007mark Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 3 uur geleden zei bril_idioot: Heb je The Office UK gezien? Ik kan me namelijk voorstellen dat je David Brent: Life on the Road beter waardeert daarna. Nee, niet gezien. Snapte inderdaad al dat het een vervolg was huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 'This Country' afgekeken, heerlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin: Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 4 uur geleden zei bril_idioot: Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held. Blijft bizar hoe ze het toch steeds weer overtreffen hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Ja, echt ongekend dat je inmiddels decennialang op dit niveau kunt presteren als team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Als 1 van de laatste op aarde begonnen aan Homeland. Al in 2e seizoen nu, maar vind het goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Op 29-3-2019 om 10:30 zei 007mark: Nee, niet gezien. Snapte inderdaad al dat het een vervolg was huhu. Eigenlijk wel verplicht materiaal hoor (en zeker een aanrader). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Op 14-4-2019 om 22:07 zei 007mark: Als 1 van de laatste op aarde begonnen aan Homeland. Al in 2e seizoen nu, maar vind het goed hoor. Wordt straks minder (blijft wel vermakelijk). Blijven volhouden, het meest recente seizoen is weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin: Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. Ik vind het zo bijzonder dat je inmiddels tig natuur docu's gezien hebt in de laatste jaren.. En dan zit je hier naar te kijken en dan nog steeds valt je bek open van de idiote dingen die je ziet en de bizarre dingen die dieren toch kunnen doen... bizar! Daarnaast begin gemaakt aan Black Summer op Netflix. Soort 28 Days later/World War Z achtig met hondsdolle zombies. Op zich gaaf, alleen de manier hoe ze de afleveringen presenteren irriteert een beetje. Een aflevering duurt 35-40 min en die delen ze op in korte hoofdstukken met een titel. Beetje overbodig. Maar verder wel interessant om het seizoen af te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei 2019 Share Geplaatst 5 mei 2019 Aangezien vriendin meeste series die ik wil kijken niets vind nu maar samen begonnen aan sex education. Prima wegkijk serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Gister is de eerste aflevering van seizoen 6 online gekomen op Netflix. Net gekeken, ben benieuwd naar de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 36 minuten geleden zei 007mark: Gister is de eerste aflevering van seizoen 6 online gekomen op Netflix. Net gekeken, ben benieuwd naar de rest van het seizoen. Van? Homeland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 11 minuten geleden zei Lazy: Van? Homeland? Ho, wel handig om te vermelden haha. The 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Nog nooit gezien. Is het wat? zelf kwam ik er gisteren achter dat ik nog een half seizoen van vikings niets gezien heb ? kortom; wat te doen dit weekend als de vrouw op vrijgezellenfeest is met vriendinnen ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 The 100 is wel een goede serie al vond ik seizoen 5 erg langdradig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 20 uur geleden zei Isco22: The 100 is wel een goede serie al vond ik seizoen 5 erg langdradig Inderdaad. Vind het verder ook een sterke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Op 20-3-2019 om 09:53 zei Hwb: Gisteren eerste aflevering van Killing Eve gezien. Bevalt erg goed. Rest van seizoen 1 is ook prima te doen. Leuke, verrassend lichte serie over een soort huurmoordenaar en de politieagente die op haar jaagt. Oh, en die moordenares is fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 19 uur geleden zei Jespresso: Inderdaad. Vind het verder ook een sterke serie. Wel jammer dat er elke week maar 1 aflevering op komt. Moet je toch telkens weer wachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Mad Men afgerond gisteren. Zeer goed einde, van een fantastische serie. Laatste afleveringen waren wel echte emotionele rollercoasters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Op 20-5-2019 om 18:05 zei Justin: Mad Men afgerond gisteren. Zeer goed einde, van een fantastische serie. Laatste afleveringen waren wel echte emotionele rollercoasters. Ben aan seizoen 5 begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 (bewerkt) Nu bezig met laatste seizoen Prison Break. Daarna nog een hele reeks andere 'laatste seizoenen' kijken: Luther, Narcos, Homeland, Sinner, The Fall,... Die lijstjes worden alleen maar langer.. 22 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 The Fall Kenner hoor Chiemel. Luther heb ik alleen seizoen 1 van gezien, nog flink wat in te halen. Maar ok, daar heb ik nu ook tijd voor omdat het voetbal gestopt is. Deze week bv. eindelijk seizoen twee van Derry Girls gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Begonnen aan Undercover .. op zich valt dat niet tegen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Ik kijk dat uit principe niet. Kan die man van de jumbo niet serieus nemen. Gisteren Fargo afgerond. Seizoen 3 was een stuk minder dan de eerste twee maar nog steeds enorm goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten