Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 25-2-2024 om 22:12 zei La Pulga:

Ik krijg de laatste tijd te vaak een melding dat ik op iemand anders zijn account zit, wat feitelijk gezien ook waar is. Hoe fix ik dit?

Zeggen ze ermee moeten stoppe, en raadt ze aan Primevideo of HBO Max te nemen. Die hebben wel kwaliteit series en films, Netflix amper. Graag gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ja man. Ooit aan begonnen wegens jeugdsentiment. De pfaffs kijken we 1 keer in de zoveel tijd van begin tot eind. En deze serie is net zo leuk. 

Waar staan de Pfaffs op dan? Ooit wel gezien, maar dat is wel heel lang geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-2-2024 om 18:46 zei ElPrincipito:

Mannen, willen jullie de meid blij maken? One Day romantische mini serie met humor over een jeugdliefde. Ook ontroerend, echt een aanrader. Zelfs wat traantjes gelaten! 8/10

Ik heb One Day de afgelopen dagen zitten kijken en kan me wel vinden in de positieve kritieken. Ik miste bepaalde hoekstenen in het verhaal wel in deze verfilming (te denken aan bruiloften etc.), maar al met al werkte deze veertiendelige opzet ook gewoon. Verder was het ook leuk om enkele verfrissende doch talentvolle nieuwe acteurs te leren kennen. 

Normal People is een serie die qua idee heel erg op One Day lijkt, maar die is wel echt tot in perfectie uitgevoerd. Daarbij vergeleken steekt One Day een beetje schril af, maar het is nog steeds een 7.5/10 wat mij betreft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben mensen gisteren de eerste aflevering van De Joodse Raad van de EO gezien? Ik heb hem net teruggekeken en ben echt onder de indruk. Het was pas aflevering 1, maar het oogt op veel punten on-Nederlands goed. Pierre Bokma en Claire Bender spelen allebei hoofdrollen in deze dramaserie en doen dat met verve. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar kan iedereen aanraden dit te gaan zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher S1

Tof, grappig, leuk en spannend!! 

8/10

Reacher S2

Nog beter, toffer en spannender. "You don't mess with the special investigators" Alan Ritchson is geweldig als Reacher. 

9/10

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Reacher S1

Tof, grappig, leuk en spannend!! 

8/10

Reacher S2

Nog beter, toffer en spannender. "You don't mess with the special investigators" Alan Ritchson is geweldig als Reacher. 

9/10

Was al fan van hem in Blue Mountain State. Maar de filmpjes die ik vaak voorbij zie komen van Reacher zijn ook wel nice.

Gelukkig is er nu ook nog een nieuw seizoen van BMS in de maak met dezelfde cast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Bogatyr:

Was al fan van hem in Blue Mountain State. Maar de filmpjes die ik vaak voorbij zie komen van Reacher zijn ook wel nice.

Gelukkig is er nu ook nog een nieuw seizoen van BMS in de maak met dezelfde cast.

Doordat hij in BMS speelt, kan ik hem dus in andere series/films niet serieus nemen.

Dat er een nieuw seizoen van BMS aankomt, heb ik ook positief ontvangen. Geweldige serie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Doordat hij in BMS speelt, kan ik hem dus in andere series/films niet serieus nemen.

Hij speelt zijn rol in Reacher zo goed eerlijk gezegd.. maar toch moet je altijd terugdenken aan Thad van BMS :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Beppu hoever ben jij inmiddels met Invincible?  Ik heb nu tot en met episode 6 van seizoen 2 gezien, vind het gruwelijk tof, vet en briljant. Oh pro-tip(ik zelf ook veels te laat achter kwam) nadat credits in beeld komen bij de epsiode, heb je vaak nog extra scene van 5-8 minuten lang, en soms zelfs langer. Ik vind Steven Yeun, J.K Simmons en Walton Goggings echt heel goed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

@Beppu hoever ben jij inmiddels met Invincible?  Ik heb nu tot en met episode 6 van seizoen 2 gezien, vind het gruwelijk tof, vet en briljant. Oh pro-tip(ik zelf ook veels te laat achter kwam) nadat credits in beeld komen bij de epsiode, heb je vaak nog extra scene van 5-8 minuten lang, en soms zelfs langer. Ik vind Steven Yeun, J.K Simmons en Walton Goggings echt heel goed doen.

Moet nog beginnen met het tweede deel van S2. Wacht even tot het seizoen voorbij is. Elke keer een week wachten op een nieuwe ep vind ik niks. Las wel dat het weer erg tof Is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Moet nog beginnen met het tweede deel van S2. Wacht even tot het seizoen voorbij is. Elke keer een week wachten op een nieuwe ep vind ik niks. Las wel dat het weer erg tof Is!

Ja is heel tof. En hoeft nog maar 13 daagjes te wachten, vliegt zo voorbij 🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2024 om 21:35 zei Urbeto:

Hebben mensen gisteren de eerste aflevering van De Joodse Raad van de EO gezien? Ik heb hem net teruggekeken en ben echt onder de indruk. Het was pas aflevering 1, maar het oogt op veel punten on-Nederlands goed. Pierre Bokma en Claire Bender spelen allebei hoofdrollen in deze dramaserie en doen dat met verve. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar kan iedereen aanraden dit te gaan zien. 

Staat op mijn kijklijst. Ik lees er veel goede verhalen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monster Hunter (2020):Een game verfilming en Paul W.S. Anderson (regisseur) die zijn vrouw Milla Jovovich de hoofdrol gunt in zijn film. De twee zekerheden die je kon verwachten. Bij de Resident Evil-reeks werkte dit goed, maar deze film valt toch echt tegen. Het eind hint op een vervolg, maar of die komt.....

West-Side Story (2021): Weer een remake van het origineel, maar het blijft een prima musicalfilm. 

Area 51: Zonde van de tijd. Meer heb ik niet  te zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-3-2024 om 20:24 zei ElPrincipito:

Geen topic voor B en B vol liefde? Shame on you! 

Nu begonnen aan de Belgische variant. B en B zoekt lief. Heerlijk weer, genieten. 

Hier gewoon volle bak MAFS meegekeken met de vrouw. Het blijft toch ook erg bijzonder experiment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2024 om 21:35 zei Urbeto:

Vanavond de 5 afleveringen gekeken, poeh ijzersterke serie zeg. De keuzes die gemaakt ‘moesten’ worden, de heldhaftige daden die verricht zijn om mensen te redden. Normaal gesproken nooit zo fan van Nederlandse makelij maar deze is aan te raden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites