The Saint Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Goed uitgepakt hier in Eindhoven. Vanavond start seizoen 2 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Sinds maandag kijk ik via Ziggo naar Godfather of Harlem met Forrest Whitaker in de hoofdrol. Een hele mooie serie over de mafia in New York. Forrest speelt Bumby Johnson. Dit is btw waargebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Poah wat heb hier veel zin in zeg Helaas nog een maandje wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 1e twee afleveringen gezien van Cobra Kai. Bevalt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Ik kijk op het moment naar The Boys. Moddervette aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 Ah ja daar was ik wel benieuwd naar, maar is ook echt goed dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 41 minuten geleden zei Erwin.: Ah ja daar was ik wel benieuwd naar, maar is ook echt goed dus? Ja. Ik ben nu bij s01e05 en vermaak me echt goed. Origineel verhaal, bruut geweld, toffe karakters en dosis humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 Allerlaatste aflevering van The 100 gekeken. Was de draad de laatste seizoenen af en toe een beetje kwijt, maar alle puzzelstukjes vielen toch wel een beetje in elkaar. Mooi geweest ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Iemand die nog leuke anime's weet op Netflix? Ben nu bij de laatste aflevering van Dragon's Dogma. Heb al Deadly Seven Sins en Castlevania gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Iemand To The Lake (Эпидемия voor de kenners ) aan het kijken? Vind het ergens wel uitstijgen boven al die pandemieachtige series op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ik zit te wachten op Suburra seizoen 3. Deze komt 30 oktober op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Gisteravond begonnen aan The Sinner. Mama Mia! Direct 5 afleveringen gekeken, enorm goed. Komt langzaam op gang maar nu snak ik echt naar meer. Duister, vol onzekerheden en puik acteerwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Op 10-10-2020 om 13:42 zei sennid: Iemand die nog leuke anime's weet op Netflix? Ben nu bij de laatste aflevering van Dragon's Dogma. Heb al Deadly Seven Sins en Castlevania gekeken. Your Lie in April schijnt goed te zijn al heb ik deze zelf nog niet gekeken. Ajin Demi-Human was wel vermakelijk al is het even wennen aan de stijl. One Punch Man, March comes in like a Lion en Death Note zijn ook goed . Steins;gate is ook een aanrader, blijft toch wel een van de beste anime series die er is. Qua films zit je ook wel goed nu de films van studio Ghibli erop staan, Howl's Moving Castle, Spirited Away, Princess Mononoke, Porco Rosso, Castle in the Sky, Kiki's delivery service, My neighbor Totoro, The Wind Risis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Afgelopen twee dagen Barbaren gezien. Leuke serie. Wel in het Duits kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 1 uur geleden zei komodo25: Afgelopen twee dagen Barbaren gezien. Leuke serie. Wel in het Duits kijken Ben ik ook mee bezig! Twee afleveringen gekeken nu, bevalt best prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 The Haunting of Bly Manor gekeken, toch een stuk minder dan The Haunting of Hill House. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Met Barbaren wacht ik even tot er meer bekend is of het een vervolg krijgt. Ben begonnen met Lucifer. Zelfde Bruckheimer sausje als al zijn andere series. Niks speciaals, kijkt wel lekker weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Lucifer is leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Ben bezig met Vikings bijna seizoen 5 afgekeken. Undercover komt zondag met nieuwe afleveringen terwijl ik gister opeens zag dat The Alienist een nieuw seizoen had. En over een paar dagen begint seizoen 2 van The Mandalorian en dan zijn er nog andere series die ik nog wil zien + de nieuwe AC komt over 2 weken alweer uit. Heb amper tijd om te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 The Alienist vond ik heel intrigerend het 1e seizoen ondanks het verhaal. Had niet verwacht dat er nog een seizoen zou komen, aangezien het wel een afgerond verhaal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Veel te veel series om allemaal bij te houden. Vind het altijd zo zonde als een goede serie tot in de treuren doorgaat met het ' bijverzinnen' van nieuwe seizoenen. Seizoen 1 van The Sinner inmiddels afgekeken, geweldig! Kan niet anders zeggen, fascinerend en continue zoekende naar een climax qua spanning en intrige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Gisteren onverwacht dagje vrij dus Barbaren maar even gebingewatched. Spoiler De serie is zeker niet slecht, heeft alleen niet de potentie waargemaakt. De slag om Teuterburgerwoud was een meerdaagse strijd. Dit komt in de serie helemaal niet naar voren. Als ze dit fatsoenlijk uitgeschreven hadden zou dit echt een hele goede serie zijn geweest. Het hele powervrouw gebeuren mochten ze ook wel weg laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Vikings net afgekeken. Wel een abrupt einde van seizoen 6. Had niet verwacht dat het maar 10 afleveringen zou hebben in tegenstelling tot de vorige seizoenen die er 20 hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november 2020 Share Geplaatst 7 november 2020 Begonnen met Gotham. Op Veronica al stuk gezien. Nu maar verder op netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 november 2020 Share Geplaatst 7 november 2020 The Sinner afgekeken, alle drie de seizoenen. Gesmuld! Geweldige serie die je meeneemt in het brein van moordenaars, normale mensen die even ‘flippen’. Mooi detective werk en goede acteurs. 9/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten