Pino Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Voor een GRATIS Zlatan máák je plek. Zal wel flinke tekenpremie willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zijn jeugdliefde is Arsenal meen ik me te herinneren uit z'n boek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ja, maar als je jeugdliefde lelijk is geworden dan ga je daar niet naar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ja, maar als je jeugdliefde lelijk is geworden dan ga je daar niet naar terug. ;) Denk trouwens ook niet dat-ie dat goed. Kan alleen maar tegenvallen op die leeftijd nog te proberen in zo'n fysieke competitie. Moet lekker naar de VS gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zijn we in Europa ook eindelijk van dat gezeik af elke keer. Overschatte voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ergste is nog dat je dat meent ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zijn we in Europa ook eindelijk van dat gezeik af elke keer. Overschatte voetballer. Ik heb ook altijd die neiging, maar ik vind Zlatan verder een leuke speler om naar te kijken met veel charisma. En ik zou hem graag in Europa willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Laat me verduidelijken: ik vind Zlatan absoluut een heel goede voetballer, maar hij heeft door z'n grote mond altijd meer aandacht heeft gekregen dan hij eigenlijk verdient. Helemaal niks mis met 20+ goals in de Serie A en Ligue 1, maar geflopt bij Barcelona en ook gewoon te vaak afwezig in grote wedstrijden. Ook die tweet weer, tja. Ga het niet echt missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Laat me verduidelijken: ik vind Zlatan absoluut een heel goede voetballer, maar hij heeft door z'n grote mond altijd meer aandacht heeft gekregen dan hij eigenlijk verdient. Helemaal niks mis met 20+ goals in de Serie A en Ligue 1, maar geflopt bij Barcelona en ook gewoon te vaak afwezig in grote wedstrijden. Ook die tweet weer, tja. Ga het niet echt missen. Ach joh, Zlatan is de grootste troll die er rondloopt op de Europese velden. ;c Gewoon een act. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Genoeg vrouwen die het wel een nachtje willen doen met die meneer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ongetwijfeld. Al zie ik niet in wat dat er hier mee te maken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Weet je waarom hij die act opzet Hansje? Publiciteit. Kijk hoeveel mensen fan van hem zijn, daar doet hij het voor. Levert hem weer geld op, heeft ook zijn eigen parfum al op de markt gebracht geloof ik. Is gewoon ongekend slim en heeft verder niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken. Vind trouwens wel dat je hem tekort doet met '20+ goals in de Serie A en Ligue 1, geflopt bij Barcelona en te vaak afwezig in grote wedstrijden'. Allereerst noem je alleen zijn goals op, terwijl die man ook ongelooflijk belangrijk is voor de andere spelers. Geeft veel assists, houdt een bal vast, legt ze door en ga zo maar door. Is echt één van de compleetste spitsen, zo niet de compleetste spits, van de wereld. Alleen jammer dat hij ondanks zijn lengte geen goede kopper is. Geflopt bij Barcelona? 45 potten, 21 goals en 13 assists. Vind dat niet geflopt hoor, snap wel dat mensen zeggen dat hij daar minder goed speelde/paste dan bij andere teams, maar bij geflopt denk ik aan iets heel anders. Te vaak afwezig in grote wedstrijden? Cijfers? Voorbeelden? Want vind dat altijd zo makkelijk scoren. Zeggen ze van o.a. Ronaldo en Özil ook altijd, maar heb belangrijke potten van Real gezien waar dat hele team zwaar ondermaats speelde. Verwachten mensen dan dat Ronaldo die bal op eigen helft verovert, een solo maakt naar de andere goal en hem dan even in het hoekje legt? Je bent altijd afhankelijk van je teamgenoten, hoe goed je ook bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ik vind het een fenomenale speler, maar ook een ontzettende kwal die veel te ver is doorgeslagen in z'n hele act. Dat hij toen even voor z'n teamgenoten bepaalde dat niemand met de media mocht praten omdat hij het zei, dat soort dingen. Brr.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zlatan overschat noemen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Huhu, vind die Zlatan altijd maar zo apart. Hele goede voetballer, dat zeker. Ook wel een beetje waardering voor dat "I don't care" gedrag maar hij slaat soms echt door. Gaf toen inderdaad aan dat niemand met de pers mocht praten vanwege het feit dat hij de baas is. Ter vergelijking, iedereen noemt hem op zo'n moment een koning, maar Cristiano is een egoïstische kwal als hij in de media zegt dat Real hoger op de ranglijst zou staan als z'n teamgenoten net zo fits al hij zouden zijn :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Laat me verduidelijken: ik vind Zlatan absoluut een heel goede voetballer, maar hij heeft door z'n grote mond altijd meer aandacht heeft gekregen dan hij eigenlijk verdient. Helemaal niks mis met 20+ goals in de Serie A en Ligue 1, maar geflopt bij Barcelona en ook gewoon te vaak afwezig in grote wedstrijden. Ook die tweet weer, tja. Ga het niet echt missen. Helemaal mee eens. Hij heeft nooit wat laten zien in de CL bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ik heb ook helemaal niets met Zlatan nee, vervelende vent. Natuurlijk is het commercieel gezien erg slim wat hij doet, hij heeft van z'n naam een merknaam gemaakt en dat levert hem inderdaad bakken met geld op. Alleen kan ik me vreselijk storen aan dat omhooggevallen gedrag van die vent, wat mij betreft gaat hij inderdaad lekker in de MLS ballen en daar geld scheppen. Overigens is het waarschijnlijk begonnen als act, maar ik heb het idee dat hij in z'n eigen legende is gaan geloven en is hij er nu van overtuigd dat er een Derde Testament over hem geschreven gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Laat me verduidelijken: ik vind Zlatan absoluut een heel goede voetballer, maar hij heeft door z'n grote mond altijd meer aandacht heeft gekregen dan hij eigenlijk verdient. Helemaal niks mis met 20+ goals in de Serie A en Ligue 1, maar geflopt bij Barcelona en ook gewoon te vaak afwezig in grote wedstrijden. Ook die tweet weer, tja. Ga het niet echt missen. Ik heb zo'n gevoel dat ik het hiermee eens ben. Vooral in de knock-out fases van de Champions League heeft de grote Zlatan Ibrahimovic zich zeer weinig laten de gelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Mwah ik vind Ibra niet overschat. Blijft een geweldige spits. Nog steeds top 5 imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ibra overschat noemen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Laat me verduidelijken: ik vind Zlatan absoluut een heel goede voetballer, maar hij heeft door z'n grote mond altijd meer aandacht heeft gekregen dan hij eigenlijk verdient. Helemaal niks mis met 20+ goals in de Serie A en Ligue 1, maar geflopt bij Barcelona en ook gewoon te vaak afwezig in grote wedstrijden. Ook die tweet weer, tja. Ga het niet echt missen. Leg "geflopt" eens uit? Zijn cijfers waren gewoon zeer goed hoor. Dat hij daar niet paste is iets anders, maar geflopt is hij zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Goh, huhuhu. Laat duidelijk dat zijn dat Zlatan een geweldige speler is, maar inderdaad zoals bij wel meer wereldtoppers heeft zijn karakter invloed op hoe mensen zijn kwaliteiten inschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 (bewerkt) Eens met Hansie. Laat hem lekker die penal erin jagen tegen City. 14 mei 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ibra overschat noemen :-D Waarom is hij dan niet overschat? Afgezien van zijn persoonlijkheid die veel mensen hun mening doet beïnvloeden. Op welke cruciale momenten heeft hij een wedstrijd positief beslist in bijvoorbeeld de Champions League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Waarom is hij dan niet overschat? Afgezien van zijn persoonlijkheid die veel mensen hun mening doet beïnvloeden. Op welke cruciale momenten heeft hij een wedstrijd positief beslist in bijvoorbeeld de Champions League? Chelsea dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten