Dansmeister Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 12 minuten geleden zei neva: Nou, als Barney wint van Littler zie ik die ouwe gek nog de finale halen ook. Geef Barney meer kans tegen Littler dan tegen Dolan. Die haalt met zijn snelheid echt het mentaal slechte boven bij Barney. Wordt weer pijnlijk hoofd schudden op 1 januari anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Nou, als Littler zo speelt. Wat een talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Littler doet mij denken aan Adrian Lewis in zijn prime. Het ziet er zo makkelijk en natuurlijk uit allemaal Van Barneveld staat ook gewoon goed te gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Nou Barney, dat kan je wel vergeten op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 "Michael (van Gerwen, red.) zei dat ik Littler zou gaan slopen. Om eerlijk te zijn denk ik dat zelf ook." Calm your tits, Barney. Duidelijk te merken dat het mentaal nooit meer goed gaat komen bij die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wauw. Echt impressed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Poeh. Wat bizar. Barney was ook echt goed vanavond. Maar wat een talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 ON-GE-KEND, wat een niveau. Barney stond echt niet slecht te speren hoor, maar Littler gaf 'm gewoon NUL kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wat een fenomeen. Barney ook uitstekend, maar had vandaag geen schijn van kans. Als hij deze vorm doortrekt, heeft Dolan ook geen schijn van kans. Staat hij gewoon in de halve finale Wat ziek zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Waanzinnige pot van deze gast zeg. Die gaat gewoon de finale halen. Dolan gaat hem niet stoppen. Deze jongen gooide amper triple-loze beurten. @Dansmeisterzei het in de app al, je moet 9darters gooien om enigszins in de beurt van een break te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Humphries z'n doubles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 De tering wat een pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Finale Littler - Van Gerwen denk ik. En zou heel vet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Krijg je straks Dolan - Williams als finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Dobey als hij deze vorm vasthoudt echt een prima kans. 102.36 als slechtste wedstrijd gemiddelde tot nu toe. Litler is de enige speler die hoger heeft gegooid dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Dobey is weer aan het slopen hoor. Even 161 gooien terwijl Cross op 32 wacht Ook weer ruim boven de 100 gemiddeld, man in vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Je hebt het aardig gejinxed @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Aardig potje wel om nieuwjaarsdag mee te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Aardig potje wel om nieuwjaarsdag mee te beginnen Mooie understatement Allemachtig wat een pot zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Wat een zieke partij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Dobey kan Co Stompé even bedanken voor z’n zieke jynx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Zal Stompé zo nog een keer zeggen dat die een keer met 4-0 in sets achter heeft gestaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) 33 minuten geleden zei bas huijsmans: Je hebt het aardig gejinxed @007mark Jajaja was de bedoeling. Had hier Smith - Cross 4-5 in mijn bracket Voor andere game had ik ze beiden in mijn team. Dus ook wel lekker zo'n lang potje. Veel hoge scores etc. 1 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 5 minuten geleden zei 007mark: Jajaja was de bedoeling. Had hier Smith - Cross 4-5 in mijn bracket Voor andere game had ik ze beiden in mijn team. Dus ook wel lekker zo'n lang potje. Veel hoge scores etc. Haha ik had echt exact dezelfde voorspelling! Had hier niet meer op punten gerekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Talentje tegen Dolan, zal je weer zien dat die gekke Dolan wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten