Kyrill Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 18 uur geleden zei Arezo: Je zoon dan. Niet Cobra Kai. 17 uur geleden zei bas huijsmans: @cobra@kai8v Maar hebben jullie ook nog tv-serie's gezien en wil je daar wat over vertellen? Ik ben beetje schijt moe aan het worden, elk topic overal gekaapt wordt, om maar schijt lollige, flauwe en stomme grapjes te maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 10 minuten geleden zei Kyrill: Maar hebben jullie ook nog tv-serie's gezien en wil je daar wat over vertellen? Ik ben beetje schijt moe aan het worden, elk topic overal gekaapt wordt, om maar schijt lollige, flauwe en stomme grapjes te maken... Het spijt me. Ik zal er voor zorgen dat het niet weer voorkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november @StOM. @Grappig, wat vinden jullie ervan? Oké, ik heb wel series gekeken met vriendinlief. Veel meer doe je toch niet als ouders, hehe. Baby Reindeer: moest er toch eens aan geloven. Ongemakkelijke scènes, ik houd ervan. Wednesday: opnieuw gekeken. Eigenlijk nog leuker dan de eerste keer. The perfect couple: Ontiegelijk saai, alleen Nicole Kidman is leuk om naar te kijken. How to get away with murder: het kijkt lekker weg en daar is alles mee gezegd. Heb nog nooit zo gehoopt dat een personage/acteur vermoord zou worden in een serie. Gelukkig kwam dat uit. Helaas kwam hij nog weer vaak terug in flashbacks. Elk seizoen werd het minder. The last kingdom: onlangs mee begonnen en ondertussen in het begin van seizoen 3. Beste van het rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 2 uur geleden zei Kyrill: Maar hebben jullie ook nog tv-serie's gezien en wil je daar wat over vertellen? Ik ben beetje schijt moe aan het worden, elk topic overal gekaapt wordt, om maar schijt lollige, flauwe en stomme grapjes te maken... Het zonnetje in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 2 uur geleden zei Kyrill: Ik ben beetje schijt moe aan het worden, elk topic overal gekaapt wordt, om maar schijt lollige, flauwe en stomme grapjes te maken... Aldus de persoon die al dagenlang inactieve leden loopt te feliciteren. Haha. Ironisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november (bewerkt) [Bewerkt Lenstra: blabla] Net Tulsa King Seizoen 2 episode 1 gezien,erg tof en grappig. Leuke nieuws personages erbij oa "Big Foot" 21 november bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk. Ik kijk The Office dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Heb deze week ook weer wat episodes uit seizoen 2 en 3 van The Office gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Game of Thrones voor de tweede keer aan het kijken. Ook al weet ik dat het einde ruk. Die eerste seizoenen zijn zó ontzettend goed. LoTR, House of Dragons verdwijnen echt in het niets vergeleken met dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Hier momenteel bezig aan Veep. Het is een satirische show over de Amerikaanse politiek waarbij vooral de bijrollen erg goed zijn. Ondanks dat Julia Louis-Dreyfus diverse Emmy's heeft gewonnen voor haar hoofdrol vind ik haar personage maar matig geslaagd. Desondanks best vermakelijk allemaal. Heb seizoen 1-3 er nu op zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Gisteren begonnen aan Alone op Videoland. Programma waarin 8 deelnemers gedropt worden in de Noorse wilderis en moeten overleven. Pakt mij wel, ik denk omdat ik dat zelf ook altijd wel tof zou vinden om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november The Diplomat S1 en S2 afgekeken. Prima serietje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Ik ben begonnen aan het derde seizoen van From. Blijft met een dubbel gevoel. Het is best spannend en beklijvend allemaal maar er wordt zo weinig duidelijker. Er gaat voor een kentering moeten gezorgd worden anders gaat het wat repetitief en slepend worden. Nog iemand die deze serie kent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Op 20-11-2024 om 14:27 zei Keeza: Eerste aflevering van Dune: Prophecy gezien inmiddels en moet zeggen dat die hele Dune vibe me weer te pakken heeft, net zoals bij de films toen. Dat wordt toch binnenkort aan die boeken beginnen denk ik. Ik ben er net mee begonnen en de eerste indruk is niet zo dramatisch als wat ik vreesde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Op 29-11-2024 om 18:04 zei ivago: Ik ben begonnen aan het derde seizoen van From. Blijft met een dubbel gevoel. Het is best spannend en beklijvend allemaal maar er wordt zo weinig duidelijker. Er gaat voor een kentering moeten gezorgd worden anders gaat het wat repetitief en slepend worden. Nog iemand die deze serie kent? Inmiddels seizoen 3 helemaal af gekeken. Mooie cliffhanger, gaat even duren voor S4 komt. Maar ik vond hem echt wel interessant. Ook enigszins repetitief, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Op 1-12-2024 om 21:13 zei Wolf_pd: Ik ben er net mee begonnen en de eerste indruk is niet zo dramatisch als wat ik vreesde. Aflevering drie afgevinkt inmiddels. Zowel de aflevering als de decembermaand wederom, direct na de aflevering. Ze bouwen wel iets op richting een knallend eind heb ik de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Op 2-12-2024 om 11:49 zei 007mark: Inmiddels seizoen 3 helemaal af gekeken. Mooie cliffhanger, gaat even duren voor S4 komt. Maar ik vond hem echt wel interessant. Ook enigszins repetitief, dat wel. Ondertussen ook uit gekeken en idd geslaagde cliffhanger. Er kwam ook hier en daar al wat duidelijkheid, of op zijn minst tippen van de sluier. Er mag wat mij betreft zeker een vierde seizoen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten