Pino Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Wat vinden we trouwens van Sneijder bij Nice? Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Beetje gemengde gevoelens bij Sneijder. Wilde toch naar de VS? Ga dan een halfjaar in Nederland ballen en dan lekker naar de VS, maar niet nu voor een jaar (?) naar Nice om dan vervolgens alsnog te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Welke club in NL dan? Ajax wilde hem niet voor een hakf jaar. Kan me sowieso niet voorstellen een club die hem maar een half jaar wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Welke club in NL dan? Ajax wilde hem niet voor een hakf jaar. Kan me sowieso niet voorstellen een club die hem maar een half jaar wil. RBC Roosendaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik vind het een leuke transfer. Denk wel dat Yolanthe een ' klein' vingertje in de pap heeft gehad. Zij kan natuurlijk lekker paraderen over de boulevard van Nice met een veel te grote hoed, sexy tankini en een doorzichtig gewaad. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik vind het een leuke transfer. Denk wel dat Yolanthe een ' klein' vingertje in de pap heeft gehad. Zij kan natuurlijk lekker paraderen over de boulevard van Nice met een veel te grote hoed, sexy tankini en een doorzichtig gewaad. :cab: Lekker dichtbij Ibiza vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik hoorde net op de radio dat Mykonos het nieuwe Ibiza is. Dus ik denk dat ze op geografisch gebied er iets op achteruit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik hoorde net op de radio dat Mykonos het nieuwe Ibiza is. Dus ik denk dat ze op geografisch gebied er iets op achteruit gaat. 538. :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 538. :naughty: :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Nou, Mbappé voor 160 miljoen naar PSG :-D Lang leve FFP :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 En wat moeten we van de C.Ronaldo naar Monaco geruchten geloven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 2 spelers voor 400 miljoen. En dat past dan allemaal gewoon in dat zogenaamd regulerende FFP. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Kan toch niet dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Als je je er beter in verdiept, kan het gewoon hoor. Maar oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Keihard hopen dat Mbappé weigert te tekenen. Sowieso, wie gaat hij er uit spelen? Zowel Cavani als Neymar niet. En dan heb je nog Draxler, Di Maria, Pastore, Ben Arfa, Luas Moura en Guedes lopen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Nou, Mbappé voor 160 miljoen naar PSG :-D Lang leve FFP :-D Onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Onzin. https://www.vi.nl/nieuws/psg-pakt-door-na-neymar-ook-mbappe-op-komst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 (bewerkt) Heb het 24 uur later nergens anders bevestigd zien worden though FFP staat trouwens voor Freedom For Paris (maar transfer Neymar schijnt wel binnen de regels te passen. Al weten we dat pas aan het einde van de FFP periode, want dat wordt altijd achteraf vastgesteld) Edit: Ah toch wel, twee uur geleden kwam de vorige twee online (hadden het ook over Neymar als één van de eerste, heb ik me laten vertellen) [twitter]895716206308728833[/twitter] https://twitter.com/parisunited6/sta...16206308728833 Pietje Puk ging uit fietsen testtesttest187HHACAB 10 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Marten de Roon keert terug naar Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 2 spelers voor 400 miljoen. En dat past dan allemaal gewoon in dat zogenaamd regulerende FFP. :-D Neymar was technisch gezien gratis voor PSG, aangezien zij zelf niet direct deze transfersom hebben betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ja dan kunnen we net zo goed stoppen met FFP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Nee, dan hadden ze de regels wat beter moeten bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 FFP is toch opgesteld om clubs te beschermen tegen onverantwoordelijke uitgaven ten aanzien van hun eigen budget/schuldenlast? Niet om te voorkomen dat er veel geld uitgegeven wordt. Edit: Waarschijnlijk de verkeerde financiële termen gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 (bewerkt) Neymar was technisch gezien gratis voor PSG, aangezien zij zelf niet direct deze transfersom hebben betaald. Dat was in eerste instantie het verhaal. Dacht dat PSG daarna officieel heeft gecommuniceerd dat ze alles uit eigen zak hebben betaald. Edit: De voorzitter heeft dat gezegd: [h=1]Opvallende uitspraak voorzitter: "PSG heeft afkoopsom betaald, niet Neymar"[/h] Vrijdag 4 augustus 2017 om 15:39 Paris Saint-Germain-voorzitter Nasser Al-Khelaifi heeft geen boodschap aan de mensen die twijfelen of de Neymar-deal wel binnen de regels van Financial Fair Play past. De president is duidelijk tegenover de criticasters. "Voor mensen die zich zorgen maken over FFP: ga een kopje koffie drinken. Er zijn geen problemen. We zijn enorm transparant geweest vanaf dag één met FFP. We werken binnen de regels. Wat we gedaan hebben is compleet transparant en legaal. Wat de media zeggen interesseert ons niets." Opvallend is dat Al Khelaifi op de presentatie van Neymar onthulde dat de 222 miljoen euro niet door de Braziliaan zelf (lees: Qatar Investments Sports) is betaald. "PSG heeft zijn afkoopsom betaald, niet Neymar, dus het is legaal." Als PSG daadwerkelijk de 222 miljoen euro heeft overgemaakt, wordt het schier onmogelijk voor de club om binnen de FFP-regels te blijven. De voorzitter is in ieder geval dolblij met de komst van Neymar. "Voor de transfer was PSG één miljard euro waard en nu is dat anderhalf miljard", aldus Al Khelaifi. "Vandaag is hij de duurste speler ooit, maar wie zal dat in twee of drie jaar zijn? Ik ben er zeker van dat we meer geld gaan verdienen dan dat we betaald hebben." 11 augustus 2017 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 (bewerkt) Haha alsof PSG Neymar gratis binnen heeft gehaald... En dat van Mbappe zijn hooguit geruchten toch? 11 augustus 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten