Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Prison Break.. krijg altijd de slappe lach als mensen dat beste serie ooit noemen en dat met dood serieus gezicht zeggen.. Seizoen 1 was zeker een 8-9 waard maar seizoen 2 vond ik na 2 afleveringen al helemaal niks meer. Kan ook niet begrijpen dat mensen vrijwillig nog de martelingen van seizoen, 3,4 ,5 etc willen doorstaan... Om nog maar te zwijgen om vervolgens weer terug de gevangenis in te gaan :-D:cab:

Nostalgie. Voor de meesten onder ons was Prison Break één van de eerste series (na Pokémon ;c) die goed bekeken werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prison Break.. krijg altijd de slappe lach als mensen dat beste serie ooit noemen en dat met dood serieus gezicht zeggen.. Seizoen 1 was zeker een 8-9 waard maar seizoen 2 vond ik na 2 afleveringen al helemaal niks meer. Kan ook niet begrijpen dat mensen vrijwillig nog de martelingen van seizoen, 3,4 ,5 etc willen doorstaan... Om nog maar te zwijgen om vervolgens weer terug de gevangenis in te gaan :-D:cab:

Heb je seizoen 3 wel gezien, of ga je mee met de hype van 'Prison Break is kut na seizoen 1"? Seizoen 3 is namelijk gewoon weer tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 3 was juist het minste van de hele reeks imo. Matige kopie van seizoen 1.

Seizoen 1 was dan weer een van de spannendste seizoenen die ik tot dusver gezien heb, zelden zo op het puntje van m'n stoel gezeten :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je seizoen 3 wel gezien, of ga je mee met de hype van 'Prison Break is kut na seizoen 1"? Seizoen 3 is namelijk gewoon weer tof.

Als je tussen regels door had gelezen had je begrepen dat ik begin seizoen 2 al ben gestopt met kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent gestopt in het begin van seizoen 2 maar je noemt seizoen 3, 4 & 5 (wat nog niet eens uit is) een marteling? Beetje krom vind je ook niet?

Nee. Ik heb niet actief gekeken maar heb vaak genoeg stukjes tot groot ongenoegen voorbij zien komen op TV. En voor seizoen 2 zijn er geen recensies te vinden 3,4 en 5 wel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler dit? Zo ja, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je tussen regels door had gelezen had je begrepen dat ik begin seizoen 2 al ben gestopt met kijken ;)

Als je een dergelijke uitspraak doet / mening ergens over hebt, ga ik er uiteraard van uit dat je het gezien hebt.

Om dit kromt te noemen zoals [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];, vind ik dan nog zwak uitgedrukt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeur niet zo joh. Weet je hoe oud doe serie is? Zo kinderachtig om daar over te klagen omdat je 'ooit' van plan bent het te gaan kijken. Alsof je niet mag vertellen dat Jezus aan het kruis genageld wordt omdat je ooit de Bijbel nog eens wilt lezen. En dan nog maakt her niets uit, want het gaat toch over de reis en niet de bestemming om maar in filosofische termen te spreken.

Maar ok, misschien bekijk ik het te veel vanuit mijn eigen perspectief. Want zeker bij films wil ik van tevoren al goed weten waar het over gaat. Verhaal is wat mij betreft ondergeschikt aan de manier waarop het zich afspeelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteravond heel seizoen 5 van Entourage zitten kijken, wat een geweldige serie is het toch ook. :love:

Topserie inderdaad. Echt zo een serie waar je je altijd heerlijk mee vermaakt. Californication al gezien? Beetje hetzelfde eigenlijk. Vind die nog beter/leuker eigenlijk dan Entourage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeur niet zo joh. Weet je hoe oud doe serie is? Zo kinderachtig om daar over te klagen omdat je 'ooit' van plan bent het te gaan kijken. Alsof je niet mag vertellen dat Jezus aan het kruis genageld wordt omdat je ooit de Bijbel nog eens wilt lezen. En dan nog maakt her niets uit, want het gaat toch over de reis en niet de bestemming om maar in filosofische termen te spreken.

Maar ok, misschien bekijk ik het te veel vanuit mijn eigen perspectief. Want zeker bij films wil ik van tevoren al goed weten waar het over gaat. Verhaal is wat mij betreft ondergeschikt aan de manier waarop het zich afspeelt.

Wat is dit voor een drogreden? Dus oude series mogen zomaar gespoild worden volgens jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topserie inderdaad. Echt zo een serie waar je je altijd heerlijk mee vermaakt. Californication al gezien? Beetje hetzelfde eigenlijk. Vind die nog beter/leuker eigenlijk dan Entourage.

Ben nog redelijk nieuw met series, heb er nog niet zoveel gezien haha, maar zal Californication zeker in overweging nemen als ik hier mee klaar ben, thanks. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites