Jump to content

Recommended Posts

Op 2-1-2021 om 22:19 zei 007mark:

Aangezien het net over de Premier League ging, hierbij mijn voorspelling:

Dan ga ik er vanuit dat Anderson deze wedstrijd wint. Mocht Andersom vervolgens de finale verliezen komt hij uit op plek 8 van de ranking. De hele top 8 wordt dan uitgenodigd, minus James Wade. 

Daarbij komt dan titelverdediger Durrant, aangevuld met Van den Bergh en De Sousa die dit jaar een TV-toernooi hebben gewonnen.

Edit: James Wade zal denk ik het net redden als Anderson deze partij verliest.

Nou, 9 uit 9. Dartpoule sta ik bijna onderin, maar hiermee aangetoond er toch een beetje verstand van te hebben ;c

Zou logisch zijn als Chisnall er als 10e ook gewoon bij komt. Hoogst geplaatste speler die er nu niet bij zit.

@MetalMichaelCross zit erbij omdat hij 4e staat op de OoM. Top 4 krijgt altijd een automatische uitnodiging.

Edited by 007mark
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leuk, maar ook bijzonder nieuws: Luc Peters mag dit weekend meedoen bij de PDC in Bolton. De reden? Robert Marijanovic pakte een tourcard, maar had daar totaal geen rekening mee gehouden en moet eerst

Zag in een tweet voorbijkomen dat Cameron Menzies uitgeschakeld is, doordat hij door een toiletbezoek zijn partij miste. Dat soort dingen verbazen me echt niet van hem.

Wat een onzin vind ik dit soort uitspraken altijd. Je ziet toch dat hij met zijn ziel onder zijn arm daar op het podium staan. Heeft er al jaren geen zin meer in. Dan moet die manager hem eigenlijk ge

Posted Images

Ik ben ook wel benieuwd wat De Sousa gaat laten zien met volle zalen een uitzinnig publiek. Heeft iemand daar een beetje zicht op? Ik ken hem eigenlijk alleen van de TV-toernooien zonder publiek. 

1 uur geleden zei Abe:

Ik ben ook wel benieuwd wat De Sousa gaat laten zien met volle zalen een uitzinnig publiek. Heeft iemand daar een beetje zicht op? Ik ken hem eigenlijk alleen van de TV-toernooien zonder publiek. 

Denk eerder dat de grote vraag is of er in april alweer volle zalen met uitzinnig publiek mogelijk zijn ;c

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Denk eerder dat de grote vraag is of er in april alweer volle zalen met uitzinnig publiek mogelijk zijn ;c

Dat denk ik niet, meer aankomend jaar in z'n geheel ;) 

• 1 month later...

Raymond van Barneveld is op de eerste dag van Q School niet verder gekomen dan de laatste 16. Verloor in een beslissende leg van Pero Ljubic. Eigen schuld, want was zelf niet na 18 pijlen uit. Ook matchdarts gemist.

Overall liet hij geen enorm slecht niveau zien. Zelfs een partij waarin hij 100 gemiddeld gooide, dus zal de komende dagen aan hemzelf liggen of het hem gaat lukken zich te plaatsen voor de volgende fase.

Remo gooit zich dood, Veenstra pakt de leg en wint vervolgens de partij, zonde.

Michael Plooy, Lorenzo Prong, Richard Veenstra en Gawles (Tsj) door naar de halve finales

4 uur geleden zei 007mark:

Raymond van Barneveld is op de eerste dag van Q School niet verder gekomen dan de laatste 16. Verloor in een beslissende leg van Pero Ljubic. Eigen schuld, want was zelf niet na 18 pijlen uit. Ook matchdarts gemist.

Overall liet hij geen enorm slecht niveau zien. Zelfs een partij waarin hij 100 gemiddeld gooide, dus zal de komende dagen aan hemzelf liggen of het hem gaat lukken zich te plaatsen voor de volgende fase.

Zat die partij in spanning te volgen. Zei tegen een maat van mij nog; Gunstige loting! Die Ljubic had in de voorgaande 3 partijen nog geen potje boven de 80 gem. gegooid. Staat ‘ie tegen Barney o.a. een 12-darter te gooien. Laatste leg beslissende leg  van RvB wel slordig. Als je op 90 komt moet je niet na 3 pijlen op 33 uit komen.. dat kost je gewoon een kostbare 3e matchdart. Zonde wel! 

Wel tof om te zien dat er meteen 3 Nederlanders door zijn naar de finaleronde. In de UK variant lagen een aantal bekende namen er al vlot uit. Painter, Newton, Fitton, Winstanley o.a. 

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Zat die partij in spanning te volgen. Zei tegen een maat van mij nog; Gunstige loting! Die Ljubic had in de voorgaande 3 partijen nog geen potje boven de 80 gem. gegooid. Staat ‘ie tegen Barney o.a. een 12-darter te gooien. Laatste leg beslissende leg  van RvB wel slordig. Als je op 90 komt moet je niet na 3 pijlen op 33 uit komen.. dat kost je gewoon een kostbare 3e matchdart. Zonde wel! 

Wel tof om te zien dat er meteen 3 Nederlanders door zijn naar de finaleronde. In de UK variant lagen een aantal bekende namen er al vlot uit. Painter, Newton, Fitton, Winstanley o.a. 

Waarschijnlijk waren zijn eerste 2 pijlen in de single 20, en gooide hij vervolgens een single 17 terwijl hij een matchdart op de bullseye mistte ;)

De namen die je noemt in de UK Variant (gelukkig is dit geen virus hahahaha) verwacht ik overigens sowieso weinig van.

27 minuten geleden zei 007mark:

Waarschijnlijk waren zijn eerste 2 pijlen in de single 20, en gooide hij vervolgens een single 17 terwijl hij een matchdart op de bullseye mistte ;)

De namen die je noemt in de UK Variant (gelukkig is dit geen virus hahahaha) verwacht ik overigens sowieso weinig van.

Ik zat in de gedachte hij voor T18 D18 zou gaan, dan kom je normaal niet zo snel op een 57 score ;c

Verwacht zelf ook weinig van die namen. Maar toch leuk om die ‘oude bekendes’ in de gaten te houden. 

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Ik zat in de gedachte hij voor T18 D18 zou gaan, dan kom je normaal niet zo snel op een 57 score ;c

Verwacht zelf ook weinig van die namen. Maar toch leuk om die ‘oude bekendes’ in de gaten te houden. 

Als 90 uit moet, gaat niemand voor de 18, ook van Gerwen of Price niet.

- T20, D15

- S20, T20, D5

- S20, S20, Bull

Als het uit moet he.

7 uur geleden zei Satyr:

Als 90 uit moet, gaat niemand voor de 18, ook van Gerwen of Price niet.

- T20, D15

- S20, T20, D5

- S20, S20, Bull

Als het uit moet he.

Mijn gedachtegang heeft waarschijnlijk alles te maken met mijn onervarenheid als amateur darter :-D. Ben sinds december vorig jaar weer begonnen. En als je gemiddeld tussen de 45 en 60 gooit dan is de kans dat je 90 in 1x uitgooit ook drastisch kleiner ;c

Goede tips dus dit! :checkit:

Het niveau van Barnie viel me niks tegen moet ik zeggen. Maar laten we eerlijk zijn: Ik heb zeker het afgelopen WK vaker scores boven de 100 gezien dan er onder, dus onze grote vriend zal nog wel wat stapjes extra moeten maken. 

Extra dagje oefenen. Die Oostenrijker was ook wel erg goed hoor.

Lukas Wenig en Michael Rasztovits zijn door naar de volgende fase, de andere twee komen uit de wedstrijden:

Franz Toetsch - Davy Proosten

Boris Koltsov - Ricardo Pietreczko

Eigenlijk een prima dag voor RvB. Vooral de winst op Nico Kurz had ik niet per sé verwacht.

Pakt hiermee ook sowieso al voldoende punten om zich te plaatsen voor de finalefase. We gaan hem volgende week dus terugzien.