gaf onze back (hebben echt alleen maar enorm slechte backs) een penalty weg: 3-2. Uiteindelijk niet echt meer in de problemen gekomen, hadden de score nog verder uit kunnen breiden, maar uiteraard werden voorin de kansen weer gemist. Mocht zelf beginnen als voorstopper, maar we n.a.v. hun formatie switchten we snel naar 3-4-3. Toen rechtsback gespeeld en uiteindelijk geëindigd als verdedigende middenvelder. Heb nu de afgelopen 2 jaar op elke positie, behalve linksback gespeeld :r Speelde wel echt slecht trouwens, niks lukte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost September 27, 2015 Share Gepost September 27, 2015 Ja man, maar maakt niet uit, zie er niet uit als 50 dus moet goed komen. Verdediging vind ik wel drama om te staan, vroeger stond ik weleens linksback om mijn snelheid maar tegenwoordig stress ik alleen maar. Over backs gesproken, weet nog vorig jaar dat ik een of andere gozer van 35 als directe tegenstander had. Gozer dacht dat hij Dani Alves was ofzo. Moest er heletijd achter aan lopen als een malle, stond op een gegeven moment meer te verdedigen dan aanvallen. Die had ook een duidelijk betere conditie dan ik. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost October 3, 2015 Share Gepost October 3, 2015 Vanochtend al om 7:10 aanwezig zijn. 2-4 gewonnen, de 0-2 gescoord, na een mooie aanval kwam er een lage voorzet die ik met links in de hoek schoof vanaf zo'n 11 meter. Had nog wel een paar schoten, maar allemaal vanuit de draai waardoor het lastig was om echt goed te schieten. Stond aanvallend op het middenveld en dat ging verrassend goed :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost October 5, 2015 Share Gepost October 5, 2015 Gisteren weer een belangrijke wedstrijd gewonnen uit bij NWC 2 (1-3), momenteel dus strak bovenaan. Aankomende zondag krijgen we de nummer 2, Deurne 2, thuis op bezoek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 11, 2015 Author Share Gepost October 11, 2015 Gisteren een assist gegeven en een fijne goal gemaakt (volley van net buiten de zestien). Wel tien tegengoals, maar dat zijn details. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost October 11, 2015 Share Gepost October 11, 2015 Gisteren weer gewonnen en ook weer gescoord :) Nu 9 punten uit 5 wedstrijden, maar we verloren van de nummer 1&2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 11, 2015 Share Gepost October 11, 2015 Gisteren een assist gegeven en een fijne goal gemaakt (volley van net buiten de zestien). Wel tien tegengoals, maar dat zijn details. :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost October 11, 2015 Share Gepost October 11, 2015 Gisteren een assist gegeven en een fijne goal gemaakt (volley van net buiten de zestien). Wel tien tegengoals, maar dat zijn details. Hier 2 assists gegeven en 11 tegentreffers, was echt een vernederende wedstrijd. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 12, 2015 Share Gepost October 12, 2015 3-2 gewonnen nadat we weer 2 keer met 10 man kwamen te staan in de tweede helft. Speelde zelf wel een lekkere pot (assistje ook), wel geblesseerd geraakt, maar gewoon door gebikkeld uiteraard. Nu wel veel last van, maar het was het waard (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 15, 2015 Share Gepost October 15, 2015 3-2 gewonnen nadat we weer 2 keer met 10 man kwamen te staan in de tweede helft. Speelde zelf wel een lekkere pot (assistje ook), wel geblesseerd geraakt, maar gewoon door gebikkeld uiteraard. Nu wel veel last van, maar het was het waard (d) Maandag de training geskipt, woensdag met een dikke enkel/bovenkant rechtervoet toch gaan trainen. Veld was dramatisch en het had de hele dag geregend, zakte na 10 minuten door mijn linkerenkel heen: die is nu dik en pijnlijk :r Rechtervoet herstelt prima, haalt zaterdag ook wel, maar zit nu dus met mijn linkerenkel. Om te janken. Hooguit opgerekt ofzo, maar ga zaterdag niet halen. Balen als een stekker, want kan er totaal niet tegen om langs de kant toe te kijken. Hopen dat ik maar één wedstrijd mis :pray: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 18, 2015 Share Gepost October 18, 2015 Seizoen nu al tijdje onderweg natuurlijk. Door het kampioenschap gepromoveerd. Draaien tot nu toe erg goed. In de beker derde geworden op doelsaldo. Maar mogen dat zien als een knappe prestatie. Wij spelen nu dus derde klasse en kwamen uit tegen 1e en 2e klassers. Winst gelijk en verlies. In de competitie staan we nu zelfs tweede. 4-2-1 Boven verwachting kunnen we wel zeggen. Onze doelstelling is de komende drie wedstrijden winst. Dan pakken we de periode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost October 18, 2015 Share Gepost October 18, 2015 Echt compleet weggespeeld vandaag. Tegenstander had 2 tanken achterin en de rest waren allemaal van die snelle, technische spelers. We hadden geluk dat het maar 4-0 werd. Ook geen enkele kans gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost October 18, 2015 Share Gepost October 18, 2015 Eerste 5 wedstrijden redelijk gemakkelijk gewonnen, echter vandaag de 2e wedstrijd op rij verloren. Heel zonde, twee keer tegen van die countermannen, ook een kwaliteit natuurlijk. Aankomende week thuis tegen SSS'18 1 (eersteklasser) voor de beker, benieuwd of we kunnen stunten, zou geweldig zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost November 15, 2015 Share Gepost November 15, 2015 Vandaag de eerste wedstrijd in 4 jaar dat ik bij het eerste speel dat ik er niet bij ben wegens een blessure. Heb mijn binnenste knieband opgerekt, had veel erger gekund maar deze wedstrijd komt nog te vroeg. Denk dat het van de kant spannender zal zijn dan in het veld, ben wel benieuwd hoe het van de kant uit ziet allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts