Richarð. Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 2 uur geleden zei Satyr: Daar win ik ook wel van nu Maar dat zegt meer over jou dan over Barney, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 1 uur geleden zei Richarð.: Maar dat zegt meer over jou dan over Barney, toch? Ja, dat is waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Op 23-9-2020 om 18:56 zei Satyr: Daar win ik ook wel van nu Hij gooide in die partij op tv tegen Taylor nog best degelijk toch? Blijf het wel een jammerlijk iets vinden dat hij zich de afgelopen jaren zo heeft laten kennen. Was absoluut mijn held en zat als klein jongetje samen met mijn vader altijd de Embassy te kijken. Man wat een tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Dat was sowieso een bijzondere tijd vol met legendarische figuren (Hankey, Fordham, King, Fitton, Adams, o'Shea, Mardle) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Op 2-3-2020 om 10:00 zei 007mark: Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik Dirk Halve finale World Grand Prix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 (bewerkt) https://twitter.com/rtl7darts/status/1315352361351753736?s=20 11 oktober 2020 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Dirkie finaluuuhhh. Heerlijk hoor. Zou helemaal mooi zijn als hij hem nou ook nog pakt. Wel sowieso nu ook al geplaatst voor de Grand Slam of Darts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Een paar niveaus lager won ik vandaag mijn 7e toernooi sinds eind juli. Gisteren verloor ik voor het eerst sinds eind juli een wedstrijd. Ook mooi. Vandaag geen leg verloren in een tactic toernooi, dat is best bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Op 2-10-2020 om 10:01 zei Elano: Dat was sowieso een bijzondere tijd vol met legendarische figuren (Hankey, Fordham, King, Fitton, Adams, o'Shea, Mardle) Heerlijke namen inderdaad. Fordham heeft hier nog een avondje in het plaatselijke hotel doorgehaald. Man die kerel kon liters bier wegtikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Zonde zeg, Mikuru Suzuki mist 4 matchdarts tegen Gerwyn Price in de slotleg. Grand Slam of Darts trouwens, voor mensen denken dat WK al begonnen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Mervyn King in een tv-finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Mervyn King in een tv-finale Krijg je straks King tegen Price. Chagerijn tegen Snuifje, die ga ik niet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 12 minuten geleden zei Satyr: Krijg je straks King tegen Price. Chagerijn tegen Snuifje, die ga ik niet kijken. Wel lekker op tijd naar bed. Price kan ik wel hebben overigens, maar King vind ik echt een verschriKING Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Ja, King is echt een lul. En hij gooit met lelijke pijlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 We zijn los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Een dag met publiek, daarna weer zonder, omdat Londen dan weer terug gaat naar een zwaardere categorie qua coronamaatregelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Eerste 'stuntje', door Portela, is ook al binnen. Hopelijk één van de vele dit toernooi, ook al kost dit punten voor mijn poulescore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Zonde van Niels. Helaas geen moment in de wedstrijd gezeten :( Hopelijk kan hij in januari weer een tourkaart pakken op Q School. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Tijd voor mijn favoriet; Dobey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Onze groene sloopkogel was weer lekker bezig hè? Kudos ook voor Murray, die maakt gewoon bijna 2-2 terwijl van Gerwen bijna 110 gemiddeld staat te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Het was maar gewoon 3-1, maar als je de partij zag kon het net zo goed Murray zijn die stond ook goed te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Was eigenlijk benieuwd wat het vliegverbod met de jongens zou doen, ook nu België dit heeft ingesteld. Maar nu lees ik dat Kleermaker positief is getest en dus niet op het WK in actie kan komen. Reserve Josh Payne is in contact geweest met iemand die positief is getest, dus krijgt 'nobody' Carolissen een tweederondeplek cadeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 4 minuten geleden zei neva: Was eigenlijk benieuwd wat het vliegverbod met de jongens zou doen, ook nu België dit heeft ingesteld. Maar nu lees ik dat Kleermaker positief is getest en dus niet op het WK in actie kan komen. Reserve Josh Payne is in contact geweest met iemand die positief is getest, dus krijgt 'nobody' Carolissen een tweederondeplek cadeau. Die nobody had ik een plek in de tweede ronde gegeven . Weet niet hoe het in zo'n geval met de puntentelling gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Ian White, manmanman... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Het niveau vanavond is echt bedroevend zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten