Mansveld Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 11 minuten geleden zei Beppu: Niet per se spanning hoor. Wist natuurlijk ook wel wie er uiteindelijk ging winnen, dat zie je vanaf het begin aankomen. Meer een soort medeleven. Merkte dat ik me wel verplaatste in de personages bij die spellen. You is al wat ouder toch? Heb de eerste twee seizoenen wel al gezien. Zag dat seizoen drie binnekort uitkomt. Clickbait ook op de kijklijst gezet van de week. Ik denk dat ze bepaalde gebeurtenissen en spellen wat beter hadden kunnen uitwerken of wat dieper op in hadden kunnen gaan. Maar goed, keek prima weg en was wel vermakelijk, alleen al die ophef op oa social media begrijp ik niet. Ja, You is al iets ouder, had 'm nog niet gezien en omdat seizoen 3 eraan komt op aanraden van een vriendin gekeken. Maar helaas heb ik nooit meer een serie kunnen vinden welke me echt heeft kunnen boeien zoals Boardwalk Empire jaren geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 @Rossi Heb je de film van Braquers wel gezien? De serie is volgens mij een vervolg op de film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 4 minuten geleden zei delichris: @Rossi Heb je de film van Braquers wel gezien? De serie is volgens mij een vervolg op de film. Is een spin-off inderdaad, maar heb de film destijds ook gezien ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 2 uur geleden zei Rossi: Ik denk dat ze bepaalde gebeurtenissen en spellen wat beter hadden kunnen uitwerken of wat dieper op in hadden kunnen gaan. Maar goed, keek prima weg en was wel vermakelijk, alleen al die ophef op oa social media begrijp ik niet. Ja, You is al iets ouder, had 'm nog niet gezien en omdat seizoen 3 eraan komt op aanraden van een vriendin gekeken. Maar helaas heb ik nooit meer een serie kunnen vinden welke me echt heeft kunnen boeien zoals Boardwalk Empire jaren geleden. Ik houd van uitdagingen gooi wat in ongeacht of je misschien al gezien hebt of niet : The Wire, Mad Men, The Leftovers, Sopranos, Six Feet Under, Star Trek Deep Space Nine, Oz, Breaking Bad, Better Call Saul, Borgen, Forbrydelsen, Bron/Broen, Fear The Walking Dead, Firefly, Carnivale, Buffy the Vampire Slayer, Bosch, Angel, The Newsroom, House Of Cards, Battlestar Gallactica, The Expanse, Full Metal Alchemist Brotherhood, Deathnote, Goliath Dit alles is voor nu uit mijn blote hoofd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 1e 3 aflevering squid game gezien op aandringen van zoon. Kijkt lekker weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Op 2-10-2021 om 22:18 zei komodo25: 1e 3 aflevering squid game gezien op aandringen van zoon. Kijkt lekker weg Dan was de kermis erna zeker wel erg saai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 26 minuten geleden zei NicoHaak: Dan was de kermis erna zeker wel erg saai Nee hoor was erg leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober 2021 Share Geplaatst 6 oktober 2021 Maandag begonnen aan het tweede seizoen van Godfather of Harlem. Een hele mooie serie over Bumpy Johnson. Deze serie is te zien op Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 oktober 2021 Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ik ben begonnen aan Squid Game. Leuke aflevering tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Op 2-10-2021 om 22:18 zei komodo25: 1e 3 aflevering squid game gezien op aandringen van zoon. Kijkt lekker weg Gisteren begonnen. 1e aflevering was saai, traag en heb het 2x uitgezet. Uiteindelijk toch afgekeken. Overigens is deze serie wel heel erg gebaseerd op De Marathon en Vlucht naar de Top van Stephen King/Richard Bachmann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Dave Chappelle op netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 7 minuten geleden zei Azpi: Dave Chappelle op netflix Moet er weer af van de Antifawappies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) 14 minutes ago, Satyr said: Moet er weer af van de Antifawappies dat is de beste reclame voor hem, ik wist niet dat hij een nieuwe show had voordat ik hoorde dat iedereen erover zeikte "i knew your father, and he was a wonderful woman" 8 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 5 uur geleden zei Satyr: Gisteren begonnen. 1e aflevering was saai, traag en heb het 2x uitgezet. Uiteindelijk toch afgekeken. Overigens is deze serie wel heel erg gebaseerd op De Marathon en Vlucht naar de Top van Stephen King/Richard Bachmann. Goh ik ben dus (gelukkig) niet de enige. Ik kwam ook heel moeilijk door de 1e epsiode van Squid Game... Heb hem ook 2-5x afgezet en uiteindelijk met veel pijn en moeite afgekeken... Wat een gigantisch onsympathiek hoofdpersonage is het toch ook. Er is gewoon niks leuks/goeds aan hem te bedenken..... Spoiler Geen wonder zijn ex met zijn dochter en haar nieuwe man naar de US of A wil verhuizen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Inderdaad 456 is tenenkrommend als mens. Episode 5 of 6, met de knikkers, duurde ook lang zeg, pfff.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Inmiddels afgekeken. Blijkbaar is de vertaling zeer zwak waardoor belangrijke zaken anders worden neergezet. Heb mij er prima mee vermaakt. Beste serie ooit? Nee dat niet zeker niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 (bewerkt) 8e en dus laatste seizoen van Homeland gekeken. Was in de vorige seizoenen er een beetje klaar mee, maar dat was lang genoeg geleden om er weer zin in te hebben. Vond het een behoorlijk sterk laatste seizoen. 12 oktober 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Op 8-10-2021 om 20:27 zei komodo25: Inmiddels afgekeken. Blijkbaar is de vertaling zeer zwak waardoor belangrijke zaken anders worden neergezet. Heb mij er prima mee vermaakt. Beste serie ooit? Nee dat niet zeker niet Hoe het Koreaans vertaald is, weet ik niet, maar het Engels was inderdaad niet helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Hahahahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Squid Game trok me nog niet echt ondanks de hype, maar de recent toegevoegde Deense serie Kastanjemanden (The Chestnut Man in het Engels) heb ik wel gezien. Prachtig voorbeeld van een Scandinavische misdaadserie, met een mysterieuze moordenaar die overal kastanjemannetjes achterlaat. Goed acteerwerk van in die contreien bekende acteurs als David Dencik, Danica Curcic en Mikkel Boe Følsgaard. Aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Op 8-10-2021 om 14:46 zei Azpi: Dave Chappelle op netflix 'that lesbian dude'. Vriend van mij is groot fan. Ik vond het wel goed moet ik zeggen. Ken niet zoveel van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Na squid game maar meteen door met Alice in Borderlands. Tip van Urbeto maar eens meenemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dit weekend in twee dagen het hele nieuwe seizoen van You er doorheen gejast. Absoluut de moeite waard en zeker beter dan seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Squid Game is op zich een verhaal met een goede onderliggende post. Het is alleen jammer dat je het einde al van mijlenver zit aankomen. Als schrijver zelf hoop ik altijd nog op een leuke plottwist, die zat er helaas niet echt in. Plus waren de verhaallijn van karakters matig uitgewerkt. Toch jammer, aangezien het concept op zichzelf goed kan werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik ben aan The Office begonnen. Leuk. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten