Jump to content

Darts Topic

Mvdv

Recommended Posts

Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden komend weekend. Zou jammer zijn als hij dan ineens aan de druk bezwijkt. Stelt overigens wel zijn plek in de Premier League hiermee veilig denk ik.

En Price kan nu de nummer 1 van de wereld worden als hij toernooi wint.

Zoo, denk dat ik van Gerwen nog nooit zo hard er vanaf heb zien gegaan. Al was die 4-0 tegen Wade toen ook wel wat.

Kwam er niet aan te pas. Van Gerwen had vandaag zijn top game nodig en die had hij duidelijk niet te pakken. Chapeau ook voor chisnall die voor de verandering eens niet choked op een dergelijke moment. Wat een wedstrijd gooide die man. 

Bunting is lekekr aan gooien gek. Nog geen dubbel gemist. Wel gemist maar heel weinig. Gooit iig 80% van zijn dubbels taak. Jammer chysnall ga missen omdat Arsenal speelt 

Edited by Kyrill

Doodzonde dat Bunting net tekort kwam. Had het hem echt gegund. Heb zo’n grafhekel aan die Price.. die gun ik echt helemaal niks. Nu maar hopen op een ontketende Anderson of Chisnall in de finale. 

Maakt me niet uit wie van die twee wint. Allebei prima spelers. Ondanks dat Anderson wat mopperig is geworden. Blijft een prachtige speler om naar te kijken als hij in vorm is.

Aangezien het net over de Premier League ging, hierbij mijn voorspelling:

Dan ga ik er vanuit dat Anderson deze wedstrijd wint. Mocht Andersom vervolgens de finale verliezen komt hij uit op plek 8 van de ranking. De hele top 8 wordt dan uitgenodigd, minus James Wade. 

Daarbij komt dan titelverdediger Durrant, aangevuld met Van den Bergh en De Sousa die dit jaar een TV-toernooi hebben gewonnen.

Edit: James Wade zal denk ik het net redden als Anderson deze partij verliest.

Edited by 007mark

Van Gerwen, Wright en Price zijn zekerheden, de rest kan er ook zomaar uitvallen, of wegvallen. Cross gooit niks meer, Chizzy heeft nu dan een goede week, de Sousa en vd Bergh zijn alles behalve vaste waardes en Aspinall is ook niet meer heel goed.

Durrant weet ik niet, of die uberhaupt nog wil.

1 minuut geleden zei Richarð.:

De Sousa en VD Bergh zijn major winnaars, die zijn vaak wel redelijk zeker.

Ja, maar even leuk en aardig, die vd Bergh is natuurlijk nooit een Premier League speler. Gevalletje Leicester City dat landskampioen werd. De Sousa vind ik meer Spurs, maar dan met meer prijzen ;)

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Doodzonde dat Bunting net tekort kwam. Had het hem echt gegund. Heb zo’n grafhekel aan die Price.. die gun ik echt helemaal niks. Nu maar hopen op een ontketende Anderson of Chisnall in de finale. 

Maakt me niet uit wie van die twee wint. Allebei prima spelers. Ondanks dat Anderson wat mopperig is geworden. Blijft een prachtige speler om naar te kijken als hij in vorm is.

Hij begon zo ontiegelijk goed met hoge finishes en dubbels Bunting. Jammer erna minder werd.