Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 23-7-2020 om 11:19 zei ElPrincipito:

Moeilijke vraag! Ik kan zo geen voorbeeld vinden van een serie die hierbij in de buurt komt qua genre/uitwerking. Het heeft de schimmige sfeer van een Apocalyptische wereld, diepgaande twists en het zit zeer intelligent in elkaar. Kan de belofte wel maken dat je er geen spijt van gaat krijgen. 

Op basis van de eerste 3 afleveringen zie ik het als een combinatie van Stranger Things en een Noord-Europese detective. Link met Stranger Things is sterk door het mysterieuze, de rol van de kinderen en de link met de jaren 80.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op vakantie Karppi afgekeken. Vind deze beter dan Sorjonen. Daarna The Umbrella Academy S2 gekeken. Alhoewel je iets meer te weten komt achter de personages vond ik seizoen 1 toch iets beter. Momenteel met The Seven Deadly Sins S4 bezig. Veel info over de personages die ik nog niet wist maar blijft toch een heerlijke anime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week begonnen met 24. Had seizoen 1 wel ooit een keer gezien, maar nu zit ik al bij seizoen 3. Erg spannend elk seizoen en het is echt mooi hoe ze het concept van een 'real time'-serie hebben uitgewerkt, met de constante aanwezigheid van de klok en een scherm verdeeld in blokken om te zien wat meerdere personages tegelijk aan het doen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei ElPrincipito:

Iemand ervaring met The Sinner? Is dat wat? 

Als je een beetje van misdaadseries houdt, dan is het sowieso al prima. Eerste seizoen inderdaad het sterkste, die zou ik sowieso gewoon kijken. De andere 2 seizoenen zijn gewoon 2 andere type zaken met dezelfde detective, dus dan is het misschien de vraag hoe sterk je zijn karakter vindt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites