Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei Jotew:

Alsof er een in-door TractorPulling heeft plaats gevonden. Jezus wat een beroerd veld zeg!

Haha ja, m’n vriendin zei alsof het leek dat er al maanden dagelijks een feest gegeven wordt. Volgens mij is er iets kapot, weet niet precies wat. Zonde, draagt niet bij aan het niveau van de wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vuurwerk afsteken bij het hotel van Feyenoord in de nacht voorafgaand aan de wedstrijd, het is ook echt weer van een niveau :5 . Volgende week de derby tegen Heracles, benieuwd of ze dan iets ludieks weten te bedenken, maar gezien deze actie vrees ik dat ze qua creativiteit ook in een lockdown zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Vuurwerk afsteken bij het hotel van Feyenoord in de nacht voorafgaand aan de wedstrijd, het is ook echt weer van een niveau :5 . Volgende week de derby tegen Heracles, benieuwd of ze dan iets ludieks weten te bedenken, maar gezien deze actie vrees ik dat ze qua creativiteit ook in een lockdown zitten.

Dat gebeurd toch bij elke club wel, stel je aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kelvin:

Joh, gebeurt toch altijd met Europese uitwedstrijden. Niet te druk om maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jotew:

Wat een niveau. Die man rent naar de fucking cornervlag, waarom er dan zo inglijden.. En dan heb ik ‘t nog niet eens over de kansen van Narsingh gehad ?‍♂️?‍♂️

Het begint bij die ziekenhuisbal van Roemeratoe, Dumic probeert dat te corrigeren maar dat mislukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar het schijnt is Unnerstall onderweg naar ons! Zou ik een geweldige aanwinst vinden om Drommel te vervangen. Groot, sterk, ervaring en bewezen een goede doelman te zijn. Vind hem niet eens onder doen voor Mvogo maar dat kan aan mij liggen.

Kortom: mocht dit doorgaan, geweldige zet van Streuer en Co. Zeker gezien de tijd van het jaar met het oog op komend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Propper heeft zich in korte tijd wel populair gemaakt in ieder geval :) Vlap viel mij wel tegen overigens, van hem verwacht je dat hij de spil is op het middenveld maar daar zag ik weinig van terug..

Nu is het zaak dat ze ook eens presteren in uitwedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2021 om 10:18 zei Elano:

Wel 'typisch' dat de laatste uitzege hiervoor, ook bij Vitesse was. Kan me nog wel andere wedstrijden in Arnhem herinneren.. 

Ik ook :cab: 

Moest werken dus ‘gelukkig’ gemist maar jeetje, als Vitesse door het ijs zakt dan is het ook hard. Maar die Propper, legt er al 4 in dit jaar. Doet die nooit meer :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Ik ook :cab: 

Moest werken dus ‘gelukkig’ gemist maar jeetje, als Vitesse door het ijs zakt dan is het ook hard. Maar die Propper, legt er al 4 in dit jaar. Doet die nooit meer :-D 

Schubert is ook niet de beste aanwinst geweest natuurlijk.. die gaat geen punten pakken op deze manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Elano:

Schubert is ook niet de beste aanwinst geweest natuurlijk.. die gaat geen punten pakken op deze manier. 

Nee achteraf hadden ze voor Unnestal moeten gaan maar hij is nog jong. Maar hij is vrij wild en soms onnodig aan het provoceren. Past niet bij Vitesse. Maar goed, wordt dit jaar niet een seizoen zoals die van vorig jaar. En Twente heeft ook trouwens een team met een aantal goede spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een weelde.. 4 zeges op rij. En toch ook niet tegen de minste tegenstanders. Benieuwd of ze deze lijn ook kunnen doortrekken tegen ploegen waarbij ze zelf het spel moeten maken en daarbij ook de motivatie kunnen opbrengen om op dezelfde manier druk te zetten zoals we de afgelopen wedstrijden hebben gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sadilek krijgt een schikkingsvoorstel van 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk? Wat een lachertje weer. Goed dat Twente in beroep gaat. Zijn ze bij de KNVB vanmorgen al begonnen met de kerstborrel ofzo, man man man wat een flut organisatie ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Sadilek krijgt een schikkingsvoorstel van 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk? Wat een lachertje weer. Goed dat Twente in beroep gaat. Zijn ze bij de KNVB vanmorgen al begonnen met de kerstborrel ofzo, man man man wat een flut organisatie ;e

Als je in beroep gaat is het volgens mij wel zo dat de schorsing hoger uitvalt als die commissie vind dat er geen fout gemaakt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites