sennid Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 9 uur geleden zei Geppiej: Vond Samantha wel een prima vervanger hoor. Goede toevoeging. Dat wel ja. Wil wel eens dat sparren zien tussen haar en Harvey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Ik ben via Travel Channel international Anthony Bourdain's No Reservations aan het bingen. Lekkere relax-tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Op 23-7-2020 om 11:19 zei ElPrincipito: Moeilijke vraag! Ik kan zo geen voorbeeld vinden van een serie die hierbij in de buurt komt qua genre/uitwerking. Het heeft de schimmige sfeer van een Apocalyptische wereld, diepgaande twists en het zit zeer intelligent in elkaar. Kan de belofte wel maken dat je er geen spijt van gaat krijgen. Op basis van de eerste 3 afleveringen zie ik het als een combinatie van Stranger Things en een Noord-Europese detective. Link met Stranger Things is sterk door het mysterieuze, de rol van de kinderen en de link met de jaren 80. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 ik ben een Mocro Maffia begonnen, ik vermaak me er wel mee moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Is dat niet heel risicovol om er dan zo open over te praten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Gisteren begonnen aan seizoen vijf van Last Chance U. Altijd mooi hoe Netflix het boeiend maakt en een school uit kiest qua "probleem kinderen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 augustus 2020 Share Geplaatst 9 augustus 2020 Op vakantie Karppi afgekeken. Vind deze beter dan Sorjonen. Daarna The Umbrella Academy S2 gekeken. Alhoewel je iets meer te weten komt achter de personages vond ik seizoen 1 toch iets beter. Momenteel met The Seven Deadly Sins S4 bezig. Veel info over de personages die ik nog niet wist maar blijft toch een heerlijke anime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2020 Share Geplaatst 9 augustus 2020 Ik ben nu bezig met het laatste seizoen van Vis a Vis. Een leuke serie die erg traag begon, maar daarna lekker los ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 augustus 2020 Share Geplaatst 12 augustus 2020 Bezig met het nieuwe seizoen van The Rain. Leuke Deense serie die ook over een apocalyptische wereld gaat. Leuk om te zien, niet teveel van verwachten. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 Gisteren begonnen met Stateless. Een aparte serie op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Vis a Vis: El Oasis gezien. Laatste seizoen en ook wel mooi geweest. Toch kon ook dit seizoen mij wel weer bekoren. Leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Afgelopen maanden de complete serie gezien van de geniale dokter House. Vooral van de laatste seizoenen had ik weinig van meegekregen en daardoor was het verwarrend als ik af en toe wel een aflevering bekeek met andere personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Lucifer afgekeken. Hoezo nieuwe afleveringen binnenkort wil het nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 The Mandalorian gekeken. Heerlijk! Toffe serie, fijne afleveringen, ook qua lengte. Was genieten! Hoop snel op het vervolg. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Vorige week begonnen met 24. Had seizoen 1 wel ooit een keer gezien, maar nu zit ik al bij seizoen 3. Erg spannend elk seizoen en het is echt mooi hoe ze het concept van een 'real time'-serie hebben uitgewerkt, met de constante aanwezigheid van de klok en een scherm verdeeld in blokken om te zien wat meerdere personages tegelijk aan het doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Op 24-8-2020 om 07:05 zei komodo25: Lucifer afgekeken. Hoezo nieuwe afleveringen binnenkort wil het nu +1 Dit is nou precies zo'n cliffhanger die je het meest haat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 idd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Vrijdag begonnen aan Cobra Kai. Heerlijk ouderwets Karate Kid kijken. De serie lijkt heel veel op de film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Ook maar eens gaan kijken dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 1 minuut geleden zei komodo25: Ook maar eens gaan kijken dan De rollen van Daniel San en Johnny lijken op dit moment omgedraaid. Ik zit bij aflevering 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 1 uur geleden zei delichris: De rollen van Daniel San en Johnny lijken op dit moment omgedraaid. Ik zit bij aflevering 5. Wil eerst nog Vikings afronden. Daarbij begint Criminal Minds vanavond ook weer en komt Manifest ook terug. Zal met en met kijken worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Bijna klaar met alle drie de seizoenen van Dark. ik vind het echt een geweldige serie moet ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Iemand ervaring met The Sinner? Is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 7 uur geleden zei ElPrincipito: Iemand ervaring met The Sinner? Is dat wat? Kon S1 zeer goed waarderen. Seizoen S2 in het begin ook, daarna vond ik het iets minder worden. S3 (nog) niet aan begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 21 uur geleden zei ElPrincipito: Iemand ervaring met The Sinner? Is dat wat? Als je een beetje van misdaadseries houdt, dan is het sowieso al prima. Eerste seizoen inderdaad het sterkste, die zou ik sowieso gewoon kijken. De andere 2 seizoenen zijn gewoon 2 andere type zaken met dezelfde detective, dus dan is het misschien de vraag hoe sterk je zijn karakter vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten