Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Je begon natuurlijk dat je niet verwacht dat Nouri basisspeler wordt bij Ajax, nu zeg je Europese (sub) top.

Ah, ik dacht dat jullie net een Europa League finale gespeeld hadden en dat dat het niveau is dat jullie de komende jaren willen vasthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha het welbekende PJ trucje, recht lullen wat krom is. Dat Ajax sinds 20 jaar 1 keer een finale haalt betekent niet dat je gelijk subtop Europa bent. Of vind jij Dnipro ook Europese subtop? Als Ajax wil doorgroeien naar de Europese (sub)top kan dat nog jaren duren, waarschijnlijk zolang zelfs dat Nouri etc niet meer bij Ajax spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha het welbekende PJ trucje, recht lullen wat krom is. Dat Ajax sinds 20 jaar 1 keer een finale haalt betekent niet dat je gelijk subtop Europa bent. Of vind jij Dnipro ook Europese subtop? Als Ajax wil doorgroeien naar de Europese (sub)top kan dat nog jaren duren, waarschijnlijk zolang zelfs dat Nouri etc niet meer bij Ajax spelen.

Ah, het welbekende Cim-truukje: een halve zin eruitplukken zonder naar de context te kijken. Dit stukje is namelijk veel belangrijker:

en dat dat het niveau is dat jullie de komende jaren willen vasthouden.

Ik vind Ajax (en PSV) wel Europese subtop, trouwens.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet, zo ja dan Feyenoord toch ook. Ik vind dat ook wel kort door de bocht, word je vorig jaar nog 3de onder Molde in de groepfase van de EL word je uitgelachen terecht. Sta je dit jaar in de finale, is het gelijk Europese subtop. Doe daar graag niet aan mee.

Je kan de helft van je elftal weggooien als je gaat selecteren op Europese subtop en Europese top. Even een voorbeeld, Viergever is absoluut geen Europese subtop maar heeft laten zien een prima basisspeler te zijn voor Ajax. Dat kan dus met Nouri ook zo zijn, prima basisspeler voor Ajax maar geen Europese subtop of top.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II heeft een goede aankoop gedaan door Daniel Crowley over te nemen van Arsenal. Hij tekent voor 3 jaar. Afgelopen half jaar was die door ons gehuurd van Arsenal en maakte veel indruk. Zijn rendement kan wel wat hoger, maar hij houdt zijn tegenstanders bezig en heeft een fantastische dribbel en actie in huis. Daar gaan ze nog veel plezier aan beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouri heeft toch geen toekomst bij Ajax zeg, snap heel goed dat ze gebruik willen maken van die hype en hem lekker wegdoen. Gaat nooit een basisspeler worden bij Ajax.

Pijnlijke post nu :(

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was zeker geen grap maar heel erg cru dat dit net gebeurt paar dagen nadat er die discussie over hem hebben. Ik vind het verschrikkelijk, kan sowieso heel moeilijk omgaan met dit soort dingen en ondanks dat ik hem persoonlijk niet ken grijpt het me enorm aan. Net als toen Di Tomasso overleden was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites