Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Oh het was ook geen verwijt, Komodo. Meer een algemene beschouwing en ook deels nog een stukje voortzetting van mijn discussietje met @Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Zo vatte ik het ook niet op hoor . Vind namelijk zelf ook niet dat beide te vergelijken zijn . Aflevering 3 inmiddels gezien van Messiah. Nog steeds geen idee wat ik van moet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 The Last Kingdom gekeken. Toffe serie die zeker bij Vikings in de buurt komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 28 minuten geleden zei Dysproz: The Last Kingdom gekeken. Toffe serie die zeker bij Vikings in de buurt komt. Die heb ik ook gekeken, leuke serie inderdaad. Nu weer wachten tot seizoen 4 uitkomt. Ben net begonnen met Vikings, daar kan ik voorlopig nog wel even mee verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Komende week maar weer beginnen met seizoen 2 van Sex Education Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Waarop ik dan zou reageren dat de overeenkomsten platitudes zijn, specifiek aan het genre. Als je naar het verhaal kijkt qua opbouw, structuur en tempo, dan zitten er echt behoorlijke verschillen in, los van de inhoud. Maar volgens mij, of ik heb het gemist, wordt niet beweerd dat het een vergelijkbaar verhaal is. Wat het punt volgens 'duiders' is, is dat Netflix met een epische fantasy-serie hoopt te scoren, net zoals HBO dat de afgelopen jaren deed met een epische fantasy-serie, die nu is afgelopen. Waarop ik dan weer zeg: grote kans dat je met een fantasy-serie misgokt, omdat de volgende grote succesvolle serie een thriller is, of misdaad, of actie oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Die nuance ontbrak in je eerdere opmerkingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Denk dat jij de nuance miste. ;-) 10 uur geleden zei Hwb: Groots opgezette fantasy-serie, spelend in een Middeleeuwse setting. In het eerste jaar ná het einde van GoT, waarbij alle platforms in dat gat hopen te springen. De vergelijking is echt niet heel onlogisch. 6 uur geleden zei Hwb: Als er nu een LotR-serie was gestart, was die inderdaad ook als opvolger van GoT gezien. Ik zeg niet dat het erop lijkt he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 1 uur geleden zei Mordurette: Komende week maar weer beginnen met seizoen 2 van Sex Education Het is meer serieuzer dan 1e Seizoen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 34 minuten geleden zei komodo25: Het is meer serieuzer dan 1e Seizoen . Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 19 uur geleden zei Dysproz: The Last Kingdom gekeken. Toffe serie die zeker bij Vikings in de buurt komt. Ik vond dat dus echt 10x niets. Vikings echt geweldig, Last Kingdom heb ik na 3 afleveringen uitgezet. Zelf nu bijna 4e seizoen van Gomorra gekeken, ben net over de helft. Blijft sterk, al haalt het absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen die geweldig waren. Daarna liggen alle opties nog open. Laatste seizoen Vikings, 2e seizoen You, 2e seizoen Sex Education, The end of the Fucking World, the Dark, Atypical, Watchmen.... Damn, ik heb 48 uur in een dag nodig om dit allemaal te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lazy: Ik vond dat dus echt 10x niets. Vikings echt geweldig, Last Kingdom heb ik na 3 afleveringen uitgezet. Zelf nu bijna 4e seizoen van Gomorra gekeken, ben net over de helft. Blijft sterk, al haalt het absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen die geweldig waren. Daarna liggen alle opties nog open. Laatste seizoen Vikings, 2e seizoen You, 2e seizoen Sex Education, The end of the Fucking World, the Dark, Atypical, Watchmen.... Damn, ik heb 48 uur in een dag nodig om dit allemaal te kijken Ik heb seizoen 1 ongeveer een jaar geleden gekeken en ben toen ook gestopt want het was beduidend minder dan Vikings. Maar seizoen 2 en 3 zijn echt een stuk beter dan het eerste seizoen. 20 januari 2020 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 20 uur geleden zei Mordurette: Ben benieuwd. Laat maar weten wat je er van vond. Ben nu zelf bij aflevering 5 of 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 8 uur geleden zei Lazy: Zelf nu bijna 4e seizoen van Gomorra gekeken, ben net over de helft. Blijft sterk, al haalt het absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen die geweldig waren. Van de zomer mee begonnen, maar op de één of andere manier halverwege seizoen één blijven hangen terwijl ik het wel heel erg tof vond. Nu aan het twijfelen om opnieuw te beginnen of uit te goochelen waar ik gebleven ben en bij lezen wat er is gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 Seizoen 2 van Sex Education afgerond. Had even moeite om er weer in te komen maar zeker het tweede deel van het seizoen is weer sterk . Tenminste vind ik . Echter is er in de laatste aflevering wel een grote fout hoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 8 uur geleden zei Sophomore: Van de zomer mee begonnen, maar op de één of andere manier halverwege seizoen één blijven hangen terwijl ik het wel heel erg tof vond. Nu aan het twijfelen om opnieuw te beginnen of uit te goochelen waar ik gebleven ben en bij lezen wat er is gebeurd. Dan zou ik opnieuw beginnen, ook om te voorkomen dat je spoilers leest Inmiddels bijna klaar met seizoen 4, nog 3 afleveringen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 (bewerkt) Heb gister Ares gekeken. Begin ging nog wel maar op het eind gaat het wtf gehalte steeds meer omhoog. En als het afgelopen is zit je met de vragen: Hoe, wat, waarom en wtf heb ik zitten kijken. 21 januari 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Ben met You begonnen. Wel lachen maar best creepy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Per toeval Manifest ontdekt op Net 5 . Leuke maar aparte serie . Vlak voor een terug vlucht komt er een melding dat een deel van de passagiers een latere vlucht moeten nemen . Op die vlucht komen ze terecht in een hevige turbulentie. Wanneer het vliegtuig land blijken ze 5,5 jaar vermist geweest te zijn . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Laatste weken seizoen 1 t/m 4 van Vis a Vis gezien. Kijkt lekker weg, maar jezus wat een ongeloofwaardige plottwists af en toe zeg. Spoiler Laatste seizoen ontwaakt Macarena dus uit een 8 maanden durende coma. Wordt wakker en heeft meteen de fysieke kracht om iemand te wurgen. Na 8 maanden mag je volgens mij blij zijn dat je je vingers uberhaupt kan bewegen. Sloeg nergens op. Next Up: Sex Education S2. En ben benieuwd wat mensen vinden van Ares. Die Nederlandse productie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Te veel slechte dingen van gehoord dat ik het voorlopig niet ga kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Sex Education S2. Momentjes om te lachen, maar vond S1 een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 februari 2020 Share Geplaatst 1 februari 2020 (bewerkt) Op 28-1-2020 om 16:30 zei 007mark: En ben benieuwd wat mensen vinden van Ares. Die Nederlandse productie. Een hoog wtf gehalte. En als het afgelopen is vraag je jezelf af waar je naar heb zitten kijken You afgekeken. Die vent kan het ook niet laten he, ook al doet tie zn best. Nu begonnen met De Bende van Jan de Wilde. Vlaamse serie die gaat over de Vlaamse Robin Hood van België. 1 februari 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Op 31-1-2020 om 22:39 zei 007mark: Sex Education S2. Momentjes om te lachen, maar vond S1 een stuk beter. Mee eens al vond ik het tweede deel van seizoen 2 sterker dan het begin van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Op 31-1-2020 om 22:39 zei 007mark: Sex Education S2. Momentjes om te lachen, maar vond S1 een stuk beter. Jep, vond ik ook. Bij momenten zelfs een hoog soapgehalte dat tweede seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten