Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Vitesse88:

Toch altijd mooi dat supporters van de top3 clubs altijd maar vinden dat andere clubs de biedingen moeten accepteren. Want ja, ‘ongelukkige speler’, ‘genoeg geld voor die speler’. Gebeurd het met hun eigen spelers, dan is de wereld te klein  

Prima verwoord van Streuer. 

Het is natuurlijk compleet achterlijk om 10 miljoen te gaan vragen voor de alternatieve skin van Jorrit Hendrix. Het staat iedereen vrij zoveel geld te vragen als ze willen, maar dan moet je daarna ook niet raar doen als anderen dat een absurd bedrag vinden. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij doet niemand raar? Streuer zegt gewoon heel eenvoudig: "te weinig geboden, wij willen meer en dus blijft'ie hier".

Jullie betalen als Feyenoord zijnde zelf 8.5 miljoen voor Timber, die op dat moment jeugd-international is en het wel leuk deed bij Utrecht. En dan moet een International van Algerije, wat geen Lichtenstein of Luxemburg is, die toen 19 keer achter elkaar bij Algerije in de basis stond, met nog een 2-jarig contract voor 4,5 miljoen (inclusief bonussen) de deur uit naar Feyenoord. Over absurd gesproken.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Jotew:

Volgens mij doet niemand raar? Streuer zegt gewoon heel eenvoudig: "te weinig geboden, wij willen meer en dus blijft'ie hier".

Jullie betalen als Feyenoord zijnde zelf 8.5 miljoen voor Timber, die op dat moment jeugd-international is en het wel leuk deed bij Utrecht. En dan moet een International van Algerije, wat geen Lichtenstein of Luxemburg is, die toen 19 keer achter elkaar bij Algerije in de basis stond, met nog een 2-jarig contract voor 4,5 miljoen (inclusief bonussen) de deur uit naar Feyenoord. Over absurd gesproken.

Joh, PJ trolt je. Laat gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Jotew:

Weten we ook gelijk waarom die het WK hebben gemist. 

Verder had ik het niet over Streuer, maar over de reacties onder Twente-fans, die het bod als ‘beledigend’ en ‘arrogant’ ervaren. Juist het feit dat Feyenoord 8,5M voor Timber heeft betaald geeft aan dat Feyenoord zich niet te groot voelt om geld neer te leggen. Ze willen alleen niet heel veel betalen voor wat feitelijk een breedteaankoop is omdat er wat spelers geblesseerd of vertrokken zijn. 

Ik neem Twente helemaal niet kwalijk dat ze niet meewerken aan een vertrek, ik vind het wél oerdom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei PJHoutman:

Ze willen alleen niet heel veel betalen voor wat feitelijk een breedteaankoop is omdat er wat spelers geblesseerd of vertrokken zijn. 

Denk dat Zerrouki gewoon voor de basis gehaald zou worden en daar ook niet zo 1,2,3 meer uit zou gaan wanneer hij zich zo blijft ontwikkelen. Slot is blijkbaar wel fan van 'm. Vilhena vind ik overigens meer een 8 dan een 6, maar zoals ik al zei; die heb ik een aantal jaar nauwelijks tot niet meer zien spelen.

10 uur geleden zei MetalMichael:

Hoe kom je eigenlijk aan die 4,5 miljoen inclusief bonussen als hoogste Feyenoordbod @Jotew?

Dat was het hoogste bod afgelopen zomer, heb het niet over het bod van nu. Niet dat dat heel veel hoger was, maar boven de 5,5 zijn ze niet geweest (incl. bonussen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vitesse88:

Toch altijd mooi dat supporters van de top3 clubs altijd maar vinden dat andere clubs de biedingen moeten accepteren. Want ja, ‘ongelukkige speler’, ‘genoeg geld voor die speler’. Gebeurd het met hun eigen spelers, dan is de wereld te klein :-D 

Prima verwoord van Streuer. 

Mwah, ik denk dat je zoiets altijd blijft houden bij clubs, ongeacht het niveau. Enige verschil is dat bij de top 3 clubs de aandacht groter is. 

10 uur geleden zei Jotew:

Dat was het hoogste bod afgelopen zomer, heb het niet over het bod van nu. Niet dat dat heel veel hoger was, maar boven de 5,5 zijn ze niet geweest (incl. bonussen)

Hoe kom je daarbij dan? Mijn info is juist dat het bod 8,5 was incl. bonussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Dan dezelfde vraag over de 5,5 miljoen.

Laat ik het zo zeggen, van iemand die dusdanig dicht bij het 'vuur' zit dat hij z'n handen haast verbrand. Kan natuurlijk geen namen gaan noemen, maar dat begrijp je neem ik aan :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2023 om 23:40 zei Kelvin:

Eigenlijk vraag je je af of je nou echt profijt hebt gehad van de rode kaart. 

De vraag stellen is hem beantwoorden. Tot aan de rode kaart was Twente de betere partij, na de rode kaart hebben ze nooit meer zo goed gespeeld als in het eerste half uur. Zonde wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten ze eerst beter presteren in uitwedstrijden, bovendien staat een Sparta op 3 punten, eerst maar zien dat ze deze lijn vasthouden dan zien we aan het eind wel waar dat toe gaat leiden. 

Bovendien vraag ik me nog steeds af waarom Vlap het vertrouwen blijft krijgen, zeker voor een aankoop als hij presteert hij gewoon niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlap moet er gewoon naast. Van Wolfswinkel laat zich vaak inzakken richting de 10 positie. Een Steijn ziet het wel en duikt vervolgens de ruimte in. Vlap doet dat niet, Vlap scoort niet. Ongelovelijk hoeveel krediet iemand blijkbaar kan hebben wanneer je altijd voorop loopt in de polonaise.

Misschien Cleonise eens in de spits zetten met Ricky daarachter. Denk oprecht dat dat wel eens kan gaan werken. Rots gelieve niet meer op te stellen. Wie het heeft verzonnen om hem zo'n lang contract te geven, mijn god zeg. Komt aanvallend in ieder geval totaal niet mee.

Morgen eerst maar eens kijken hoe we Vitesse gaan verslaan, word nog moeilijk genoeg aangezien het in uitwedstrijden te wisselvallig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Elano:

Cleonise heeft de mentaliteit niet, en laat op de trainingen ook te weinig zien hoor ik van meerdere mensen. 

Lees ik ook wel. Maargoed, Rots laat ook geen fuck zien. Dat Cleonise een betere voetballer is zien we allemaal. Hij is sterk, snel, heeft een actie. Je mag iemand ook gewoon een keer iets langer de kans geven. Doen ze met Rots en Vlap ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat is er met Tzolis aan de hand? Dat leek mij een leuk spelertje.

Viel tegen Ajax ontzettend slecht in, maar is wel onze beste buitenspeler. Althans, zo dacht ik in het begin. Echter heeft die lange blessure (maandje of 4) hem blijkbaar geen windeieren gelegd. Hopen dat hij snel weer de oude word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vertrouwen hebben en dat het moeizaam gaat is ook niet zo erg maar Vlap zoekt het ook totaal niet op. Sjokt maar wat rond op het veld. Tegen Utrecht toen Steijn inviel zag je de hele dynamiek veranderen en viel de 2-0 snel.

Vlap heeft zijn krediet nu wel een keer verspeeld ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites