Djurovski Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Alive in Borderlands Op zich best leuk. Beetje Squid Game achtig. Maar dan in Japan. Vond wel dat seizoen 2 vrij snel werd afgeraffeld Wel benieuwd naar seizoen 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Op 25-2-2024 om 22:12 zei La Pulga: Ik krijg de laatste tijd te vaak een melding dat ik op iemand anders zijn account zit, wat feitelijk gezien ook waar is. Hoe fix ik dit? Zeggen ze ermee moeten stoppe, en raadt ze aan Primevideo of HBO Max te nemen. Die hebben wel kwaliteit series en films, Netflix amper. Graag gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Expeditie Gooris seizoen 3. Wat een geweldige serie is dit. @Elsjorro1990 jij volgt dit toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei delichris: Expeditie Gooris seizoen 3. Wat een geweldige serie is dit. @Elsjorro1990 jij volgt dit toch ook? Ja man. Ooit aan begonnen wegens jeugdsentiment. De pfaffs kijken we 1 keer in de zoveel tijd van begin tot eind. En deze serie is net zo leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Ja man. Ooit aan begonnen wegens jeugdsentiment. De pfaffs kijken we 1 keer in de zoveel tijd van begin tot eind. En deze serie is net zo leuk. Waar staan de Pfaffs op dan? Ooit wel gezien, maar dat is wel heel lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 uur geleden zei delichris: Waar staan de Pfaffs op dan? Ooit wel gezien, maar dat is wel heel lang geleden. VTM. Daar moet je even een foefje voor doen, want die app doet het niet in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 25 minuten geleden zei Elsjorro1990: VTM. Daar moet je even een foefje voor doen, want die app doet het niet in Nederland. Jammer. Ik kom er net achter dat Miami Vice op Prime staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Geen topic voor LOTR? Films en serie? Seizoen 2 komt! Toch enorm veel zin in.. https://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a41063464/rings-of-power-season-2-release-date-cast/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Op 21-2-2024 om 18:46 zei ElPrincipito: Mannen, willen jullie de meid blij maken? One Day romantische mini serie met humor over een jeugdliefde. Ook ontroerend, echt een aanrader. Zelfs wat traantjes gelaten! 8/10 Ik heb One Day de afgelopen dagen zitten kijken en kan me wel vinden in de positieve kritieken. Ik miste bepaalde hoekstenen in het verhaal wel in deze verfilming (te denken aan bruiloften etc.), maar al met al werkte deze veertiendelige opzet ook gewoon. Verder was het ook leuk om enkele verfrissende doch talentvolle nieuwe acteurs te leren kennen. Normal People is een serie die qua idee heel erg op One Day lijkt, maar die is wel echt tot in perfectie uitgevoerd. Daarbij vergeleken steekt One Day een beetje schril af, maar het is nog steeds een 7.5/10 wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Shôgun op Disney+ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Hebben mensen gisteren de eerste aflevering van De Joodse Raad van de EO gezien? Ik heb hem net teruggekeken en ben echt onder de indruk. Het was pas aflevering 1, maar het oogt op veel punten on-Nederlands goed. Pierre Bokma en Claire Bender spelen allebei hoofdrollen in deze dramaserie en doen dat met verve. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar kan iedereen aanraden dit te gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart From Scratch gezien vorige week. Een van de mooiste series die ik ooit gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) Reacher S1 Tof, grappig, leuk en spannend!! 8/10 Reacher S2 Nog beter, toffer en spannender. "You don't mess with the special investigators" Alan Ritchson is geweldig als Reacher. 9/10 12 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 4 uur geleden zei Kyrill: Reacher S1 Tof, grappig, leuk en spannend!! 8/10 Reacher S2 Nog beter, toffer en spannender. "You don't mess with the special investigators" Alan Ritchson is geweldig als Reacher. 9/10 Was al fan van hem in Blue Mountain State. Maar de filmpjes die ik vaak voorbij zie komen van Reacher zijn ook wel nice. Gelukkig is er nu ook nog een nieuw seizoen van BMS in de maak met dezelfde cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 56 minuten geleden zei Bogatyr: Was al fan van hem in Blue Mountain State. Maar de filmpjes die ik vaak voorbij zie komen van Reacher zijn ook wel nice. Gelukkig is er nu ook nog een nieuw seizoen van BMS in de maak met dezelfde cast. Doordat hij in BMS speelt, kan ik hem dus in andere series/films niet serieus nemen. Dat er een nieuw seizoen van BMS aankomt, heb ik ook positief ontvangen. Geweldige serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Doordat hij in BMS speelt, kan ik hem dus in andere series/films niet serieus nemen. Hij speelt zijn rol in Reacher zo goed eerlijk gezegd.. maar toch moet je altijd terugdenken aan Thad van BMS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart @Beppu hoever ben jij inmiddels met Invincible? Ik heb nu tot en met episode 6 van seizoen 2 gezien, vind het gruwelijk tof, vet en briljant. Oh pro-tip(ik zelf ook veels te laat achter kwam) nadat credits in beeld komen bij de epsiode, heb je vaak nog extra scene van 5-8 minuten lang, en soms zelfs langer. Ik vind Steven Yeun, J.K Simmons en Walton Goggings echt heel goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 7 uur geleden zei Kyrill: @Beppu hoever ben jij inmiddels met Invincible? Ik heb nu tot en met episode 6 van seizoen 2 gezien, vind het gruwelijk tof, vet en briljant. Oh pro-tip(ik zelf ook veels te laat achter kwam) nadat credits in beeld komen bij de epsiode, heb je vaak nog extra scene van 5-8 minuten lang, en soms zelfs langer. Ik vind Steven Yeun, J.K Simmons en Walton Goggings echt heel goed doen. Moet nog beginnen met het tweede deel van S2. Wacht even tot het seizoen voorbij is. Elke keer een week wachten op een nieuwe ep vind ik niks. Las wel dat het weer erg tof Is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 3 uur geleden zei Beppu: Moet nog beginnen met het tweede deel van S2. Wacht even tot het seizoen voorbij is. Elke keer een week wachten op een nieuwe ep vind ik niks. Las wel dat het weer erg tof Is! Ja is heel tof. En hoeft nog maar 13 daagjes te wachten, vliegt zo voorbij 🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Op 11-3-2024 om 21:35 zei Urbeto: Hebben mensen gisteren de eerste aflevering van De Joodse Raad van de EO gezien? Ik heb hem net teruggekeken en ben echt onder de indruk. Het was pas aflevering 1, maar het oogt op veel punten on-Nederlands goed. Pierre Bokma en Claire Bender spelen allebei hoofdrollen in deze dramaserie en doen dat met verve. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar kan iedereen aanraden dit te gaan zien. Staat op mijn kijklijst. Ik lees er veel goede verhalen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Monster Hunter (2020):Een game verfilming en Paul W.S. Anderson (regisseur) die zijn vrouw Milla Jovovich de hoofdrol gunt in zijn film. De twee zekerheden die je kon verwachten. Bij de Resident Evil-reeks werkte dit goed, maar deze film valt toch echt tegen. Het eind hint op een vervolg, maar of die komt..... West-Side Story (2021): Weer een remake van het origineel, maar het blijft een prima musicalfilm. Area 51: Zonde van de tijd. Meer heb ik niet te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Begonnen 3 body problem. Stond in top 10 meest populaire dingen in Nederland op dit moment. Had er nog niks over gehoord, maar het begin is boeiend in in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Geen topic voor B en B vol liefde? Shame on you! Nu begonnen aan de Belgische variant. B en B zoekt lief. Heerlijk weer, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Op 26-3-2024 om 20:24 zei ElPrincipito: Geen topic voor B en B vol liefde? Shame on you! Nu begonnen aan de Belgische variant. B en B zoekt lief. Heerlijk weer, genieten. Hier gewoon volle bak MAFS meegekeken met de vrouw. Het blijft toch ook erg bijzonder experiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Op 11-3-2024 om 21:35 zei Urbeto: Hebben mensen gisteren de eerste aflevering van De Joodse Raad van de EO gezien? Ik heb hem net teruggekeken en ben echt onder de indruk. Het was pas aflevering 1, maar het oogt op veel punten on-Nederlands goed. Pierre Bokma en Claire Bender spelen allebei hoofdrollen in deze dramaserie en doen dat met verve. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar kan iedereen aanraden dit te gaan zien. Vanavond de 5 afleveringen gekeken, poeh ijzersterke serie zeg. De keuzes die gemaakt ‘moesten’ worden, de heldhaftige daden die verricht zijn om mensen te redden. Normaal gesproken nooit zo fan van Nederlandse makelij maar deze is aan te raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten