La Pulga Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Op 29-7-2023 om 09:37 zei Laki: Dat heb ik bij (bijna) elke Nolanfilm eerlijk gezegd. Nu zal het misschien wel helpen dat bij Oppenheimer ik qua politiek en de organisaties al wat voorkennis zal hebben. Maar drie uur naar een Nolanfilm gaan kijken in de cinema schrikt me toch een beetje af. Ook al omdat niet elke film van Nolan bij mij een hit was. Following is vrij goed, maar zeer verwarrend. Memento is ook wel verwarrend maar na twee keer intensief gezien te hebben begrijp ik hem wel goed nu en vind ik het misschien wel de meest geslaagde Nolanfilm. Maar ook hier moet je wederom opletten. Bevat wel wat sfeer (dat ik soms mis bij Nolan). Insomnia is oké maar niet zo memorabel. The Prestige is ook wel goed, opnieuw moet je hier ook wel weer het kopje erbij houden. De Batman trilogie is dan gewoon weer mijn ding niet. Niet dat ik het slecht vind, maar ik vind het absoluut niet tot de beste films aller tijden horen of zelfs in een conversatie daaromtrent passen.. Inception begrijp ik niet en kan ik totaal niet volgen, daar heb ik echt niets mee. Misschien moet ik die nog eens proberen maar tja... . Interstellar heeft twee zeer goede uren maar gaat dan helaas volledig uit de bocht, ligt me qua thema wel het meest en is buiten interessantdoenerij op het einde wel de makkelijkst te volgen Nolan film. Is ook de enige film waar ik een beetje emotie in ervaar of kan meeleven met de personages (iets wat ik bij Nolan vaak mis, zeer koude en berekende personages vaak). Dunkirk is cinematografisch sterk, maar mist voor mij iets qua plot/verhaal. Moeilijk om de vinger erop te leggen. En Tenet heb ik nog niet gezien (want die schijnt nog moeilijker te volgen te zijn dan alle voorgaande films). Voor mij zijn zijn films gewoon te vaak koud, afstandelijk en bevatten ze te weinig emotie om echt fan te zijn, en het is veeleisende cinema waar ik me soms kan doorploegen maar soms ook gewoon niet (zoals Inception). Ja ik ben wel enorm Nolan fan, ik kan ze ook prima volgen. Ik vond alleen Tenet wel pittig verder. Mijn favoriet van hem is The Prestige, gevolgd door Interstellar en The Dark Knight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 De Trilogie van Pirates is zo goed. Ga die een keer weer allemaal kijken Maar deze film blijft legendarisch met de donkere en duistere vibe op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Heel vet was Oppenheimer inderdaad, ook net geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Gisteren ook bij Oppenheimer geweest. Briljante film, heb er elke volle minuut van genoten. 10/10 dus wat mij betreft. Een klein minpuntje is het Duits wat voor Nederlands door moet gaan, maar Florence Pugh zorgt dan weer voor wat pluspunten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 3 uur geleden zei Tim': Gisteren ook bij Oppenheimer geweest. Briljante film, heb er elke volle minuut van genoten. 10/10 dus wat mij betreft. Een klein minpuntje is het Duits wat voor Nederlands door moet gaan, maar Florence Pugh zorgt dan weer voor wat pluspunten Dat vond ik eerst ook, maar Nolan zei dat Oppenheimer zelf natuurlijk ook geen perfect Nederlands zal hebben gesproken en daar zit wel wat in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Ik ben ook naar Oppenheimer geweest en heb ook van deze film genoten. Lang, maar de stijl van Nolan spreekt mij erg aan. Gisteren naar No hard Feelings gezien. Genoeg grappige scenes en prima om een keer gezien te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Vanavond naar Oppenheimer, erg benieuwd naar. Kwam net deze trailer tegen. Mocht de trailer een voorbode zijn voor de hele film wordt dit wel echt een pareltje. Michael Caine is sowieso een uitstekend acteur, maar deze breekbare rol lijkt hem op z'n 90e echt op z'n buik geschreven. Nu nog even twee maanden wachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Op 2-8-2023 om 14:55 zei Justin: Dat vond ik eerst ook, maar Nolan zei dat Oppenheimer zelf natuurlijk ook geen perfect Nederlands zal hebben gesproken en daar zit wel wat in. Dat geloof ik zeker inderdaad. Ik vond het zelf vooral jammer dat in zo'n grote film niet wat Nederlands te horen was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Gisteren The Covenant gezien op Prime Video. Een hele goede film met Jake Gyllenhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Afgelopen week zoals gezegd naar Oppenheimer geweest. Wat een filmervaring. Hij schuurt voor mij wel tegen de 9.5 aan, waarbij het grootste minpunt is dat de vrouwelijke rollen niet enorm uitgediept zijn. Dat is een wat gemiste kans. Desalniettemin kan het haast niet anders dan dat Cillian Murphy en Robert Downey Jr. een Oscarnominatie krijgen voor hun rollen in deze film. Het zijn de sterkste acteerprestaties die ik in een behoorlijke tijd heb gezien. Ik neem aan dat de meesten inmiddels al geweest zullen zijn, maar zo niet; koop je tickets en ga dit op het grote scherm bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 irriteren jullie je ook zo aan het gekraak en gesmak van andere in de bioscoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Nee, daar erger ik me niet zo aan. Over het algemeen merk ik het ook weinig om me heen, mensen drinken vooral. Zelf bestel ik ook nooit iets te eten eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Gisteren op Netflix Heart of Stone gezien. Een leuke actiefilm met Gal Galdot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Op 10-8-2023 om 14:34 zei putdus: irriteren jullie je ook zo aan het gekraak en gesmak van andere in de bioscoop? Nee haal gewoon een grote popcorn vooraf en nachos in de pauze dan hoor ik het gekraak en gesmak niet van een ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Morgen met de zoon naar Gran Turismo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Gran Turismo Heerlijke film. Geen moment verveeld. Vader en zoon spelen erg sterk. Deels gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Aanrader hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Op 9-8-2023 om 10:35 zei Urbeto: Afgelopen week zoals gezegd naar Oppenheimer geweest. Wat een filmervaring. Hij schuurt voor mij wel tegen de 9.5 aan, waarbij het grootste minpunt is dat de vrouwelijke rollen niet enorm uitgediept zijn. Dat is een wat gemiste kans. Desalniettemin kan het haast niet anders dan dat Cillian Murphy en Robert Downey Jr. een Oscarnominatie krijgen voor hun rollen in deze film. Het zijn de sterkste acteerprestaties die ik in een behoorlijke tijd heb gezien. Ik neem aan dat de meesten inmiddels al geweest zullen zijn, maar zo niet; koop je tickets en ga dit op het grote scherm bekijken. Sluit ik mij bij aan. Ik had vooraf niet heel erg naar de kast gekeken en kwam achteraf er pas achter wie er in zaten. Sommige waren onherkenbaar ten opzichte van eerdere rollen. Echt heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2023 Auteur Share Geplaatst 3 september 2023 Net dit gekeken: Echt super mooi en goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Afgelopen dagen zowel Toen ik je zag als A man called Otto gekeken. Nou, je kunt mij opvegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 9 uur geleden zei Becks: Afgelopen dagen zowel Toen ik je zag als A man called Otto gekeken. Nou, je kunt mij opvegen. Wejoo, scarry shit. De film die ik gekeken heb en wil gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Vanavond naar de film Bank of Dave geweest. Kan wel genieten van dit soort Britse films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Voor het eerst de oorlogsfilm Fury gezien. Had ik eerder moeten doen 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 54 minuten geleden zei Gert: Voor het eerst de oorlogsfilm Fury gezien. Had ik eerder moeten doen 😉 Een erg goede film inderdaad, zeker een aanrader. Ik heb gisterenavond Jojo Rabbit gezien. Een heel grappige film die ook nog een serieuze toon heeft. Ook een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 13 uur geleden zei Tim': Ik heb gisterenavond Jojo Rabbit gezien. Een heel grappige film die ook nog een serieuze toon heeft. Ook een aanrader. Scarlett Johansson is sowieso een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten