Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Op 23-9-2020 om 18:56 zei Satyr:

Daar win ik ook wel van nu :)

Hij gooide in die partij op tv tegen Taylor nog best degelijk toch?

Blijf het wel een jammerlijk iets vinden dat hij zich de afgelopen jaren zo heeft laten kennen. Was absoluut mijn held en zat als klein jongetje samen met mijn vader altijd de Embassy te kijken. Man wat een tijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2020 om 10:00 zei 007mark:

Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik :)

Dirk _O_

Halve finale World Grand Prix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was eigenlijk benieuwd wat het vliegverbod met de jongens zou doen, ook nu België dit heeft ingesteld. Maar nu lees ik dat Kleermaker positief is getest en dus niet op het WK in actie kan komen. Reserve Josh Payne is in contact geweest met iemand die positief is getest, dus krijgt 'nobody' Carolissen een tweederondeplek cadeau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei neva:

Was eigenlijk benieuwd wat het vliegverbod met de jongens zou doen, ook nu België dit heeft ingesteld. Maar nu lees ik dat Kleermaker positief is getest en dus niet op het WK in actie kan komen. Reserve Josh Payne is in contact geweest met iemand die positief is getest, dus krijgt 'nobody' Carolissen een tweederondeplek cadeau.

Die nobody had ik een plek in de tweede ronde gegeven ;) . Weet niet hoe het in zo'n geval met de puntentelling gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites