Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Dysproz:

The Last Kingdom gekeken. Toffe serie die zeker bij Vikings in de buurt komt.

Die heb ik ook gekeken, leuke serie inderdaad. Nu weer wachten tot seizoen 4 uitkomt.

Ben net begonnen met Vikings, daar kan ik voorlopig nog wel even mee verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Nom de Guerre:

Waarop ik dan zou reageren dat de overeenkomsten platitudes zijn, specifiek aan het genre. Als je naar het verhaal kijkt qua opbouw, structuur en tempo, dan zitten er echt behoorlijke verschillen in, los van de inhoud.

Maar volgens mij, of ik heb het gemist, wordt niet beweerd dat het een vergelijkbaar verhaal is. Wat het punt volgens 'duiders' is, is dat Netflix met een epische fantasy-serie hoopt te scoren, net zoals HBO dat de afgelopen jaren deed met een epische fantasy-serie, die nu is afgelopen. Waarop ik dan weer zeg: grote kans dat je met een fantasy-serie misgokt, omdat de volgende grote succesvolle serie een thriller is, of misdaad, of actie oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat jij de nuance miste. ;-)

10 uur geleden zei Hwb:

Groots opgezette fantasy-serie, spelend in een Middeleeuwse setting. In het eerste jaar ná het einde van GoT, waarbij alle platforms in dat gat hopen te springen. De vergelijking is echt niet heel onlogisch.

6 uur geleden zei Hwb:

Als er nu een LotR-serie was gestart, was die inderdaad ook als opvolger van GoT gezien. Ik zeg niet dat het erop lijkt he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Dysproz:

The Last Kingdom gekeken. Toffe serie die zeker bij Vikings in de buurt komt.

Ik vond dat dus echt 10x niets. Vikings echt geweldig, Last Kingdom heb ik na 3 afleveringen uitgezet.

Zelf nu bijna 4e seizoen van Gomorra gekeken, ben net over de helft. Blijft sterk, al haalt het absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen die geweldig waren.

Daarna liggen alle opties nog open. Laatste seizoen Vikings, 2e seizoen You, 2e seizoen Sex Education, The end of the Fucking World, the Dark, Atypical, Watchmen.... 

Damn, ik heb 48 uur in een dag nodig om dit allemaal te kijken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Ik vond dat dus echt 10x niets. Vikings echt geweldig, Last Kingdom heb ik na 3 afleveringen uitgezet.

Zelf nu bijna 4e seizoen van Gomorra gekeken, ben net over de helft. Blijft sterk, al haalt het absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen die geweldig waren.

Daarna liggen alle opties nog open. Laatste seizoen Vikings, 2e seizoen You, 2e seizoen Sex Education, The end of the Fucking World, the Dark, Atypical, Watchmen.... 

Damn, ik heb 48 uur in een dag nodig om dit allemaal te kijken :-D

Ik heb seizoen 1 ongeveer een jaar geleden gekeken en ben toen ook gestopt want het was beduidend minder dan Vikings. Maar seizoen 2 en 3 zijn echt een stuk beter dan het eerste seizoen.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lazy:

Van de zomer mee begonnen, maar op de één of andere manier halverwege seizoen één blijven hangen terwijl ik het wel heel erg tof vond. Nu aan het twijfelen om opnieuw te beginnen of uit te goochelen waar ik gebleven ben en bij lezen wat er is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sophomore:

Van de zomer mee begonnen, maar op de één of andere manier halverwege seizoen één blijven hangen terwijl ik het wel heel erg tof vond. Nu aan het twijfelen om opnieuw te beginnen of uit te goochelen waar ik gebleven ben en bij lezen wat er is gebeurd.

Dan zou ik opnieuw beginnen, ook om te voorkomen dat je spoilers leest :) 

Inmiddels bijna klaar met seizoen 4, nog 3 afleveringen te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per toeval Manifest ontdekt op Net 5 . Leuke maar aparte serie . Vlak voor een terug vlucht komt er een melding dat een deel van de passagiers een latere vlucht moeten nemen . Op die vlucht komen ze terecht in een hevige turbulentie.  Wanneer het vliegtuig land blijken ze 5,5 jaar vermist geweest te zijn . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste weken seizoen 1 t/m 4 van Vis a Vis gezien. Kijkt lekker weg, maar jezus wat een ongeloofwaardige plottwists af en toe zeg.

Spoiler

Laatste seizoen ontwaakt Macarena dus uit een 8 maanden durende coma. Wordt wakker en heeft meteen de fysieke kracht om iemand te wurgen. Na 8 maanden mag je volgens mij blij zijn dat je je vingers uberhaupt kan bewegen. Sloeg nergens op.

Next Up: Sex Education S2. 

En ben benieuwd wat mensen vinden van Ares. Die Nederlandse productie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2020 om 16:30 zei 007mark:

En ben benieuwd wat mensen vinden van Ares. Die Nederlandse productie.

Een hoog wtf gehalte. En als het afgelopen is vraag je jezelf af waar je naar heb zitten kijken

You afgekeken. Die vent kan het ook niet laten he, ook al doet tie zn best.

Nu begonnen met De Bende van Jan de Wilde. Vlaamse serie die gaat over de Vlaamse Robin Hood van België.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites