Pino Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ze willen nu misschien in Duitsland beginnen. [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 ;e ik dacht je maakt weer een domme grap maar het is nog echt zo ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 ;e ik dacht je maakt weer een domme grap maar het is nog echt zo ook. Domme grappen maak ik sowieso nooit. Check je SMSbox maar weer even voor de grap van de dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 :r ik ga stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Die grap doet me herinneren dat ik [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; nog succes moet wensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Wat gaat er met de jeugdopleiding van FC Twente gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Twente wil dus naar Duitsland. Beetje apart. Ik denk ook niet dat ze dat voor elkaar gaan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Twente wil dus naar Duitsland. Beetje apart. Ik denk ook niet dat ze dat voor elkaar gaan krijgen. Is onzin volgens Tubantia die ik in dit geval eerder geloof dan de Telegraaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Wanneer is nou definitief of Twente of De Graafschap JL gaat spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Wanneer is nou definitief of Twente of De Graafschap JL gaat spelen? Na de uitspraak van de beroepscomissie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Na de uitspraak van de beroepscomissie Is al bekend wanneer die uitspraak zal zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Is al bekend wanneer die uitspraak zal zijn? Oorspronkelijk vandaag maag dat is weer eens gerekt. Uiterlijk 20 juni https://www.twenteinsite.nl/geduld-gevraagd-zorgvuldigheid-boven-snelheid.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Oorspronkelijk vandaag maag dat is weer eens gerekt. Uiterlijk 20 juni https://www.twenteinsite.nl/geduld-gevraagd-zorgvuldigheid-boven-snelheid.html Dank (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Morgen tentamen over corporate governance. Dus hoe je raad van bestuur en raad van commissarissen moet laten samenwerken, hoe charismatische leiders een gevaar kunnen vormen voor je bedrijf, hoe je manipulatie van cijfers door de CEO voorkomt en het feit dat vriendschappen tussen bestuur en commissarissen een dramatisch effect kunnen hebben op de rol van toezichthouder bij de RvC. Volgens mij kan ik beter de hele casus van FC Twente op papier zetten, dan kom ik nog weg met een voldoende ook. Ik moet 17 papers lezen over do's en don'ts en ik denk dat Twente aan ongeveer 1/3 van de don'ts heeft voldaan en dan heb je het over papers uit 1999. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Lekker leesvoer die Nederlandse Corporate Governance Code ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 hmm ben benieuwd waar de KNVB zo mee gaat komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 FC Twente blijft toch in de Eredivisie meldt. o.a. Voetbalzone nu... Ben ik toch wel verrast door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 FC Twente wint de zaak en de club blijft in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Boete van 180.000 euro, een lachertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Belachelijk, echt te belachelijk voor woorden dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 In huize [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; wordt de boel kort en klein geslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; lekker voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 De supporters gun ik het van harte. Verder vooral bizar dat er met zo'n klein strafje vanaf komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten