Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei bril_idioot:

Heb je The Office UK gezien? Ik kan me namelijk voorstellen dat je David Brent: Life on the Road beter waardeert daarna.

Nee, niet gezien. Snapte inderdaad al dat het een vervolg was huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin:

Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. _O_ 

Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bril_idioot:

Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held.

Blijft bizar hoe ze het toch steeds weer overtreffen hé. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2019 om 22:07 zei 007mark:

Als 1 van de laatste op aarde begonnen aan Homeland. Al in 2e seizoen nu, maar vind het goed hoor.

Wordt straks minder (blijft wel vermakelijk). Blijven volhouden, het meest recente seizoen is weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin:

Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. _O_ 

Ik vind het zo bijzonder dat je inmiddels tig natuur docu's gezien hebt in de laatste jaren..  En dan zit je hier naar te kijken en dan nog steeds valt je bek open van de idiote dingen die je ziet en de bizarre dingen die dieren toch kunnen doen... bizar!

Daarnaast begin gemaakt aan Black Summer op Netflix. Soort 28 Days later/World War Z achtig met hondsdolle zombies. Op zich gaaf, alleen de manier hoe ze de afleveringen presenteren irriteert een beetje. Een aflevering duurt 35-40 min en die delen ze op in korte hoofdstukken met een titel. Beetje overbodig. Maar verder wel interessant om het seizoen af te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog nooit gezien. Is het wat?

zelf kwam ik er gisteren achter dat ik nog een half seizoen van vikings niets gezien heb ?

kortom; wat te doen dit weekend als de vrouw op vrijgezellenfeest is met vriendinnen ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-3-2019 om 09:53 zei Hwb:

Gisteren eerste aflevering van Killing Eve gezien. Bevalt erg goed.

Rest van seizoen 1 is ook prima te doen. Leuke, verrassend lichte serie over een soort huurmoordenaar en de politieagente die op haar jaagt. Oh, en die moordenares is fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2019 om 18:05 zei Justin:

Mad Men afgerond gisteren. Zeer goed einde, van een fantastische serie. Laatste afleveringen waren wel echte emotionele rollercoasters. 

Ben aan seizoen 5 begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu bezig met laatste seizoen Prison Break. Daarna nog een hele reeks andere 'laatste seizoenen' kijken: Luther, Narcos, Homeland, Sinner, The Fall,... 

Die lijstjes worden alleen maar langer.. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites