Steels Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Eindelijk eens Chernobyl kunnen uitkijken, hakt er toch stevig in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 september 2019 Share Geplaatst 9 september 2019 Op 5-9-2019 om 17:57 zei Steels: Eindelijk eens Chernobyl kunnen uitkijken, hakt er toch stevig in! Zelfde hier. Fantastische serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Nu maar eens aan True Detective season 2 begonnen, 2 afleveringen ver en ok, het haalt het geniale niveau van seizoen 1 niet, maar het is toch boeiend vind ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Begonnen met Lucifer. Inmiddels halverwege seizoen 2 maar opnieuw begonnen omdat vriendin ook wil kijken. Prima serie vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 Op 13-9-2019 om 13:14 zei komodo25: Begonnen met Lucifer. Inmiddels halverwege seizoen 2 maar opnieuw begonnen omdat vriendin ook wil kijken. Prima serie vind ik Leuke serie inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) Vis a Vis. Gaat geen aflevering voorbij waar iemand: vermoord, gemarteld, verwondt of erbij genaaid wordt Veel beter dan Orange Is The New Black. Even wat anders: Meer mensen die Disney+ al hebben? Ben zeer benieuwd naar die Star Wars serie. 14 september 2019 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 Net eerste 2 seizoenen van Casa de Papel gekeken. Zeer spannend en vermakelijk, vind wel dat als je er kritisch naar kijkt wel veel momenten zijn die niet heel logisch en geloofwaardig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 Ik ben nu bezig met Ballers seizoen vijf aflevering 3. Wel een lekkere weg kijk serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Op 14-9-2019 om 14:52 zei sennid: Even wat anders: Meer mensen die Disney+ al hebben? Ben zeer benieuwd naar die Star Wars serie. Start pas in november toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Op 14-9-2019 om 15:15 zei Chiemel: Net eerste 2 seizoenen van Casa de Papel gekeken. Zeer spannend en vermakelijk, vind wel dat als je er kritisch naar kijkt wel veel momenten zijn die niet heel logisch en geloofwaardig zijn. Hmm begin seizoen 3 belooft wat betreft mijn kritische noot niet veel verbetering, wordt volgens mij een hoog Prison Break vervolgseizoen gehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 september 2019 Share Geplaatst 18 september 2019 Op 23-8-2019 om 16:12 zei ivago: Aanrader: The Boys Geeft m.i. een veel realistischer beeld van hoe de wereld eruit zou zien als er echt superhelden bestonden. Lekker rauw, gewelddadig en bij momenten hilarisch. Zeker kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) Kijkt hier iemand ook The Ranch? Ik vind het wel een goede serie. Ashton Kutcher speelt de hoofdrol en ook nog andere acteurs spelen een (bij)rol, wel geinig. DIt seizoen wel een leuke verwijzing daarnaar. Colt Bennett (gespeeld door Ashton Kutcher) zegt: “Let's just say your assistant's a fan of Michael Kelso, who she thinks I look like.” @Gert 19 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) Hahaha goede grap/verwijzing. Dat is toch ook met Hyde die serie. Heb dat een aflevering gezien een tijd geleden. Ik meen op aanraden van jou toen ook. Kon me niet direct vatten. Meer vanwege het cowboy gebeuren wat niet direct mijn ding is. 19 september 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Hyde is er inmiddels al uitgeschreven vanwege een MeToo schandaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Ow echt heeft Danny losse handjes ja? Ff goolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Toevallig aan begonnen een paar dagen geleden, nadat ik Brooklyn 99 erdoorheen heb gejaagd. Aan beide series een paar jaar geleden begonnen maar vond het toen niks. Brooklyn 99 is briljant, The Ranch is tot nu toe wel vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Hier gister Elite S2 afgekeken. Erg goed weer, al was het einde niet helemaal zoals gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Je hoopte zeker op een happy end? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 8 uur geleden zei Gert: Je hoopte zeker op een happy end? Nou, speelt wel een geil wijf in moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei 007mark: Nou, speelt wel een geil wijf in moet ik zeggen. Die Maria Pedraza die ook in La Case de Papel speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Chiemel: Die Maria Pedraza die ook in La Case de Papel speelt? Die zit niet in seizoen 2 meer. Ester Expósito. Veel plezier vanavond. 20 september 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 En nu How To Sell Drugs Online gekeken, Duitse serie. Slechts 6 afleveringen van een halfuurtje, dus kijkt lekker weg. Heeft veel gemeen met The End of The Fucking World en Sex Education eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Wat doet Neymar in Case de Papel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Peseta's pakken als ik de synopsis een beetje goed heb gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 Laatste aflevering van seizoen 3 is wel vet, moeten nog twee seizoen komen heb ik gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten