PJHoutman Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 We gaan het zien, ik geloof niet dat er nog ruimte is voor voetballers als Nouri in de Europese (sub-)top. Maar ik laat me natuurlijk graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Je begon natuurlijk dat je niet verwacht dat Nouri basisspeler wordt bij Ajax, nu zeg je Europese (sub) top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Je begon natuurlijk dat je niet verwacht dat Nouri basisspeler wordt bij Ajax, nu zeg je Europese (sub) top. Ah, ik dacht dat jullie net een Europa League finale gespeeld hadden en dat dat het niveau is dat jullie de komende jaren willen vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Haha het welbekende PJ trucje, recht lullen wat krom is. Dat Ajax sinds 20 jaar 1 keer een finale haalt betekent niet dat je gelijk subtop Europa bent. Of vind jij Dnipro ook Europese subtop? Als Ajax wil doorgroeien naar de Europese (sub)top kan dat nog jaren duren, waarschijnlijk zolang zelfs dat Nouri etc niet meer bij Ajax spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 (bewerkt) Haha het welbekende PJ trucje, recht lullen wat krom is. Dat Ajax sinds 20 jaar 1 keer een finale haalt betekent niet dat je gelijk subtop Europa bent. Of vind jij Dnipro ook Europese subtop? Als Ajax wil doorgroeien naar de Europese (sub)top kan dat nog jaren duren, waarschijnlijk zolang zelfs dat Nouri etc niet meer bij Ajax spelen. Ah, het welbekende Cim-truukje: een halve zin eruitplukken zonder naar de context te kijken. Dit stukje is namelijk veel belangrijker: en dat dat het niveau is dat jullie de komende jaren willen vasthouden. Ik vind Ajax (en PSV) wel Europese subtop, trouwens. 2 juli 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 (bewerkt) Ik niet, zo ja dan Feyenoord toch ook. Ik vind dat ook wel kort door de bocht, word je vorig jaar nog 3de onder Molde in de groepfase van de EL word je uitgelachen terecht. Sta je dit jaar in de finale, is het gelijk Europese subtop. Doe daar graag niet aan mee. Je kan de helft van je elftal weggooien als je gaat selecteren op Europese subtop en Europese top. Even een voorbeeld, Viergever is absoluut geen Europese subtop maar heeft laten zien een prima basisspeler te zijn voor Ajax. Dat kan dus met Nouri ook zo zijn, prima basisspeler voor Ajax maar geen Europese subtop of top. 2 juli 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Waarom Feyenoord dan toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Pepe naar Besiktas. Halen wij Maicon halen zij Pepe gratis binnen :( Schitterende transfer wel voor ze natuurlijk, voor mij nog steeds 1 van de beste verdedigers die er zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 James voor 2 jaar verhuurd aan Bayern met optie tot koop, opvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 James voor 2 jaar verhuurd aan Bayern met optie tot koop, opvallend Verplichte optie tot koop van 60m in de zomer van 2019 en James gaat 6m per seizoen verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Verplichte optie tot koop van 60m in de zomer van 2019 en James gaat 6m per seizoen verdienen. Las juist dat Bayern 10 miljoen voor huur betaald en vervolgens hem voor 35 kan overnemen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Las juist dat Bayern 10 miljoen voor huur betaald en vervolgens hem voor 35 kan overnemen :P Oh oke. Ik las dat op Marca, maar AS zegt inderdaad wat jij zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Leasing is the new buying Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Willem II heeft een goede aankoop gedaan door Daniel Crowley over te nemen van Arsenal. Hij tekent voor 3 jaar. Afgelopen half jaar was die door ons gehuurd van Arsenal en maakte veel indruk. Zijn rendement kan wel wat hoger, maar hij houdt zijn tegenstanders bezig en heeft een fantastische dribbel en actie in huis. Daar gaan ze nog veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Ik las het, echt een hele knappe deal zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Is toch die gast die ging dribbelen op de achterlijn en toen bal heel kut terugspeelde op de keeper? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Is toch die gast die ging dribbelen op de achterlijn en toen bal heel kut terugspeelde op de keeper? :r 0H5zjhilefo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Is toch die gast die ging dribbelen op de achterlijn en toen bal heel kut terugspeelde op de keeper? :r Haha, ja dat heeft die ook gedaan. Beetje spektakel bieden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Ruiz mag ook weg bij Sporting. Is dat nog iets voor bv een Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 (bewerkt) Nouri heeft toch geen toekomst bij Ajax zeg, snap heel goed dat ze gebruik willen maken van die hype en hem lekker wegdoen. Gaat nooit een basisspeler worden bij Ajax. Pijnlijke post nu :( 13 juli 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Pijnlijke post nu :( Triest om dit te gaan quoten maar goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Triest om dit te gaan quoten maar goed Had weinig anders verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Ik denk niet dat hij het als een soort van grap bedoelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Zou ook niet weten wat hier triest aan is, zou pas triest zijn als PJ het zou quoten om z'n gelijk te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Het was zeker geen grap maar heel erg cru dat dit net gebeurt paar dagen nadat er die discussie over hem hebben. Ik vind het verschrikkelijk, kan sowieso heel moeilijk omgaan met dit soort dingen en ondanks dat ik hem persoonlijk niet ken grijpt het me enorm aan. Net als toen Di Tomasso overleden was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten