Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... 

Geweldige en zeer goede series:.

Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. 

+Uitstekend verhaal en acteerwerk 

+Mike

+Kartel en Gustavo Fringe 

+Howard Hamlin 

+Kim

+Verhaal 

(niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) 

-Slow burner 

-Neemt hele lange opbouw 

-Aaron Paul en Bryan Cranston ga  je niet zien. 

Carnivale 

Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. 

Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. 

+Erg grappig bij vlagen 

+Veel actie en avontuur 

+Personages

+Toffe badguys

-Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. 

-Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. 

Redelijke goede series :.... 

Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. 

Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. 

Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. 

Vermakelijk en best leuk :.... 

Parks and Recreation 

The Wilds 

Wanda Vision 

Tokyo Vice 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Better Call Saul Misschien ook eens kijken, ook al vind ik spin-offs nooit zo interessant.

Nieuwe Stranger Things en Peaky Blinders staan ook om de hoek :). Eerst verder met Love, Death & Robots. Even iets anders. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-5-2022 om 16:04 zei Kyrill:

Ik stream en kijk nogal wat qua series. Geef even overzicht van laatstse tijd:... 

Geweldige en zeer goede series:.

Better Call Saul seizoen 6. Ook alle seizoenen hiervoor zijn echt heel tof en gaaf. Je moet geen "nieuwe" Breaking Bad verwachten. Is in verste verte niet, sommige vlakken vind ik het beter nog. 

+Uitstekend verhaal en acteerwerk 

+Mike

+Kartel en Gustavo Fringe 

+Howard Hamlin 

+Kim

+Verhaal 

(niet voor mij, andere minpunten zouden kunnen vinden) 

-Slow burner 

-Neemt hele lange opbouw 

-Aaron Paul en Bryan Cranston ga  je niet zien. 

Carnivale 

Staat op HBO Max. Twee seizoenen maar helaas. Ik vind het subliem iig. Geen minpunten voor mij. Ben Hawkins is geweldig, Clancy Brown is fantastisch als Brother Justin. Het is spannend, humor, drama en bovenal vaak erg horror en freaky like. Ik heb er enorm van genoten. 

Angel ben inmiddels bijna bij het einde van de serie (dat is seizoen 5). Erg goed, en tof. 

+Erg grappig bij vlagen 

+Veel actie en avontuur 

+Personages

+Toffe badguys

-Als je Buffy Vampire Slayer niet gezien heb, mis je wat dingen, kunnen ze onduidelijker zijn. 

-Je moet echt DVD kopen of scoren is nergens te downloaden of streamen. 

Redelijke goede series :.... 

Lost Kingdom bijna klaar pas met seizoen 1. Uthred kan echt lul zijn en wordt ook kut behandelt door Alfred. Die priester vind ik heel tof en aardig iig. 

Vikings nog 1 episode te gaan van seizoen 6. Bjorn is tof en Ube, verhaal is tof. Maar eerdere seizoenen vind ik beter. 

Dexter bijna klaar met seizoen twee tijdens re-watch. 

Vermakelijk en best leuk :.... 

Parks and Recreation 

The Wilds 

Wanda Vision 

Tokyo Vice 

Waar kijk je Dexter? Ik was eraan begonnen op Amazon Prime en toen was het weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aflopen paar maanden seizoen 1 t/m 10 van The Walking Dead gekeken. Af en toe een flinke bevalling, maar al met al wel lekker weggekeken. Nu even wachten tot het volledige elfde seizoen online is en dan een maandje Disney+ nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2022 om 23:58 zei Chiemel:

Stranger Things is weer begonnen. Hoop voor de kijkers dat ze iets meer horror kunnen waarderen, als ik zo naar E1 kijk  

Zit dit na mijn avonddienst te kijken en soms kijken die katten van mij naar de andere kant van de kamer alsof er iets is ;c:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2022 om 23:58 zei Chiemel:

Stranger Things is weer begonnen. Hoop voor de kijkers dat ze iets meer horror kunnen waarderen, als ik zo naar E1 kijk  

Vind het een puik seizoen tot nu toe, het beste tot nu toe naar mijn idee. Zit nu bij E6 :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder zijn ding, maar ik vind alleen maar minder geworden sinds seizoen 1. 2 voelde al overbodig, seizoen 3 helemaal :D

Ik sla seizoen 4 lekker over.

Wel onlangs seizoen 4 van Ozark afgekeken. 2e seizoenshelft was duidelijk minder dan 1e seizoenshelft. Vader van Wendy, Mel en Camila(gewoon in feite zelfde is als in Queen of the South, alleen dan broer van....) Ik ben niet zo enthousiast als Bolderbast en kom tot een 7.6 voor Ozark seizoen 4.

Better Call Saul seizoen 6 tot dusver is halverwege. Helaas pas tot 11 juli wachten tot het weer verder gaat.

Peaky Blinders seizoen 5 was best leuk, ik geef het een 7.

Verder nog maar 3 episodes van Angel seizoen 5, en dan helemaal klaar. Wat een serie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen week seizoen 9 van The Blacklist afgerond. En seizoen 3 van Snowpiercer. 

The Blacklist is nog wel soort van vermakelijk ofzo. Maar eigenlijk wil ik nu gewoon weten wie Reddington nu echt is. De halve cast verdwijnt nu ook zo ongeveer. Dus het wordt wel echt tijd om het af te ronden. 

Snowpiercer viel tot aan de finale ook wel

wat tegen. Voelde als allemaal filler episodes. Finale was wel oké, al vraag ik me wel af waar ze naar toe willen met het verhaal. 

Nu eindelijk Disney+ genomen en heerlijk Phase Four van MCU kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2022 om 13:57 zei Michaelinho*:

Afgelopen week seizoen 9 van The Blacklist afgerond. En seizoen 3 van Snowpiercer. 

The Blacklist is nog wel soort van vermakelijk ofzo. Maar eigenlijk wil ik nu gewoon weten wie Reddington nu echt is. De halve cast verdwijnt nu ook zo ongeveer. Dus het wordt wel echt tijd om het af te ronden. 

Snowpiercer viel tot aan de finale ook wel

wat tegen. Voelde als allemaal filler episodes. Finale was wel oké, al vraag ik me wel af waar ze naar toe willen met het verhaal. 

Nu eindelijk Disney+ genomen en heerlijk Phase Four van MCU kijken.

Waar is the blacklist te zien? Op tv aardig wat seizoenen gezien dus wel benieuwd naar

Link naar opmerking
Deel via andere websites