Kelvin Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Tja alles zit momenteel even tegen :r laatste jaren ging t overigens net zo. Begonnen telkens wel aardig aan het seizoen en aan het eind elke keer buiten de doelstelling gevallen. Nu wordt het wel heel bot, straks wordt je nog 10e ofzo :cab: Met de verwachte drie punten in mindering is dat zeker niet uitgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Huh, 3 punten in mindering? Ik geloof dat ik even iets gemist heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Huh, 3 punten in mindering? Ik geloof dat ik even iets gemist heb. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=238556 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2015 Kampioen dit jaar. Wel van het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik hou toch wel rekening met het scenario van een uitgeklede selectie volgend jaar: Stevens/ Marsman Ter Avest/ ….. – Martina/Lachman – Tapia/Andersen – Koppers/ ….. Shadrach/David – Mokotjo/ ….. - Ziyech/Hölscher Ould Chikh/ Kusk – Borven /Oosterwijk – Mokhtar/Schütte Vertrek: Bjelland, Bengtsson, Schilder, Gutierrez, Castaignos, Corona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik vrees vooral dat we Guti zijn laatste wedstrijd ruim een half jaar terug gezien hebben :( De komende jaren doen wij niet meer mee in de top, daar twijfel ik geen moment aan. Het niveau van Groningen, Heerenveen en AZ, dat zijn de komende jaren onze concurrenten. En daar is eigenlijk niet zo heel veel mis mee, al zullen veel 'supporters' daar anders over denken. Het enige wat ik hoop is dat het voetbal iig weer om aan te zien gaat zijn, want dat is dit seizoen echt treurig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Guti gaat niet vertrekken hoor. Althans, de club gaat veel geld voor 'm vragen terwijl hij er bijna een jaar uit is geweest straks. Die domineert volgend seizoen gewoon het middenveld met David en Tapia (verwacht somehow wel dat Ziyech vertrekt) :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Denk ook niet dat Gutierrez vertrekt, moet eerst helemaal herstellen van zijn blessure en wil zich daarna nog een half jaar/jaar in de kijker kunnen spelen bij Twente. Daarna is hij niet meer te houden nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Tot wanneer heeft ie contract dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Medio 2017 volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Ik vrees vooral dat we Guti zijn laatste wedstrijd ruim een half jaar terug gezien hebben :( De komende jaren doen wij niet meer mee in de top, daar twijfel ik geen moment aan. Het niveau van Groningen, Heerenveen en AZ, dat zijn de komende jaren onze concurrenten. En daar is eigenlijk niet zo heel veel mis mee, al zullen veel 'supporters' daar anders over denken. Het enige wat ik hoop is dat het voetbal iig weer om aan te zien gaat zijn, want dat is dit seizoen echt treurig.. Dat zijn zeker recente successupporters? Want dat andere wat je schetst is in het geval Twente geen schande, nee. Sterker nog, dat was pre-Munsterman gewoon redelijk de normale sportieve positie van een Twente. Lekker in de subtop bivakkeren en af en toe Europa in. Gewoon een aantal jaar lekker boven haar sportieve (en financiële) stand geleefd, nu weer bij af. Net als vele clubs voor Twente hebben gehad en ongetwijfeld nog zullen volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 3 punten er af, zuur hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Definitief? Of kunnen ze het nog aanvechten? Vind het zelf een beetje overdreven om 10 wedstrijden voor het einde zo'n straf uit te delen, dat ze 3 punten aftrek krijgen is leuk, maar doe dat dan bij de start van het volgend seizoen, nu heb je als KNVB in mijn ogen een te grote invloed op de eindstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Definitief? Of kunnen ze het nog aanvechten? Vind het zelf een beetje overdreven om 10 wedstrijden voor het einde zo'n straf uit te delen, dat ze 3 punten aftrek krijgen is leuk, maar doe dat dan bij de start van het volgend seizoen, nu heb je als KNVB in mijn ogen een te grote invloed op de eindstand. Zoals ik het lees op nu.nl leggen zij zich erbij neer en zijn het er mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Janken. Gaan nog voor degradatie vechten als t zo doorgaat :r Komende jaren gewoon weer terug bij af dus, snap niet dat het zo mis heeft kunnen gaan...:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Lijkt er op dat FC Twente na het kampioenschap te snel de stap heeft proberen te maken naar Ajax en PSV (en deels Feyenoord) om constant in de top 3 te eindigen. Blijjkbaar dus een beetje op te grote voet geleefd en daarvoor krijgen ze nu de deksel op de neus. Zullen trouwens ook wel wat spelers verkocht gaan worden? Zie voor de topclubs toch wel wat interessante spelers dan om aan te trekken. Castaignos, Ziyech, Corona, Gutierrez etc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Lijkt er op dat FC Twente na het kampioenschap te snel de stap heeft proberen te maken naar Ajax en PSV (en deels Feyenoord) om constant in de top 3 te eindigen. Blijjkbaar dus een beetje op te grote voet geleefd en daarvoor krijgen ze nu de deksel op de neus. Zullen trouwens ook wel wat spelers verkocht gaan worden? Zie voor de topclubs toch wel wat interessante spelers dan om aan te trekken. Castaignos, Ziyech, Corona, Gutierrez etc.. Castaignos en Bjelland beide wel gok ik, al hebben ze beide nog maar contract voor een jaar en is Castaignos deels in het bezit van Doyen. Ziyech is wel volledig van ons, heeft geen geweldig jaar gehad dus zou niet weten wie daar flink voor wil betalen. Ebecilio was nog belangstelling vanuit Duitsland en Engeland, beter raken we hem wel kwijt. Corona grotendeels niet van ons, dus daar houd je ook niet bijzonder veel aan over, zelfde geldt voor Gutierrez. :r Verder Bengtsson met zn 7 ton salaris die zal vertrekken en hopelijk kunnen ze Daniel Fernandes en Cabral (beide 6 ton salaris :r:r:r:r) slijten. Verder denk ik niet dat er spelers zullen vertrekken, of ze moeten talenten als Tapia en Ould-Chikh nu al laten gaan. Wellicht dat er ook nog wel belangstelling komt voor Mokotjo, Southampton was in de winter geïnteresseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Castaignos en Bjelland beide wel gok ik, al hebben ze beide nog maar contract voor een jaar en is Castaignos deels in het bezit van Doyen. Ziyech is wel volledig van ons, heeft geen geweldig jaar gehad dus zou niet weten wie daar flink voor wil betalen. Ebecilio was nog belangstelling vanuit Duitsland en Engeland, beter raken we hem wel kwijt. Corona grotendeels niet van ons, dus daar houd je ook niet bijzonder veel aan over, zelfde geldt voor Gutierrez. :r Verder Bengtsson met zn 7 ton salaris die zal vertrekken en hopelijk kunnen ze Daniel Fernandes en Cabral (beide 6 ton salaris :r:r:r:r) slijten. Verder denk ik niet dat er spelers zullen vertrekken, of ze moeten talenten als Tapia en Ould-Chikh nu al laten gaan. Wellicht dat er ook nog wel belangstelling komt voor Mokotjo, Southampton was in de winter geïnteresseerd. Duidelijk verhaal. Conclusie is dus ook dat transfers niet megaveel gaan opleveren doordat er een deel moet worde afgestaan aan Doyen. Komt natuurlijk ook bij dat clubs niet zomaar spelers voor een zacht prijsje kunnen binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Dat zijn zeker recente successupporters? Want dat andere wat je schetst is in het geval Twente geen schande, nee. Sterker nog, dat was pre-Munsterman gewoon redelijk de normale sportieve positie van een Twente. Lekker in de subtop bivakkeren en af en toe Europa in. Gewoon een aantal jaar lekker boven haar sportieve (en financiële) stand geleefd, nu weer bij af. Net als vele clubs voor Twente hebben gehad en ongetwijfeld nog zullen volgen. Toen Munsterman het overnam speelde Twente niet in de subtop maar stond het op degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Toen Munsterman het overnam speelde Twente niet in de subtop maar stond het op degraderen. Dat niet, maar wel op de rand van faillissement. Waar we, als we niet uitkijken, weer op af gaan stevenen.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Dat zijn zeker recente successupporters? Want dat andere wat je schetst is in het geval Twente geen schande, nee. Sterker nog, dat was pre-Munsterman gewoon redelijk de normale sportieve positie van een Twente. Lekker in de subtop bivakkeren en af en toe Europa in. Gewoon een aantal jaar lekker boven haar sportieve (en financiële) stand geleefd, nu weer bij af. Net als vele clubs voor Twente hebben gehad en ongetwijfeld nog zullen volgen. Uiteraard. Ik Vind Twente supporters momenteel, misschien na het PSV publiek, het meest nare supportersvolk wat er is. Natuurlijk gaat het niet goed, maar om de hele wedstrijd te lopen fluiten is gewoon kansloos. Al heb je dat wel vaker als je in een hele maand -2 punten op je naam schrijft :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Veel fouten gemaakt en bijvoorbeeld veel te veel geinvesteerd in het stadion. Maar ook spelers, Daniel Fernandes wil je halen voor 4 maanden met een ruime salaris maar door een foutje leg je hem vast voor 4 jaar :r Je haalt Fer voor 5,5 miljoen met de bedoeling over 3 jaar vertrekt hij voor 10 miljoen ofzo, maar uiteindelijk vertrekt die ook voor ongeveer 5 miljoen dus enige wat je in die 3 jaar hebt gedaan is verlies maken op hem als je zijn dure salaris meeneemt. Castaignos was ook te duur zei Jopie laatst. Heb je ook nog veel buitenlandse miskopen gehad die veel verdienden en Nederlandse ''talenten'' die het niet waarmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 (bewerkt) Is er ergens een goed en duidelijk stuk te lezen waar gedetailleerd wordt beschreven wat en waar het mis is gegaan? Zo'n stuk is er nog niet, althans niet wat ik heb gelezen. Ook niet heel gek aangezien het pas net bekend is wat voor bende het écht is bij Twente. Ben daar ook wel benieuwd naar, duidelijk is in ieder geval dat we de afgelopen jaren goed zijn voorgelogen over de financiële situatie. 5 maart 2015 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Maar even serieus [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; dit zag je toch al van mijlenver aankomen en er was toch algemeen bekend dat Twente met allemaal financiële snufjes elke keer de regels probeerde te omzeilen? Dan is het logisch dat alles ineens instort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Maar even serieus [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; dit zag je toch al van mijlenver aankomen en er was toch algemeen bekend dat Twente met allemaal financiële snufjes elke keer de regels probeerde te omzeilen? Dan is het logisch dat alles ineens instort. Dat was eind vorig seizoen/begin dit seizoen pas aan de orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten