delichris Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 Zonet de film The Gray Man gezien op Netflix. Een heerlijke actiefilm waar je niet bij na hoeft te denken. Zeker het kijken waard als je van actie houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 (bewerkt) Prey Predator 5 blijkbaar. Lekker filmpje voor tussendoor. Blijf het leuke films vinden. Deel 4 gemist zie ik. Morgen maar ff kijken 10 augustus 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Fences. Echt nog nooit zo'n zwakke film gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Gisteren ook nog Trapped gezien op Netflix. Gaat over een jongen in de jaren 70 in Ierland. Niet spectaculair, maar wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Net nog ff naar de bios met zoon. Topgun Maverick. Wou naar Bullet train maar zit blijkbaar 16+ op. Ach ja deze was ook leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Gister weer eens The good, the bad and the ugly gekeken. Wat blijft dat toch een classic zeg, en dan te bedenken dat ze die film in 1966 geproduceerd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 Gisteren The Green Book gekeken, enorm goed! Prachtig verhaal en uitstekend acteerwerk. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 6 uur geleden zei ElPrincipito: Gisteren The Green Book gekeken, enorm goed! Prachtig verhaal en uitstekend acteerwerk. 9/10 Dit was mijn laatste film in de bios. Was best onder de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Sinds tijden weer in de 'echte' bioscoop geweest afgelopen weekend. Je moet wat als vrijgezel . Bullet Train, met onder andere Brad Pitt, is de film die ik heb gezien. Van begin tot eind vermakelijk dankzij de Tarantinosaus die eroverheen gegooid is en de vette knipoog naar de Japanse popcultuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) 13 uur geleden zei The Saint: Dit was mijn laatste film in de bios. Was best onder de indruk. Ja die had ik ook in de bios gezien en vond het ook goed. Net als de hamburger erna overigens. Zelf ben ik 3 weken terug nog naar de bios geweest. Naar de nog grotere slijmfilm. Zaten met zijn 4en in de zaal Ik met mijn dochter en dan nog een andere moeder met kind. Bijz hoe die bioscopen dat zo laten draaien steeds. 15 september 2022 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 37 minuten geleden zei Gert: Ja die had ik ook in de bios gezien en vond het ook goed. Net als de hamburger erna overigens. Zelf ben ik 3 weken terug nog naar de bios geweest. Naar de nog grotere slijmfilm. Zaten met zijn 4en in de zaal Ik met mijn dochter en dan nog een andere moeder met kind. Bijz hoe die bioscopen dat zo laten draaien steeds. Kinderfilms zijn volgens mij voornamelijk bedoeld om kinderen kennis te laten maken met de bios. Investering in toekomstige klanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 21 minuten geleden zei Erwin.: Kinderfilms zijn volgens mij voornamelijk bedoeld om kinderen kennis te laten maken met de bios. Investering in toekomstige klanten Dus als ik straks mijn 16 jarige dochter niet in de bios wil hebben met pubers met bioscoopbroeken, dan kan ik nu beter niet naar de bios gaan. Te laat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 10 uur geleden zei Titan: Sinds tijden weer in de 'echte' bioscoop geweest afgelopen weekend. Je moet wat als vrijgezel . Bullet Train, met onder andere Brad Pitt, is de film die ik heb gezien. Van begin tot eind vermakelijk dankzij de Tarantinosaus die eroverheen gegooid is en de vette knipoog naar de Japanse popcultuur. Hmm wou erheen met de zoon. Maar blijkbaar 16+. Tinderdate vond hem zwaar tegenvallen nu in twijfel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Paar dagen geleden toen ik ziek op de hotelkamer dat Her gekeken. Potverdikkie, wat goed! Ondanks dat het een wat oudere film is vind ik het knap hoe ze de ideeën over de toekomst in zo’n perspectief omtrent romantiek hebben geplaatst. Bijna eng gewoon.. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Op 26-9-2022 om 08:40 zei ElPrincipito: Paar dagen geleden toen ik ziek op de hotelkamer dat Her gekeken. Potverdikkie, wat goed! Ondanks dat het een wat oudere film is vind ik het knap hoe ze de ideeën over de toekomst in zo’n perspectief omtrent romantiek hebben geplaatst. Bijna eng gewoon.. 8/10 Wat ouder..de film is van 2013, Siri is ingevoerd in 2010 dus zo'n bolde voorspelling was dit toch helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2022 5 uur geleden zei Steels: Wat ouder..de film is van 2013, Siri is ingevoerd in 2010 dus zo'n bolde voorspelling was dit toch helemaal niet. Dit dus. Ik vind 2013 bepaald niet oud als op films aankomt lol, films bestaan meer dan 120 jaar. Ik vind eigenlijk op zn vroegst je van ''oud'' kan spreken vanaf eind jaren 80-begin jaren 90 films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Een nieuwe American Pie sequel is onderweg met de originele cast. Kan al niet wachten 8 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ik las het van de week al. American Pie blijft jeugdsentiment en hoewel ik van kwalitatief sterke films houd (Cinevilleabonnee), kan ik deze reeks nooit weerstaan . Viel me bij Reunion al op hoe sterk de chemie tussen de originele castleden nog altijd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Mooi nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ook wel een guilty pleasure voor mij - die films, althans toch degenen met de originele cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 6 uur geleden zei Titan: Ik las het van de week al. American Pie blijft jeugdsentiment en hoewel ik van kwalitatief sterke films houd (Cinevilleabonnee), kan ik deze reeks nooit weerstaan . Viel me bij Reunion al op hoe sterk de chemie tussen de originele castleden nog altijd is. Same here. Maar dat heb ik bijvoorbeeld ook met Porky's of de police academy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 ^ Heerlijke films inderdaad. Eurotrip er nog bij en dan is het redelijk compleet al, haha. Vanochtend vroeg Mr. Harrigan's Phone gekeken op Netflix. Mensen, bespaar twee uur van je leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Eurotop blijft geniaal Venom let there be carnage Vermakelijke film. Deel 1 nog niet gezien maar zoon wou hen gister kijken. Humor was best oke en de actie ook een 7 / 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Op 8-10-2022 om 16:45 zei Bogatyr: police academy Vooral die aller oudste uit de serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Gisteren voor het eerst sinds lang geleden nog eens een film gekeken. Dit zomerhalfjaar eigenlijk niet zoveel gezien, en ik kan ook niet elke dag een film gezien, want dat is te veel voor mij. Maar goed. Millennium Mambo (2001): 8/10 (*) Film die ik nog eens moest herzien, omdat ik veel weer vergeten was en me nog herinner dat ik ook niet alles kon plaatsen de vorige keer. Dat ging nu ietsje beter, al is het tempo wel vrij traag en de inhoud redelijk depressief. Vrij realistisch aandoende film, ondanks de setting in Taiwan, toch echt wel het gevoel dat ik de situaties erg goed herken hier. Het zou zomaar hier plaatsgevonden kunnen hebben, en de gebeurtenissen in de film zijn natuurlijk niet exclusief voor één cultuur. We krijgen er allemaal mee te maken. Al is het soms ietsje vervelend om naar één en al conflict en toxiciteit op het scherm te moeten kijken, maar dat is het leven zeker. Zeer sterke acteerprestaties, goede cinematografie en heerlijke mooie dromerige technoscore. Eigenlijk schandalig dat dit soort scores zeldzaam zijn, wellicht omdat de filmwereld te veel gedomineerd wordt door mensen met conservatieve smaken op dat vlak. Uiteraard paste die score ook wel in het verhaal natuurlijk. Geen makkelijke film dat zeker niet, maar wel de moeite waard. (*) = herziening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten