ElMarcos Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: In dat opzicht kan het juist dan alleen maar weer meevallen, als de verwachting er al is dat het tegenvalt Dat is nog eens creatief omdenken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Zojuist de laatste aflevering Moon Knight gezien. Voor iemand die ooit op de zolder bij zijn oom de strip van Moon Knight heeft gevonden en gelezen, voelt dit zo compleet en zo perfect aan. Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Hawkeye afgekeken leuke serie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... Geweldige en zeer goede series:. Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. +Uitstekend verhaal en acteerwerk +Mike +Kartel en Gustavo Fringe +Howard Hamlin +Kim +Verhaal (niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) -Slow burner -Neemt hele lange opbouw -Aaron Paul en Bryan Cranston ga je niet zien. Carnivale Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. +Erg grappig bij vlagen +Veel actie en avontuur +Personages +Toffe badguys -Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. -Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. Redelijke goede series :.... Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. Vermakelijk en best leuk :.... Parks and Recreation The Wilds Wanda Vision Tokyo Vice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 (bewerkt) Better Call Saul Misschien ook eens kijken, ook al vind ik spin-offs nooit zo interessant. Nieuwe Stranger Things en Peaky Blinders staan ook om de hoek . Eerst verder met Love, Death & Robots. Even iets anders. 16 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Ik ben nu bezig met Gangs of London. Wel een mooie serie over verschillende soorten bendes in London. Het draait voornamelijk om de familie Wallace. Deze serie is op Viaplay te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Op 14-5-2022 om 16:04 zei Kyrill: Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... Geweldige en zeer goede series:. Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. +Uitstekend verhaal en acteerwerk +Mike +Kartel en Gustavo Fringe +Howard Hamlin +Kim +Verhaal (niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) -Slow burner -Neemt hele lange opbouw -Aaron Paul en Bryan Cranston ga je niet zien. Carnivale Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. +Erg grappig bij vlagen +Veel actie en avontuur +Personages +Toffe badguys -Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. -Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. Redelijke goede series :.... Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. Vermakelijk en best leuk :.... Parks and Recreation The Wilds Wanda Vision Tokyo Vice Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 5 uur geleden zei Arezo: Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg. Ziggo on Demand op werk. Kost verder niks als je Ziggo hebt. @delichris waarschuw me wanneer seizoen 2 uit is aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 12 uur geleden zei Kyrill: Ziggo on Demand op werk. Kost verder niks als je Ziggo hebt. @delichris waarschuw me wanneer seizoen 2 uit is aub Ergens in 2022 lees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Ozark afgekeken. 9,5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 ELITE S5 afgelopen week gekeken. Niet een superserie ofzo, maar kijkt aardig weg. Nu wachten tot vrijdag voor Stranger Things Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Ergens vannacht begonnen met the 100 Inmiddels bijna 2 seizoenen verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 De aflopen paar maanden seizoen 1 t/m 10 van The Walking Dead gekeken. Af en toe een flinke bevalling, maar al met al wel lekker weggekeken. Nu even wachten tot het volledige elfde seizoen online is en dan een maandje Disney+ nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Obi Wan Kenobi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Stranger Things is weer begonnen. Hoop voor de kijkers dat ze iets meer horror kunnen waarderen, als ik zo naar E1 kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Op 31-5-2022 om 23:58 zei Chiemel: Stranger Things is weer begonnen. Hoop voor de kijkers dat ze iets meer horror kunnen waarderen, als ik zo naar E1 kijk Zit dit na mijn avonddienst te kijken en soms kijken die katten van mij naar de andere kant van de kamer alsof er iets is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Op 31-5-2022 om 23:58 zei Chiemel: Stranger Things is weer begonnen. Hoop voor de kijkers dat ze iets meer horror kunnen waarderen, als ik zo naar E1 kijk Vind het een puik seizoen tot nu toe, het beste tot nu toe naar mijn idee. Zit nu bij E6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Ieder zijn ding, maar ik vind alleen maar minder geworden sinds seizoen 1. 2 voelde al overbodig, seizoen 3 helemaal Ik sla seizoen 4 lekker over. Wel onlangs seizoen 4 van Ozark afgekeken. 2e seizoenshelft was duidelijk minder dan 1e seizoenshelft. Vader van Wendy, Mel en Camila(gewoon in feite zelfde is als in Queen of the South, alleen dan broer van....) Ik ben niet zo enthousiast als Bolderbast en kom tot een 7.6 voor Ozark seizoen 4. Better Call Saul seizoen 6 tot dusver is halverwege. Helaas pas tot 11 juli wachten tot het weer verder gaat. Peaky Blinders seizoen 5 was best leuk, ik geef het een 7. Verder nog maar 3 episodes van Angel seizoen 5, en dan helemaal klaar. Wat een serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 S3 van The Boys is begonnen. Jongens, die openingsscene Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Afgelopen week seizoen 9 van The Blacklist afgerond. En seizoen 3 van Snowpiercer. The Blacklist is nog wel soort van vermakelijk ofzo. Maar eigenlijk wil ik nu gewoon weten wie Reddington nu echt is. De halve cast verdwijnt nu ook zo ongeveer. Dus het wordt wel echt tijd om het af te ronden. Snowpiercer viel tot aan de finale ook wel wat tegen. Voelde als allemaal filler episodes. Finale was wel oké, al vraag ik me wel af waar ze naar toe willen met het verhaal. Nu eindelijk Disney+ genomen en heerlijk Phase Four van MCU kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Ik ben nu Billy the Kid op Viaplay aan het kijken. Tot nu toe ziet het er goed uit. Het is van dezelfde maker als van Vikings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Op 12-6-2022 om 13:57 zei Michaelinho*: Afgelopen week seizoen 9 van The Blacklist afgerond. En seizoen 3 van Snowpiercer. The Blacklist is nog wel soort van vermakelijk ofzo. Maar eigenlijk wil ik nu gewoon weten wie Reddington nu echt is. De halve cast verdwijnt nu ook zo ongeveer. Dus het wordt wel echt tijd om het af te ronden. Snowpiercer viel tot aan de finale ook wel wat tegen. Voelde als allemaal filler episodes. Finale was wel oké, al vraag ik me wel af waar ze naar toe willen met het verhaal. Nu eindelijk Disney+ genomen en heerlijk Phase Four van MCU kijken. Waar is the blacklist te zien? Op tv aardig wat seizoenen gezien dus wel benieuwd naar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Waar is the blacklist te zien? Op tv aardig wat seizoenen gezien dus wel benieuwd naar Netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 7 minuten geleden zei FlyD: Netflix Daar gaat mn nachtrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 9 uur geleden zei Djurovski: Daar gaat mn nachtrust Videoland als je het allernieuwste seizoen wilt seizoen. Netflix loopt een seizoen achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten