Kelvin Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 28 minuten geleden zei neva: Kan iemand mij oprecht uitleggen hoe iemand het in z'n hoofd haalt om zich in te schrijven voor Q-school en dan een gemiddelde van 35 te gooien? Toch jammer dat zo'n vent nooit aan dubbels toekomt, dan staat ie zich 23x dood te gooien op dubbel 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 In Engeland doen een paar YouTubers mee, als challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 In Europa net Harysson tegen Roetschz, beide 101 gemiddeld en Harrysson gooit 120 uit op 4-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 6 minuten geleden zei Kelvin: Toch jammer dat zo'n vent nooit aan dubbels toekomt, dan staat ie zich 23x dood te gooien op dubbel 1. Dat doet ook wel wat met zo'n gemiddelde 1 minuut geleden zei Satyr: In Engeland doen een paar YouTubers mee, als challenge. Dat is een slimme manier van sponsoring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Fallon Sherrock met een zware loting, Jason Hogg is haar tegenstander. 3-3 momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 3 minuten geleden zei Satyr: Fallon Sherrock met een zware loting, Jason Hogg is haar tegenstander. 3-3 momenteel Beslissende laatste leg nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 AUW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Zo dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Eerste ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 17 minuten geleden zei Satyr: AUW En dan zie je op het bord naast je iemand 48 gem gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 19 minuten geleden zei Satyr: AUW Ligt ze er nu uit? Of morgen weer een kans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Morgen weer een kans en anders dinsdag nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Zojuist zei Arezo: Ligt ze er nu uit? Of morgen weer een kans? Ze heeft 3 dagen om Stage 2 te bereiken. Morgen of overmorgen de kwartfinale halen en ze zit in Stage 2. Of twee goede dagen hebben dan hopen dat je het via de ranglijst haalt. In Stage 2 worden de tourkaarten pas verdeeld. Begint vanaf woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 (bewerkt) In de EU versie spelen ze overigens stage 01a en stage 01b met de halve finalisten per dag door naar stage 2. In 01a zijn ze nu bij de kwart finales. Drie Nederlanders nog. Chris Landman verliest. Damian Mol is bezig. Jeremy van der Winkel gaat zo beginnen. 9 januari 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Alleen Harrysson ken ik niet, verder geen verrassingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 9 minuten geleden zei Satyr: Alleen Harrysson ken ik niet, verder geen verrassingen Deelnemer aan BDO WK in 2020. Man, volg je het darten wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Nee, BDO volg ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Dat zijn toch de potjes waar je graag de tv voor wil aanzetten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 En die mannen betalen daar serieus voor om naar Q-school te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Zojuist zei Elano: En die mannen betalen daar serieus voor om naar Q-school te gaan? Yup. Paar honderd euro (500/600). En dan nog je hotel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 4 minuten geleden zei Richarð.: Yup. Paar honderd euro (500/600). En dan nog je hotel. Dan ben je serieus niet goed wijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Als je er een keer tussen wil staan en je hebt een boel geld (als in een miljoen of zo) dan snap ik het wel. Als je echt denkt kans te maken, niet natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Ik gooi nog slechter denk ik. Hoop wel dat Raman tourkaart haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 26 minuten geleden zei hjs: Ik gooi nog slechter denk ik. Hoop wel dat Raman tourkaart haalt. 30 gemiddeld is random in het bord gooien. (okay die finishes maken het lastiger, maar toch.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten