frietsaus Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Die zit nu bij Excelsior, kun je 'm mooi een keer bekijken. Neem even aan dat je in (de buurt van) Rotterdam woont. Nee dat woon ik niet, maar vond het altijd fijn om naar zijn voetbalkunsten te kijken. Maar met FOX Sports eredivisie zie ik hem nog zat dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Was er niet ooit een discussie dat 'ie naar Ajax/PSV moest? Niet dat die clubs per se interesse hadden, maar media riepen dat hij daar de kwaliteiten voor had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Sort of [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Hadouir, is dat niet de man van een van de meest bizarre doch terechte rode kaarten uit de Eredivisiegeschiedenis? Bij een 4-1 voorsprong in de diepe slotfase van de wedstrijd besluiten een tegenstander een doodschop te geven uit het niets, als aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Je vergeet Engelaar in De Kuip; Kuipers hondenlul! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 [tweet]755067359203848196[/tweet] Zou 1000 pond per week gaan krijgen (wel slechts een contract van 40 weken) Die ken ik nog wel uit o.a. FM Live en oudere versies. Schitterende dribbelaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Hadouir _O_ De man die geschorst was door Roda, terug kwam en ze behoedde voor degradatie in De Kuip. Blij dat die terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ja en ook tegen cambuur scoorde hij. [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; Cisse was geen stylist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Cisse was een grapje :) Hadouir was niet de man in de Kuip. Dat was Cissé toen, die speelde het dak eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Cisse was een grapje :) Hadouir was niet de man in de Kuip. Dat was Cissé toen, die speelde het dak eraf. Hadouir scoorde toen wel. de 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik zei niet dat hij niet scoorde, Cissé was veruit MOTM. Die was toen al geblesseerd, en liep zich het schompes. Scoorde ook een goede goal en was de aanjager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ja held van de dag. Tiendalli kreeg nog rood door hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 (bewerkt) Verdiende daarmee zijn transfer, een van de dieptepunten in de geschiedenis van de (vandaag) jarige club. Ja @Feijenoorders; gefeliciteerd met de mooiste club van Nederland en wijde omgeving. 19 juli 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Jij ook van harte gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik geloof dat ik verliefd ben (nee niet op jou, Fabba) :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Koning Kah nog met zijn witte hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ongelooflijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik geloof dat ik verliefd ben (nee niet op jou, Fabba) :cab: Op Kuijt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 :cab: Nee, en de liefde komt maar van een kant. Veel mensen hier hebben er een relatie mee (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Breaking | Paul Pogba will join Manchester United, according to L'Équipe! Soap eindelijk ten einde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 120 mil wordt genoemd, te gek voor woorden. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Inderdaad belachelijk veel. Prima gedaan van Juve. Las dat Raiola 32 mil opstrijkt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Missing link is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Hopelijk blijft hij fit. ZOu tof zijn. Andere vraag. Blijft Kika een heel seizoen zo op het shirt staan? Wel top is dat zeg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Hopelijk blijft hij fit. ZOu tof zijn. Andere vraag. Blijft Kika een heel seizoen zo op het shirt staan? Wel top is dat zeg :) Is tijdelijk tot de nieuwe shirtsponsor is gevonden. Waarschijnlijk Coolblue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten