Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Top 3 verdachten zijn voor mij is Rik, Martine en Carolina. Dat is het eigenlijk vanaf het begin wel een beetje al zo.

Was er ervan overtuigd dat Rik of Chris eruit zou gaan trouwens, vanwege een tip op de radio over wie eruit zou gaan.

Rik is niet de mol, de geeft Jokers weg, de mol had niet eens Jokers gepakt(Chris, Marlijn en Viktor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mol heb je niks aan Jokers, dan pak je de zwarte of de bom, mss geld ben je gelijk minder verdacht.

Als je jokers pakt ben je blijkbaar ook minder verdacht bij sommigen ;) Aan de bom heb je helemaal niks, want dan liggen er nog jokers in het spel voor je 'tegenstanders'. Kun je beter die pakken zodat die jokers in ieder geval 'dood' zijn.

Ga nu voor Marlijn als mol, maar met een aantal kanttekeningen: 1. Dat is deels omdat ik hoop d'r tot het einde te kunnen zien. 2. Dit was de 2e aflevering die ik heb gezien. 3. Elke aflevering wordt kapotgemonteerd dus neem ik die voorspellingen sowieso niet serieus, het is roepen roepen roepen tot de finale en dan roepen degene die 'goed zaten' nog even 1x heel hard dat ze het zo goed zagen en het al direct doorhadden (vaak na 4x geswitcht te zijn).

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een toffe kandidaat eruit, jammer. Had het ergens ook wel verwacht. Eerste keer een scherm zien is al wel vaker iemand fataal geworden.

Deze aflevering an sich heeft mij verder niet echt nieuwe aanwijzingen opgeleverd. Maar is het iemand trouwens opgevallen dat Carolina al vanaf aflevering 1 groen zwarte nagellak draagt? De kleuren van het programma. Maar dit zal wel weer te ver gezocht zijn. Al deed Milouschka wel ooit iets soortgelijks met een trui geloof ik.

Mijn focus qua mol ligt nog steeds op;

1. Chris

2. Carolina

3. Rik

4. Marlijn

Marlijn gezakt van 1 naar 4. Pakte vandaag weer geld en ontpopt zich steeds meer tot kandidaat. Blijft nog wel op mijn radar staan voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mol heb je niks aan Jokers, dan pak je de zwarte of de bom, mss geld ben je gelijk minder verdacht.

Vind ik redelijk onzin. Als Mol heb je namelijk ook niks aan de zwarte of de bom. Mol wil juist eerder dat andere kandidaat tegen bom aanloopt. Verder levert het hebben of niet hebben van jokers ook niet meer of minder geld op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol pakt in ieder geval geen geld. Zou wel erg slecht zijn als die dat wel doet. Had Chris op 1, nu niet meer door die actie dat hij geld pakte. Is hij wel de mol, dan vind ik het een onbegrijpelijke actie. De mol moet er namelijk voor zorgen dat er geen geld in de pot komt, niet dat hij niet verdacht wordt door wat centen te pakken in een opdracht waar dat makkelijk kan worden voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bom was te opvallend. Viktor had al gezegd dat 'ie op 7 lag. En was Margriet niet voor hem?

De mol pakt in ieder geval geen geld. Zou wel erg slecht zijn als die dat wel doet. Had Chris op 1, nu niet meer door die actie dat hij geld pakte. Is hij wel de mol, dan vind ik het een onbegrijpelijke actie. De mol moet er namelijk voor zorgen dat er geen geld in de pot komt, niet dat hij niet verdacht wordt door wat centen te pakken in een opdracht waar dat makkelijk kan worden voorkomen.

Susan deed dat wel, vorig jaar. Dus sluit het niet uit. Ben het overigens volledig met je eens dat het een onbegrijpelijke actie is. Er is 1 ding die je niet moet doen en dat is zorgen dat er meer geld in de pot komt. Vind dus ook niet dat je geld moet pakken om jezelf te "ontmollen", zoals Chris het zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Susan ging het toch om een actie in teamverband? Allereerste, in duos, waar je echt iets voor moest doen? Dit is gewoon een bakje pakken. Ik zat ook vol op Chris, maar door deze actie ben ik toch enorm gaan twijfelen. Een mol kan hier zo makkelijk geen geld pakken, dan hoort de mol dat naar mijn idee ook te doen.

Wie heeft er net nog meer naar moltalk gekeken? Anne-marie gaf aan dat haar grootste mollenstreek het gebeuren in het höffty huis was. Ze heeft daar juist totaal niets uitgehaald en dat de pot leeg ging, kwam omdat een ander (dat was toch Tim?) een fout maakte, waar ze totaal geen invloed op had. Ze zei trouwens nu op Carolina te zitten. Hier zitten er ook wel een paar op haar. Waarom eigenlijk? Ik vind haar namelijk niet echt verdacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij pakte slechts 250 euro, ik vind het juist wel een mooie actie van een mol.

Maar wel 250 euro meer dan dat 'ie hoort te doen, als hij de mol is. Plus wat MisterX zegt:

Een mol kan hier zo makkelijk geen geld pakken, dan hoort de mol dat naar mijn idee ook te doen.

Niemand die je echt verdenkt als je het doet, aangezien niemand voor hem geld pakte en iedereen al voor zichzelf ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand die je echt verdenkt als je het doet, aangezien niemand voor hem geld pakte en iedereen al voor zichzelf ging.

Er lagen vast nog wel ergens jokers of iets. Overal leek wat in te zitten en echt niet alleen geld, verwacht ik. Dit is toch wel zo'n momentje waarvan ik zeg: het is wel heel onwaarschijnlijk dat hij de mol is. Het is veel logischer dat de mol jokers ofzo pakt (of gewoon de bom had gepakt), zolang het maar geen geld is.

Ik had graag Chris op 1 laten staan (tot nu toe iedere keer ook op gestemd in deze poll), maar dit is toch zo'n moment waarvan ik zeg: Die streep ik weg. Al is het idd wel maar 250 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook al sinds het begin op Chris, maar vind het te ver gaan om hem nu helemaal weg te strepen. Ben wel met je eens dat hij deze aflevering niet echt verdacht is geweest.

Verder vind ik het toch verdacht dat Carolina elke keer zo op de achtergrond blijft en ook gewoon weinig in beeld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marlijn :<

5_MW-01.jpg

Ze is leuk he, vind haar ook echt een leuk karakter hebben. Echt een goede toevoeging aan dit seizoen :<

Toffe aflevering. Martine speelt het spelletje zoals het bedoeld is, bluffen als een malle haha. Jammer dat onze mocro eruit is, by far the smaakmaker! 5 jokers maar hij had de inzicht dat het nutteloos was om alles in te zetten. Maar zoals altijd heb ik geen idee wie de mol is. Sommige zijn het absoluut niet. Martine niet (je zegt als mol niet dat je een zwarte vrijstelling), Chris te obvius, Marlijn en Victor zijn te fanatiek bezig. Leuk seizoen tot nu toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Susan ging het toch om een actie in teamverband? Allereerste, in duos, waar je echt iets voor moest doen? Dit is gewoon een bakje pakken. Ik zat ook vol op Chris, maar door deze actie ben ik toch enorm gaan twijfelen. Een mol kan hier zo makkelijk geen geld pakken, dan hoort de mol dat naar mijn idee ook te doen.

Wie heeft er net nog meer naar moltalk gekeken? Anne-marie gaf aan dat haar grootste mollenstreek het gebeuren in het höffty huis was. Ze heeft daar juist totaal niets uitgehaald en dat de pot leeg ging, kwam omdat een ander (dat was toch Tim?) een fout maakte, waar ze totaal geen invloed op had. Ze zei trouwens nu op Carolina te zitten. Hier zitten er ook wel een paar op haar. Waarom eigenlijk? Ik vind haar namelijk niet echt verdacht.

1. Aan de hand van de tips

2. In het verlaten politiebureau liep zij met kabels te slepen *door de montage niet direct in beeld gekomen, maar wel duidelijk af te leiden uit de volgorde

3. Pleurde een doos van de kar waar zij op zat, maar een local gooide die er weer terug op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net even iets teruggeven, zie ik Victor bij de foto's, hij staat erbij en hij praat met een man, twee seconden in beeld en dan gauw weer weg. Of wel een heel slimme kandidaat of een mol die zorgt dat iemand bij de foto's kijkt.

image.jpg1_zpswfwmtufg.jpg

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand hier iets over de titel "Macht". Of ja, zo leek het, maar het was meer M acht, zat een grotere spatie tussen. Wat moeten we hiermee?

Niemand had het getal 8 bij die ene opdracht gepakt volgens mij, dus daar kunnen we denk niet heel veel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites