Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Prima keus van Ibra om op een wat lager niveau te gaan afbouwen, hij had natuurlijk ook naar de MLS of China kunnen gaan maar op deze manier is hij tenminste nog in Europa te bewonderen. Ben erg benieuwd naar volgend seizoen, denk dat Mourinho er wel iets leuks van kan maken. Stel je voor dat ze kampioen worden huhu, de afgunst zal groot zijn. Helemaal met dat toch iets wat gehypte Catalaanse mannetje die de grote concurrent onder zijn hoede heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pjaca waarschijnlijk naar Liverpool :love: :love: Heerlijke aankoop als je het mij vraagt.

Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Die spelers sporen stuk voor stuk niet ouwe, kijk dat je kan cashen prima, maar die gast moet gewoon bij Dinamo blijven voor een verbeterd contract. What the fuck doet die Markovic ook allemaal bij Liverpool bijvoorbeeld. Of Origi. Spelers worden tegenwoordig te vroeg gekocht en als ze slecht presteren is het voor fans een anti-climax. De hele constructie omtrent Halilovic is ook belachelijk, hij gaat nu tekenen bij Villareal ofzo met een terugkoopclausule?

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites